Indlæg af Psych0

    Det er nemlig også min erfaring at hvis man køber en fra jysk som du siger, så skal man skifte hvert andet hvis ikke hvert år. Men hvis man køber kvalitet så holder det det meget længere.

    Hej Tweak


    Jeg har overvejet at købe mig selv en dxracer i julegave, men syntes 2000 kr. er mange penge. Så ville vide om der er nogen der har erfaring med dem og kan anbefale dem. Jeg er mest interesseret i om den er 2000 kr. værd. Den jeg har nu gav jeg 1000 kr for men den er allerede brugt så meget, så man sidder på træ pladen i stedet for det skum som skulle gøre det behageligt ?


    // Psych0

    Hvis du med den anden mus mener zowie ec1, så er det slet ikke det samme. Hvis man er til store lans så er det den de fleste bruger, personligt syntes jeg det ligger rigtig godt i hånden og jeg har da også givet min nogle tæsk. Dog ikke som at smide den ind i væggen eller på gulvet, men den har da fået nogle slag og den holder endnu. Min er nok over 2 år gammel hvis jeg ikke er helt forkert på den måske 3 og virker stadig upåklageligt. Hvis jeg skulle have ny nus ville jeg købe en ec1 igen det er helt sikkert.


    Men som der også bliver nævnt så ud og prøv de forskellige der er på markedet og find den der passe dig bedst.

    Hey Tweak!


    Jeg er blevet bidt af D3 igen og er begyndet at spille det en del, men dem jeg normalt spiller med spiller payday 2 og amar 2 (tror jeg nok det hedder). Jeg vil derfor hører om der er nogen der er frisk på at spille noget D3 sammen med mig, da det er sjovere når man er flere? Add mig på så kan det være vi kan finde ud Psych02tm#2313.

    Jeg var i Føniks computer og købe det Diablo 3 headsetm som jeg spurgte til råds om. Musikken og teamspeak fungerede rigtig godt. Selve hovedkablet fra headset til USB connecteren er maks en havl metet. Hvilket betyder man skal have et lidt forstørret USB stik til at ligge på bordet og bruge deres forlænger. Yderligere syntes jeg ikke lyden i Diablo 3 var særlig fed, så det ryger tilbage og jeg holder ved mit pc 350. Dette er bare for at andre folk kan bruge min erfaring til noget i fremtiden. Nogle der ved om man kan købe kopper til sit sennheiser, eller skal man kende nogen for at få nogle nye ?

    VIl sige at saberia v2 ville være et godt valg, selvfølgelig kunne han også gå headphones og mikrofon vejen, men kommer selvfølelig også an på hvilke musik han høre og om han ligger meget vægt i surround sound gaming, eller at mikronfonen sidder på headsettet.


    Selv er jeg ikke den største fan af trådløs headset, da jeg bare mener at et med tråd har bedre mikrofon og lyd kvalitet, det kan dog også bare være mig der er lidt gammeldags med sådan noget ;)


    edit: har du foresten et lydkort som ikke er onboard?

    Kan godt være jeg var lidt uklar i min forklaring. En af mine venner har lige købt et rage og jeg mangler et nyt. Men jeg har onboard lydkort fra mit maximus v gene.

    Bliver til primært League of Legends, Battlefield bad company 2, Diablo 3, APB Reload. Nogle gange ryger jeg over og spiller Battlefield 3, World of tanks, CS;GO, CS;S.


    Venter på Assassins Creed 4: Black flag, da jeg har spillet de foregående spil så det er en serie jeg finder spændende.

    Hej Tweak


    Jeg skal have nyt headset da mit gamle har tjent sin værnepligt. Har en ven der lige har købt creative tactic3d rage og han er ganske tilfreds, men tjekkede lige deres andre produkter og faldt over tactic3d wrath. Jeg kan ikke umildbart se nogen forskel på de forskellige produkter ud over prisen og batteri levetiden. Jeg har kigget på den test der er lavet af wrath her på tweak, men mangler noget sammenligning. Så vil bare hører om der er nogen der har mere forstand på dette emne kan guide mig i den rigtige retning. Det er ikke prisforskellen der skræmmer mig, men der er ingen grund til at købe wrath til 100 kr. ekstra hvis det ikke er bedre.


    Det vil blive brugt til film, casual gaming i form af lol, d3, cs:go og andre små spil og musik i baggrunden. Så derfor har jeg valgt at kigge på et trådløs headset, da man så slipper for ledning.


    Hvis der findes bedre alternativer er jeg åben for forslag i prisklassen 700-800 kr. maks, hvis det kan gøres billigere er det kun en fordel.


    // Psych0

    Heey Tweak


    Nu når det er sommer har jeg planer om at korte og single sleeve nogle psu kabler. Men jeg vil helt ikke ødelægge eller ændre de originale kabler, hvis jeg nu skifter til et større kabinet engang. Men hvilket kabel skal man bruge til 24-pin og pci-e? Syntes ikke jeg umildbart kan finde et sted at købe kablet som meter varer.


    Tillægs spørgsmål. Hvilket værktøj bruger i til at klemme crimmes på med?


    // Psych0

    Hvis den kun skal bruges til studie og andet småtteri, så ved jeg min lillebror ikke ville kunne undvære sin mac. Han havde en windows som gik i stykker og fik nogle penge af forsikringen, smed lidt ekstra oveni og købte en mac. Man kan sikkert for mange andre bærbar der er ligeså gode og bedre end en mac. Men han siger det er meget nemmere på en mac, hvorfor spørg mig ikke men han kan ikke undvære hans til studie på uni.

    Citeret


    Jeg bruger et zowie celeritas som jeg selv syntes er et rigtig fedt keyboard. Hurtigt og nemt både til gaming og til skrivning/ kontor brug. Tjek evt den test tweak har lavet af keyboarded. Kan anbefales

    Problemet med det keyboard er jo at det er red switches og ikke Black/Brown.

    hjemmesiden står der at det er Brown/red, så der er mulighed for enten eller. Første linie i about/omkring afsnittet. Derfor jeg tænkte at det var relevant i forhold til den ønskede tastmekanik.

    Vil ikke recommend dig at købe en low end vandkøler. H60t er nok det eneste jeg fortrudt at købe, skulle nok bare havde købt en god luftkøler, hvis man da er nede i de priser

    Nu ved jeg ikke hva du forbinder med en low end vandkøling, men syntes da at 5-600 kr er rimelig mange penge at give for en køler?


    Jeg har heller ikke planer om at skal opnå nye højder i OC, skal bare have en lille smule mere power så maskinen holder en eller 2 sæsoner yderligere end hvis man ikke OC'ede den. Så jeg skal jo ikke lave custom vandkøling da det ville være overkill, da jeg slet ik for brug for den mængde køling som bliver leveret.

    Heey Tweak


    Overvejer at købe en single raid cpu køler, men hvilken en skal man vælge der er så mange?


    Jeg har kigget på følgende:


    Corsair H60


    Corsair H70


    For mig ser det ud til at slangerne på H60'eren er større hvilket vel betyder der kan blive flyttet mere vand, end i H70'eren. Ved ikke om der er andre gode muligheder som ligger i samme pris niveau eller billigere. Jeg har ikke plads til en stor luft køler derfor bliver det en single raid, og der er heller ikke plads til en due raid :D.


    // Psych0

    Jeg har selv et par pc350 og kender nogle der har både den ene og den anden. Til lan party er pc350 bedst til at holde støj ude, mens alt lyd nærmest går igennem pc360'eren og genere. Folk kunne stå og føre en normal samtale bag mig, uden at jeg blev generet af det. En med et 360, vil kunne blive generet af det. Så 350 er bedre til at holde støj ude og lyd inde. Så jeg vil sige gå efter pc350, hvis valget står mellem de 2 nævnte modeller.

    Har dette keyboard der hjemme, og som du også skriver så kan det holde til nogle tæsk. Super fedt keyboard og man kommer ikke til at knække noget af keyboarded for der er ikke noget der kan knækkes af. Håndledsstøtten er som du nævner en smagssag jeg har intet problem med komforten, men hvis man normalt har en så er det vel et "problem". Super god test/anmeldelse :thumbsup: