Indlæg af myrizzle

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BLACK
    jeg prøver nu af lige vel :crazyeyes:
    GFX: MSI Gtx 570 med vand,har et mindre kort,der kan gå den anden vej,så du ikke står uden.
    men hvad skal det koste ca: ??


    Ellers tak du, er ikk int i at sælge kun det. ;)


    Quote

    Oprindelig indlæge af !wfdi
    Min videring vil være omkring de 5000-5600kr


    Er der en begrundelse for vurderingen?
    Fyr synes da godtnok det er skudt en del ved siden af, men så er det jo godt man ikke behøver at sælge noget som helst :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Så må I virkelig misunde mig. Min kæreste elsker når jeg spiller BF spil. I BC2 har jeg sat G16 knappen på mit G15 tastatur til at være "spot", så hun er faktisk en god hjælper at have ved hånden.


    Men udover at spotte, så synes hun bare det er sjovt at se på og hun kan sagtens komme med gode råd og så er det jo bare bedre at have 4 øjne på skærmen.


    Hun glæder sig næsten lige så meget som mig til BF3, det er sgu dejligt....mine venner mener dog jeg har ødelagt hende, for sådan burde kvinder ikke være.


    Det er vist et enkeltstående tilfælde hehe, men det er da godt hun ikk er på nakken af dig når du spiller det :cheers:

    Systemet der ønskes en vurdering af.


    Case: Silverstone TJ07
    MB: Asus P8P67 Evo (Ej B3)
    CPU: 2500K
    Ram: Corsair Vengeance 8GB
    HDD: OCZ Revodrive 50GB + 500GB WD
    GFX: MSI Gtx 570
    PSU: Corsair TX950
    Køling: CUSTOM Vandkølet, efter alle kunstens regler.


    Der er ingen grund til i kommer med bud på de enkelte ting, for jeg sælger ikk seperat. Det sælges KUN samlet.


    Kvittering haves på Alt på nær Revordrive.


    Obs. Vandkøling + Kabinet er fra April måned 2011 (har kostet 7000,- i alt for vandkølingen alene)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/042011/gobig10.JPG]




    Og til dem der gerne vil se mere til projektet kan det gøres HERLukket!

    Nice, jamen det er heldig tiden går så hurtigt når man går og venter på BF3.


    Jeg glæder mig til det her som intet andet spil jeg sådan lige kan huske ihvertfald i mit voksen liv..


    Men jeg glæder mig til at se fremvisningen af BF3 på E3 messen her i weekenden. :9xo

    Jeg mener bare der ikk er noget performance forskel at mærke i virkelighedens verden, det skal måles og vejes af benchmarks :)


    Og lige Mht det der SSD Cache mellem alm diske og SSD.. Tjae, så ved jeg ikke nok om det til at udtale mig om det :)


    Det var bare noget jeg ville vurdere var meningsløst at bruge de sidste penge på :) Og forskellen på Z68/P67 er bare for bette til det reelt kan mærkes. Derfor valget fra min side faldet på P67, lige mht til at købe de top notch bundkort til omkring de 2500. Ja så er pengene givet ret dårligt ud, med mindre man bare gerne vil være sikker på at have noget der virkelig er kram. Det er jo ikke kun NF200 der gør forskellen mellem et mid-end og high end :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dropios
    Kun SSD pyyh, det må slå hårdt på penge pungen ;)


    Hvorfor ville du ikke vælge de Mushkin ram?:
    http://computersalg.dk/produkt…-8GB-2133MHz-CL9-kit-24RE


    Jeg har da også stadig en almindelig disk i til lager, men planen er da at den skal skiftes ud - det er dog ikk nødvendigt lige nu :)


    Og Mht rammene, så er det penge ud af vinduet med mindre du har i sinde og overclocke med LN2, og virkelig får brug for de sindsyge hastigheder som rammene kan køre. Det har ikk så meget betydning på Sandy Bridge.. Så hellere nogle gode 1600Mhz Ram :)

    Nej ingen indvendinger til bundkortet, overvejer selv at skifte mit nuværende ud til et magen til :-)


    Det med harddisken, så ville aldrig skrue den fast i kabinettet. Den skal være gummi ophængt, så siger de INTET. Green er simpelthen for langsom til min smag.


    Men jeg vil personlig helst kun have SSD harddiske i min pc, så er der så få vibrationer som mulig. :)

    Suit yourself :)


    Det er jo et individuelt valg, jeg viser bare hvordan jeg havde købt hvis jeg havde 18000 at købe ny computer for :)


    Der bliver tilføjet en 590 i min computer efter sommer en gang, og jeg har intet hørt om at det kun skulle være på markedet i en begrænset periode..


    Det skulle da være en aprils nar i mine ører :)

    Jeg fatter det åbenbart ikk.. så her kommer et billed.


    Det er imo et bedre bud end det du er kommet op med :)


    Indkøbskurv



    Edit.


    Kører selv med de samme ram i min PC, og der er altså ingen problemer med at komme over de 5 Ghz. Kører 4,8 Ghz til daglig på 1,4volt. Så forstår slet ikk de der mushkin 2133mhz ram der er foreslået.

    Hvilken indkøbskurv er det egentlig du er endt op med?


    Her er hvad jeg ville tage hvis jeg havde dit budget!


    Komplett indkøbskurv


    Den strømforsyning jeg har valgt er længe rigelig til at slæbe alt det der, og endda et ekstra gfx hvis du skulle få lyst til det.


    Køleren jeg har valgt, er pga den gir MEGET mere plads til at arbejde inde omkring CPU'en og rammene - og den yder stort set identisk med den Noctua.

    Nej nu må jeg le! :crazyeyes:


    Hvis ikk man mærker forskel fra 6950 ->GTX580 så ved jeg sgu ikk hvad man gør.


    Der er altså milevis forskel på hvor godt de performer i Benchmarks, og så hvordan de performer når man skal til at bruge dem til "real world stuff".


    Men når det så er sagt, ville det være langt mere fair at holde 6950 og 570 op mod hinanden. Da de ydelses mæssig ligger langt tættere på hinanden.


    Til en hver tid ville jeg anbefale Nvidia, men igen er det en smags sag.


    Men de spil JEG spiller, kører altså bedre på Nvidia GFX (BFBC2 - HAWX 2 - Crysis 2 - F.Eks.) Tag det med i dine overvejelser! :boxing: :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rózòr


    Og vil der være noget bottleneck mellem en 2500K og to 570, to 580 eller en 590?


    Ja der vil nok være bottleneck hvis ikk den får lidt overclock, men det kommer du hurtig ud over. Et mildt 4,5ghz OC Burde være længe rigelig til hvilkelt som helst af de setups du har tænkt dig at investere i.
    Og det kan du næsten gøre ved standart volt. Så no sweat !! :dance: