Battlefield 3 info

  • Det er jo så heller ikke sikkert, at man behøver at afinstallere lydkortet, måske man kan nøjes med at vælge 'Software' i spillets opsætning så lyden bliver behandlet af CPUen istedet for af lydkortet? Jeg kender af gode grunde ikke de valgmuligheder man har i opsætningen :ph34r:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Det er jo så heller ikke sikkert, at man behøver at afinstallere lydkortet, måske man kan nøjes med at vælge 'Software' i spillets opsætning så lyden bliver behandlet af CPUen istedet for af lydkortet? Jeg kender af gode grunde ikke de valgmuligheder man har i opsætningen :ph34r:


    Håber det kan lade sig gøre... pt er det meget sparsomt hvad man har af muligheder... tjekker lige i morgen om hvad der er af lyd indstillinger

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Jeg må desværre ikke spille spil i øjeblikket, af helbredsgrunde..jeg lider af PTSD og fandt fornylig ud af, at jeg også har en fysisk variant af det som kaldes 'Binyretræthed' og pga det, er jeg igang med en kur for at blive rask, f.eks. er jeg på en streng diæt. Men i forbindelse med kuren er der også en lang række ting jeg skal gøre, og en række ting som jeg ikke må, f.eks. må jeg ikke foretage mig ting som 'ophidser' mit system (altså kroppen, ikke PCen... :roller: ), og gaming i større stil gør netop det, jeg kunne ikke tåle 'Bad Company 2 MP' så jeg vil heller ikke kunne tåle BF3 MP...men jeg kan mærke at det går fremad pga kuren, så jeg håber at være klar til BF3 udkommer (knock on wood!)


    Jeg krydser fingre for dig mester, håber du bliver helt rask. Men pas nu på med alt det BF3 info, jeg synes ihvertfald jeg bliver mere og mere 'ophidset'. Jo mere info du graver frem. :crazyeyes:

  • mand, jeg ville gerne ha' sådan en invite...

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Det er jo så heller ikke sikkert, at man behøver at afinstallere lydkortet, måske man kan nøjes med at vælge 'Software' i spillets opsætning så lyden bliver behandlet af CPUen istedet for af lydkortet? Jeg kender af gode grunde ikke de valgmuligheder man har i opsætningen :ph34r:


    Hvis den bruger CPU'en til af behandle lyd, så burde der ikke være noget problem i det. I BC2 er lyden i hvert fald ikke bedre med onboard end add-on kort.
    Må næsten gå ud fra at BF3 behandler lyden via cpu uanset hvilket lydkort du har. Ellers vil jeg da mene at det er en virkelig stor bommert.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hvorfor skulle de også lige lade mig se og prøve BF3.. Jeg kan da slet ikke vente til oktober nu :P


    Ellers smart system når man joiner matches.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvorfor skulle de også lige lade mig se og prøve BF3.. Jeg kan da slet ikke vente til oktober nu :P


    Ellers smart system når man joiner matches.


    Kan du lige uddybe, hvordan joiner man matches?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Via et website interface af en slags, Battlelog


    det er jeg med på, det er mere hvordan det funker i praksis, og om man kan hoppe direkte i en vens squad for eksempel.

  • det virker til det ja, men om det fungere på samme måde med det endelige spil er der dog ikke nogle der ved endnu, men det svare til du starter battlefield heroes / battlefieldfree2play det er den bedste måde at forklare hvordan du starter BF3 lige pt.

  • HK hvor er det spil bare godt... efter de første 2 dages banden og svovlen så begynder det at køre og mit sædvanlige kdr på ca. 2 stykker er tilbage er jeg rimelig målløs... det er det bedste jeg har prøvet indtil videre :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    HK hvor er det spil bare godt... efter de første 2 dages banden og svovlen så begynder det at køre og mit sædvanlige kdr på ca. 2 stykker er tilbage er jeg rimelig målløs... det er det bedste jeg har prøvet indtil videre :))


    Præcis ligesådan jeg har det! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    HK hvor er det spil bare godt... efter de første 2 dages banden og svovlen så begynder det at køre og mit sædvanlige kdr på ca. 2 stykker er tilbage er jeg rimelig målløs... det er det bedste jeg har prøvet indtil videre :))


    LALALALALALALAjegkanikkehøredigLALALALALALALA


    Naahh, just kiddin' :razz:


    Seriøst, jeg har hele tiden troet på, baseret på trailere, beskrivelser & screenshots, men uden at ha' prøvet det, at BF3 ville blive en vinder, måske en milepæl i gaming historien, så godt at få bekræftet, at det bli'r rigtig godt! Om det bli'r en milepæl er stadig for tidligt at afgøre, men BF3 har absolut retningen!


    Og tråden er allerede drønet forbi 5.200 hits, impressive! 8o

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    HK hvor er det spil bare godt... efter de første 2 dages banden og svovlen så begynder det at køre og mit sædvanlige kdr på ca. 2 stykker er tilbage er jeg rimelig målløs... det er det bedste jeg har prøvet indtil videre :))


    Glæder mig endnu mere nu!


    Der er også arrangeret BF3 Warmup fest i weekenden ved min fætter, som i alt sin enkelthed går ud på at game BFBC2 hele weekenden ved ham. :dance:


    Så det er vist tid til at få snørret løbeskoene, når man kommer til at sidde stille en hel weekend :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen


    det er jeg med på, det er mere hvordan det funker i praksis, og om man kan hoppe direkte i en vens squad for eksempel.


    Så vidt jeg selv lige fik fat i, så kommer man til at kunne lave squads via browseren og joine servere, hvor man så forbliver på samme team/squad. Lidt i stil med det man kunne i MW2 og på Xbox Live :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Så vidt jeg selv lige fik fat i, så kommer man til at kunne lave squads via browseren og joine servere, hvor man så forbliver på samme team/squad. Lidt i stil med det man kunne i MW2 og på Xbox Live :)


    Perfekt! Det var lige nøjagtigt sådan noget jeg havde håbet på. :9xo

  • BF3 BETAen ser ud til at blive helt åben for alle!


    Der er virkelig røre i andedammen i Battlefield community'et i øjeblikket, bl.a. (men ikke kun) fordi det nu er blevet bekendtgjort, at den kommende BF3 BETA på nuværende tidspunkt ser ud til at blive helt åben for alle! Det som køberne af 'Limited Edition' og 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor får nu, er blot 48 timers tidligere adgang til BETA'en, that's it...oprindeligt blev de garanteret en adgang for deres penge, men det ser ud til at alle jo vil være garanteret det nu, så istedet får de blot 48 timers tidligere adgang...hvis jeg havde erhvervet MoH blot for at få adgang til BF3 BETA'en, som EA annoncerede det dengang de skulle sælge MoH, ville jeg *^.-&/=#/%¤ føle mig snydt! X( På den anden side tror jeg, at beslutningen om at åbne BETA'en helt, er blevet truffet, fordi interessen for BF3 er så stor, at det er kommet bag på EA, og at de derfor ønsker at udnytte situationen, de har overtaget i kampen om kunderne med Activision & Modern Warfare, og det skal udnyttes fuldt ud, for hvornår får de sådan en chance igen?!? Men det er vist ikke 100% sikkert endnu...
    For amerikanere vil det også være muligt at redde sig 48 timers tidligere adgang til BETA'en ved at forudbestille BF3 Limited Edition @ Origin, men så vidt jeg kan se gælder tilbudet ikke for danskere...du kan se hvad amerikanerne bliver lovet, via Google Cache her (under 'Special Offers').


    Bekendtgørelsen stammer fra en pinnet tråd startet af Lanky, en Forum Mod @ UK-engelske officielle Battlefield forum, og tråden starter med dette:


    Current Update


    It looks like the Medal of honor Tier 1 Beta and the Origin pre order offer grant the user 48 hours early beta access. After this time period, the beta will then go public. No date has been given yet for this.


    Ikke overraskende er der en del øhhh, 'reaktioner', på denne nyhed i det officielle forum...


    Du kan se den pinnede tråd med bekendtgørelsen og en masse ekstra info her samt en tråd hvor folk diskuterer det her.


    PS Det vides endnu ikke hvornår den famøse BETA starter og hvem ved, måske kunne DICE/EA finde på at sende flere Alpha Trials ud, hvis nu de får behov for at teste noget mere?
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 vil måske få 'Online Pass'


    En anden grund til røren i Battlefiled community'et, er, at EA tilsyneladende overvejer at indføre et Online Pass med det formål at ramme købere af brugte udgaver af BF3, sådan at hvis du ejer en kopi af BF3 og sælger den til en anden, skal ham du har solgt spillet til derefter købe adgang til Multiplayer i form af et Online Pass, og EAs begrundelser for dette er:


    “We would rather have you buy a new game than a used game because buying a used game is only a cost to us; we don’t get a single dime from a used game, but we still need to create server space and everything for you.”


    “We want people to at least pay us something to create this because we’re paying for it. It was actually a loss for us to have new players.”


    “Hopefully people understand why. It’s not to punish people. To us it’s compensation.”


    Så en ejer af BF3 stopper med at spille, sælger spillet til en anden, som så overtager hans plads på serverne, og det ser EA som en ekstra udgift for dem selvom de allerede har tjent en masse penge på det oprindelige salg...?


    Den egentlige årsag er, at de beløb som årligt omsættes i salget af brugte spil efterhånden er blevet så voldsomt store, at spilproducenterne og -distributørerne er blevet meget opmærksomme på hele det segment af markedet! Nogle ønsker så at forbyde videresalg (producenterne ejer jo stadig en spiltitel, du erhverver kun retten til at bruge spillet...), andre vil gerne have en procentdel af salget, etc, og EAs holdning er i den mere hårde ende, i EULA'en (End User Licence Agreement) til nogle af deres titler har de vistnok skrevet, at videresalg er forbudt. Så egentlig kommer dette nye initiativ ikke som nogen overraskelse for mig, EA har hele tiden haft retningen og 'de andre' vil nok snart følge trop på den ene eller anden måde...


    Det skal lige indskydes, at indtil videre ser det ud til at det, foreløbigt, 'kun' vil gælde for konsol-udgaverne af BF3, foreløbigt...


    Du kan læse mere om det her...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    EA kan slette din Origin-konto med spil, DLCs og alt andet, efter 2 års inaktivitet


    Ooooog endnu en grund til røre i Battlefield andedammen...


    Spilsiden Rock Paper Shotgun har gennemgået hele Origins Terms of Service og det ser ud til at EA forbeholder sig retten til at slette konti som har været inaktive i 2 år, og dermed alt hvad en konto har indeholdt af købte spil, DLC, etc:


    If you have not used your Entitlements or Account for twenty four (24) months or more and your Account has associated Entitlements, your Entitlements will expire and your Account may be cancelled for non-use. Once you have redeemed your Entitlements, that content is not returnable, exchangeable, or refundable for other Entitlements or for cash, or other goods or services.


    De forbeholder sig simpelthen retten til at smide alle dine indkøb ud...


    Der er nok en del amerikanske soldater udstationeret i Irak, Afghanistan etc, som ikke vil være glade for lige den nyhed, men det kan også ramme folk der f.eks. blive syge, skadet i ulykker og færdselsuheld, etc, som vil kunne blive ramt af den lille regel...


    Du kan se artiklen om dette her...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nye Battlelog screenshots med våben og 'awards'


    BF3 Blog har smidt en blogpost op med nye screenshots fra Battlelog, som dette, med våben og 'awards' i:



    Du kan se hele artiklen med alle de øvrige screenshots her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 ser ud til at få BattleRecorder


    Igen iflg. BF3 Blog, ser det på nuværende tidspunkt ud til at, BF3 vil få det recording tool som BF2 også havde, så man vil kunne optage og afspille ingame video-sekvenser, hvilket har flere forskellige formål, som at afsløre og dokumentere cheating, lave fede stunt videoer, etc., men det er åbenbart ikke 100% sikkert endnu:


    In a recent interview with PixelEnemy, EA’s Battlefield Brand Manager Kevin O’Leary let it slip that BattleRecorder would not be returning to Battlefield 3. This stirred a lot of tension in the community, but then DICE community manager Daniel Matros tweeted that this was not the case — the lack of BattleRecorder was dismissed by Matros.


    Du kan se resten her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Alpha Trial afsluttet...


    Som sikkert har været tydeligt for de fleste af de aktive her i tråden, er Alpha Trial'en afsluttet, og abstinenserne er sikkert begyndt at vise sig...næste fix vil jo så sikkert være i form af den kommende BETA efterfulgt af selve udgivelsen!


    Men omvendt har Alpha Trial'en også været meget lovende, BF3 ser på nuværende tidspunkt ud til at blive en VINDER!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt


    at udviklerne, iflg. Demize, i øjeblikket overvejer at fjerne sway for sniper-rifler med bipods (= 'støttefødder'), undtagen når de bliver beskudt, som når udsat for suppression-fire? Den endelige beslutning er dog ikke taget endnu...og det er blot et af mange punkter de er gået igang med at vurdere baseret på erfaringerne fra den nys afsluttede Alpha Trial!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • mhs. til sway på Sniper rifler og LMG så har han bekræftet på twitter at det er sådan det bliver.



    @Demize99
    Alan Kertz
    @ukyousay @onedeadguy For Snipers they now remove all sway unless the sniper is suppressed. For LMGs they have less recoil but more drift.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Fedt!


    Det er også blevet afsløret, at forudbestilling af Battlefield 3 Limited Edition for danskere @ Origin vil give 48 timers tidligere adgang til BETA'en, og det er den Limited Edition, hvor der følger både Kharkand mappack og Physical Warfare Pack med, men det er ikke overraskende, at EA vælger at lade deres egen Origin side tilbyde den bedste udgave, til at markedsføre Origin i kampen mod Steam.
    Og man kan preloade spillet, så man kan starte med at spille det i samme sekund det bliver frigivet.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().