Mødt de kendte?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Er jeg virkelig den eneste der har dyttet en dansk "celeb" ?... Ej, come on.... Lad os høre nogle detaljer. *G* :))


    Nu kan jeg ikke huske alt jeg har læst her, men hvem har du dyttet ? ... og har du billeder :P (Just kidding)


    Dytter ikke ligefrem vildt meget .. så det er ikke mig der har dyttet en dansk kendt .. eller bare nogen sådna lidt kendt ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Nu kan jeg ikke huske alt jeg har læst her, men hvem har du dyttet ? ... og har du billeder :P (Just kidding)


    Dytter ikke ligefrem vildt meget .. så det er ikke mig der har dyttet en dansk kendt .. eller bare nogen sådna lidt kendt ...


    Det vil jeg ikke sige for så sagsøger han mig bare.... Ej, just kidding. *LOL* :]


    Billeder ? Ja da... Tager da billeder af alle dem jeg dytter. *LOL*.... i wish !... :))


    Dytter du ikke så meget ? Hmm... okey, men så køb dig en GAMMEL bil. De er næsten lige så sjove... De drypper også når man rører ved gearstangen. *G* :))


  • lolda ...


    Okay okay, jeg dypper ikke sablen så ofte ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    lolda ...


    Okay okay, jeg dypper ikke sablen så ofte ...


    Så må du komme i gang. Du er jo ved at være en gammel gut som mig.... og nej, oldtidsfundne som er ældre end mig tæller ikke. *GG* :))

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hehe, jeg prøver skam .. eller måske ikke .. dunno ..


    But they dont wont an old guiserthingy like me ... Eller noget ..


    Baah! .... Du er jo yngre end mig, så du har nok mindre grå hår. *G* :))


    Jyde ? Københavner ?.... Eller lige af hvert, dvs. Fynbo. :))

  • LOL ... Narj jeg er jyde ...


    Narj kvinderne vil squ ikke have mig .. hehe eller også er jeg for kræsen.... jeg har ikke den mindste anelse ...


    Squ næsten også lige meget, bare man har det godt .. erhm .. NOT .. eller noget .. dunno ... ingen person skal komme og sige til mig de kan leve uden SEX

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    LOL ... Narj jeg er jyde ...


    Narj kvinderne vil squ ikke have mig .. hehe eller også er jeg for kræsen.... jeg har ikke den mindste anelse ...


    Squ næsten også lige meget, bare man har det godt .. erhm .. NOT .. eller noget .. dunno ... ingen person skal komme og sige til mig de kan leve uden SEX


    Okey. Jyder kender jeg ikke så mange af..... Kun et par stykker... 8o


    Joh, jeg kan da godt leve uden sex... Bare ikke så længe. *G* 8)

  • Tjaaa - eftersom jeg er far til en håndbold tosset teenager - så har jeg da mødt flere fra både herre og dame landsholdet - bla. Lasse Boesen, Bo Spellerberg, Camilla Andersen, Mia Hundvin (ja ja norsk i know), og den største af dem alle - og hvem DET er fremgår af min signatur..... ;););) - hvis i kan regne den ud... 8)8)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Tjaaa - eftersom jeg er far til en håndbold tosset teenager - så har jeg da mødt flere fra både herre og dame landsholdet - bla. Lasse Boesen, Bo Spellerberg, Camilla Andersen, Mia Hundvin (ja ja norsk i know), og den største af dem alle - og hvem DET er fremgår af min signatur..... ;););) - hvis i kan regne den ud... 8)8)


    Anders Fjog Rasmussen ? *LOL*

  • Uuuh! Håndbold babes!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Lolda ..


    Da ikke den torsk jeg desværre valgte at stemme på ...


    Ej, det gjorde du vel ikke ? Trist...


    Jeg stempe på DANSK FOLKEPARTI... Det har jeg gjordt siden jeg fik stemmeret.... Det gør havldelen af min familie. Den anden halvdel er social-kammerater... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ej, det gjorde du vel ikke ? Trist...


    Jeg stempe på DANSK FOLKEPARTI... Det har jeg gjordt siden jeg fik stemmeret.... Det gør havldelen af min familie. Den anden halvdel er social-kammerater... :]


    Hmm, det parti siger mig ligeså lidt som fremskridtspartiet ...


    Narj, stemmer Soc.dem. næste gang, det samme som hele min familie .. Min far sagde også lidt for sjov da jeg stemt venstre .. okay stemte ikke på selve anderes fjog, men på partiet .. Men han sagde, nå var det ikke også på tide du flyttede .. heh ..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    jeg har mødt, fedtmule, anders and, mickey mouse, minnie mouse, hele disney crew :D men andre celebs har jeg ikke mødt..


    Cool. Spurgte du Anders hvorfor han har et håndklæde om sig når han har været i bad, men går med trøje og røven bar udenfor ? *G* :))