Indlæg af Psych0

    Hej


    Jeg har følgende spec:


    gtx 670
    I7 3770K
    16 GB ram
    windows på en 250 SSD, samt steam spil
    2 skærme
    150/60 internet


    Jeg oplever lag/fps drop i CS:GO hvis jeg ser stream på den ene skærm og spiller GO på den anden. Det er for mig så træls at jeg ofte ender med at slukke for streams. Jeg oplever ikke samme problem i blandt andet BO3, LoL, Paragon og andre spil?


    Håber i kan hjælpe.


    // Psych0

    Hej venner


    Ja det er korrekt endnu et selvbygger projekt, hvor der gerne må komme nogle gode råd og tweaks :D.


    Har en der skal have lavet en gamer pc, som skal bruges til primært LoL og CS:GO, så ja et 1070 er måske overkill.


    Men så er man da fremtidssikret, hvis der kommer nogle spændende og mere krævende spil.


    Her er et link til buildet indtil videre: https://www.komplett.dk/wishli…66-4554-aba7-f7738c861c2c


    Jeg håber i vil bruge 2 min af jeres tid, til at give nogle gode råd til om der kan laves nogle forbedringer og eller besparelser.


    Budgettet er 13.000 kr.


    // Psych0

    Jeg har et HyperX som Igel omtaler. Jeg er rigtig glad for det og der er virkelig god lyd, både i spil, film og musik. Jeg har briller og det klemmer ikke særlig meget på hovedet så for mig er det meget komfortabelt. Det vejer heller ikke den store del på hovedet.


    Hvis du vælger trådløst skal du være opmærksom på hvor meget du spiller. Jeg havde et G35 (mener det er trådløst fra logitech) som jeg skiftede fordi det skulle lade for "tit". Jeg endte med mit brug bare at have det sat til ladning mere eller mindre hele tiden.


    Så kan klart anbefale HyperX lækker lyd, god komfort, enkelt og simpelt design.

    Hej Tweak


    Ved ikke om jeg er i den rigtige afdeling?


    Min chef har fået en ny HP probook hvor hans touch pad efter noget brug slå scroll lock til. Det lader ikke til at være muligt at slå det fra igen. Er der nogle ting/måder man kan prøve inden man sender den retur, eller skal den bare sendes retur med fejlen?
    Hvis jeg sætter en usb mus til så virker musen som den skal, men touch pad opføre sig lige så underligt.


    // Psych0

    Okay super netop derfor jeg oprettede en tråd for at få de bedste svar og må man sige jeg har fået. Hvis jeg kan spare 3000 kr. nu på et kort som når der så kommer nogle benchmarks om et halv til et helt år og det så er dårligt. Så venter til der kommer nogle benchmarks


    Mange tak for svarene.


    :rules:

    Hej Tweakers :9xo


    Jeg er begyndt at spille ark og syntes ikke helt jeg kan få det til at køre uden problemer, har prøvet forskellige ting og sager. Det er ikke så slemt jeg ikke kan spille spillet, men af lige vel nok til at jeg syntes det er træls. Har tænkt om det skyldes mit nuværende grafikkort Asus geforce GTX 670 eller om det kan være andet der driller.


    Har en I7 3770 cpu, spillet er installeret på en samsung pro ssd.


    Så ville lige lufte min ide på siden for at høre om det er grafikkortet eller cpu der trænger til en opdatering.


    I det tilfælde det er grafikkortet har jeg overvejet et evga 970 FTW.


    // Psych0

    Jeg har flyttet den anden skærm over på venstre side i stedet for den højre, hvilket hjalp. Da den åbenbart regulere for difference mod højre :T . Så ved at flytte skærmen virker det haha :D :9xo

    Hej Venner


    Jeg er ved at prøver og skifte resolution in game i CS:GO fra 1920x1080, vil gerne ned og prøve en 1024x768. Da jeg syntes jeg har lidt svært ved at se det der er langt væk. Jeg kan sagtens ændre det intet problem. Problemet er at når jeg går ind i spillet så rykker skærm billedet sig for min anden skærm, så hvis jeg ser stream så kan jeg kun se den ene halvdel da den anden er skubbet ud af skærmen. Jeg køre 1920x1080 på min main og 1280x1024 på den anden skærm. Jeg vil gerne beholde 1920x1080 uden for spillet, da det er at fortrække når jeg skal spille andre spil og google. Var en længere smøre håber der er nogen med nogle gode ideer :D.


    Har vedhæftet et billede der viser hvad jeg prøver at forklare. Den hvide streg er der hvor skiftet fra skærm 1 til 2 er.


    http://imgur.com/OysVulr



    // Psych0

    Var mere hvis jeg kunne få 120 gb med en høj hastighed for 400-500 kr. så er der jo et hop op til 750-800. Men må lige vende den med ham :D. Hvordan med ram, er de fine dem der er valgt eller kan man få mere for penge andet sted. Planen er 8 gb og så om nogle år måske 8 mere ?

    Snup en Crucial MX100 eller MX200 i stedet for Samsung EVO :)

    Kan se de 2 ssd'er du snakker om er i 256 gb størrelsen. Jeg kører selv med en samsung pro 120 gb, hvilket for mig er fint, så tænker han skal have en i samme størrelse. Så kan du evt. komme med nogle forslag hertil?


    Det ser ud til at være et lækkert bundkort, så bliver nok sådan et :D.


    :9xo

    Heey


    Mange tak for de hurtige svar, vi snupper den luft køler i stedet og smider også en samsung evo og hdd i stedet for sshd. Men han vil gerne have at det er en lille computer derfor vi har valgt det kabinet som der er valgt. Så bundkort skal jo helt kunne være der i ?

    Heey tweakers


    Jeg har en ven der skal have sig en gaming stationnær pc, så ja endnu en af dem. Så vi har lavet et udkast til dele som kan bruges, men vil lige høre om der er noget der skal skiftes ud. Bundkortet har jeg ingen ide om fungere, men det er valgt så der er et bundkort. Men hvis i lige vil bruge 2 min på at se på det og så smide en kommentar vil det blive værdsat. Windows har han liggende så det skal ikke med i prisen, prisen er 9.000.


    Det primære brug er gaming, LoL, D3 og CS GO.


    tak for jeres tid.


    // Psych0

    Tak for rådet jeg prøver at give gas når jeg kommer hjem fra arbejde så, hvis det ser helt grimt ud så kender jeg da en autolakere. :rules:

    Hej Folkens


    Jeg vil have malet mit gitter på mit kabinet sådan at det er lidt mere personligt og ser bedre ud. Men vil lige have nogle råd inden jeg giver den gas. Er der nogle do and dont. Jeg har taget gitteret af siderne og købt en gang rød spray maling se evt. billederne. Skal man slibe det ned med noget sandpapir, hvad korn art? Skal det have grunder eller kan man bare give den gas med det samme. Det er gitterne for corsairs 240 air kabinet, så det er jo ikke det største øje fang.




    Takker på forhånd for de gode råd og evt ideer.

    Jeg har tidligere været med skolen i Berlin med tog, hvis det er en storby man vil til. Rigtig fin og hyggelig by. Har haft nogle venner der også valgte tog og mener også mine forældre og af deres venner har været afsted med tog. Det er nemt går hurtigt og så mener jeg ikke det koster særlig meget. Kommer an på hvor man stiger på? Men så er det jo bare at booke et hotel i Berlin fx. torsdag til søndag og så tage tog der ned torsdag morgen-middag?


    Ville i nok kunne få en hyggelig tur ud af :D.
    God tur.