Indlæg af myrizzle

    Hvis ikk du kan se forskellen Simon, så synes jeg virkelig du trænger til briller..


    ALT er da meget flottere, det der med at sprænge baner ud - det er vist noget der kommer i en snarlig update af spillet.


    Vil godt gi dig ret i at spillet har en del bugs, men det er stadig nyt..


    Spillede selv BFBC2, og BF3 er klart bedre efter min mening..


    Der snakkes om en stor februar Update, som skulle rette MANGE bugs :-)

    Mneejj, jeg er færdig med gaming, så jeg er vel mere eller mindre færdig med at rode med computere også, så...jeg har afinstalleret alle spil og har ingen anelse om hvad der foregår i gaming-universet, til gengæld har jeg fået det en hel del bedre. Lige nu er jeg så igang med at finde nye, roligere, beskæftigelser som erstatning for gaming, tiden skal jo bruges på noget

    Håber du finder noget der kan erstatte det, hvis det var mig ville jeg gøre det samme hvis det var nødvendigt :9xo


    Men håber da stadig du kigger forbi her i ny og næ, der plejer jo at vælte guldkorn ud af munden på dig når du skriver :D

    Nu får jeg næsten helt dårlig samvittighed over at have "klaget" over du ikke holdt os opdateret! :boxed:


    Men nu er det lidt lettere at sætte sig ind i at du ikke hele tiden kan holde til at sidde for an PC'en.


    Selvom du ikk vil have medlidenhed, har du det her fra :cheers:


    Anyways, så håber jeg snart du er oven på igen og kommer dig nogenlunde!


    Glæder mig til at høre fra dig igen Franner!
    Get well soon!


    myrizzle/Peter

    Ja, det ser helt forfædeligt ud... virkelig amatøragtigt. Synd fordi det var virkelig det flotteste hw forum før

    Vi er helt enige, synes det nye system er mærkeligt.. Alt for rodet imo.. Men igen, sådan er det vel med alle nye ting. Håber bare de får rettet lidt mere struktur ind i systemet, bare så man kunne overskue en forumstråd som før!

    Så er tiden snart inde til at starte BF3 Lan weekend. Uhh hvor jeg har glædet mig :dance: :drink:


    HELE weekenden vil jeg være at forefinde på Battlelog, dvs fra imorgen Fredag kl 13 - Søndag kl 13 :D


    Hvis nogen skulle have lyst til at adde mig på deres battle log for at joine 8mands gaming fun - er mit navn derinde :


    myriZtic


    Håber vi ses derinde soldiers!

    Har gået og savlet over den i40 siden den kom ud. Hyundai har virkelig oppet sig!


    Men venter dog på den nye model i30 udkommer, for hold kææææft den er fed mand!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Du skal vel ind og rode i dine NVIDIA-drivere, det burde du vel være mere end kvalificeret til at klare! :boxing:


    True that, føler mig også mere end kvalificeret. Men google er der ikk meget hjælp at hente på, må lige ind og glo i de configs :-)

    Nogen der kender noget til FXAA?


    Det bliver nævnt HER


    Ser ud til det skulle gi noget bedre performance, men jeg aner ikk hvordan man hverken slår til eller fra?


    Anyone?