Mødt de kendte?

  • Hahaha!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • heh, jeg må nok være enig med GrillRottens første post, at møde folk fra de kulørte magasiner kan ikke få mit pis i kog. Det skulle da lige være Terry Pratchett, Tolkien eller Douglas Adams =)
    Jeg synes til gengæld, igen ligesom grotten, at folk som Stephen Hawkins og Andrew Wiles ville være fede at møde. Og hvis jeg selv skulle nævne nogle så ville det være personer i forb. med DTU, f.eks. var min forelæser i kryptografi på forrige semester, ham der brød Microsofts nye kryptering. Det er da lidt fedt ikke =)


    /Gollum

  • Quote

    Originally posted by Gollum
    min forelæser i kryptografi på forrige semester, ham der brød Microsofts nye kryptering. Det er da lidt fedt ikke =)


    /Gollum


    Jow det er faktisk temli fedt 8)

  • Ham jeg helst ville møde ud over måske Stephen Hawkins, så er det han der kan bryde PGP´s 4096 bits kryptering.... :)) .... Hm, så skulle det jo nok være Stephen Hawkins. *G* Ej, ikke engang hans IQ kan vist klare opgaven med et stykke papir og en blyant... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Damn - så ville han flå min hjerne rundt som jeg ville flå dig rundt i BF1942 :)) *G*


    ka i ikk li sige til eller lave en tråd om hvornår og hvor i gamer BF/ DC for så vil jeg da godt med ind og se hvor hårde i er ???

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    jeg har snakket med forsangeren fra Hell is for heroes efter en koncert i vega uhh



    hmm sq han være kendt, jeg har sku aldrig hørt om ham, er det osse såån slags > jeg smadrer mit hoved ind i en væg, musik

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Damn - så ville han flå min hjerne rundt som jeg ville flå dig rundt i BF1942 :)) *G*


    Jeps... Bortset fra den sidste del. Ikke fordi jeg er god... Jeg er bare bedre end dig.... Naturligvis... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps... Bortset fra den sidste del. Ikke fordi jeg er god... Jeg er bare bedre end dig.... Naturligvis... :))


    he he - ventede bare på du ville kommentere den.


    Kunne være hyggeligt med en officiel tweak-bf1942 battle ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he - ventede bare på du ville kommentere den.


    Kunne være hyggeligt med en officiel tweak-bf1942 battle ;)


    Naturligvis... ;) .... Kunne ikke andet efter det du sagde med hende lebben... :))


    Ja, det kunne være fedt... Ingen tvivl om det. Det ville jeg godt være med til.... Så kan vi give hinanden prygl. *G* 8o

  • os mig os mig os mig...................gider i sige til hvis i ska game late night ????

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested



    hmm sq han være kendt, jeg har sku aldrig hørt om ham, er det osse såån slags > jeg smadrer mit hoved ind i en væg, musik


    naah er ikke metal .. er najs rock ...
    de er skam okay kendte i England og sådan .. og de har da gæstet danmark 2 - 3 gange .. så helt ukendte er de heller ikke

  • Squ egentlig ganske morsomt at læse igennem hele den her tråd ... Sådan lige den korte af det lange, så tror jeg nok det var Grillrotten, som efter min mening havde fat i et godt argument ... Et eller andet med hvad der skulle være så fedt ved en kendt i forhold til en ukendt ...


    Men hvis jeg endelig skal nævne en lækker sag ... dette bliver så uden for DKs grænse ... Så er det Elisha Cuthbert ... Og siger det ikke noget, så er det Jacks datter i 24 timer ...