Indlæg af Try-this


    Det er rigtig ja, godt spottet, og tak for feedback! :)

    Chimaeron fighten var den første vi lavede og det med de lange pauser var faktisk også noget af de vi faldt over selv, vi valgte at "spole" hen over de kedelige dele, så de stadig er med, men så de foregår noget hurtigere :)


    Du kan se løsningen i V&T videoen, hvor der bliver spolet hen over det kedelige ;)

    Hey,


    Vores guild <Yo> er en dansk horde guild på Ravencrest som er gået igang med at lave danske raid guides til heroic raid bosser.


    I kan finde samtlige bosser vi har lavet guides til her:
    Danske raid guides


    Pre. Firelands:


    Valiona & Theralion 10m HC
    Chimaeron 10m HC
    Maloriak 10m HC
    Nefarian 10m HC



    |--- Update - Firelands! ---|
    Shannox 10m HC
    Lord Rhyolith 10m HC
    Alysrazor 10m HC
    (find normal mode guides ved at klikke på "Danske raid guides" linket i starten)



    Vi vil gerne have lidt feedback, både med henblik på ændringer (hvis i har forslag) men også om i synes de virker hjælpsomme :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    På min Gmail har jeg aldrig fået noget i inboxen, men der ligger rigtig meget i spammappen!
    Det er nok også en af grundene til at jeg bruger Gmail, at deres spamfilter virker så skide godt.


    På min Hotmail er der tilgengæld TONSVIS af spam mails, og filteret tager sådan cirka ingenting :crazyeyes:


    +1

    så fik jeg selv løst problemet, der var lidt forskellige ting jeg manglede, som jeg opdagede ved at spytte


    data2
    data4
    data5


    ud i en msg box for hver gennemgang.


    Den endelige løsning kom til at se således ud:


    Hey, har siddet og bøvlet lidt med noget VBA programmering, men er rendt ind i et problem.


    Jeg har sorteret indholdet i et worksheet i alfabetisk orden, med hensyn til kolonne "O", og vil så gerne tjekke efter dupletter i cellerne i kolonne "O".



    Koden der skal tjekke om cellerne i kolonne "O" (kolonne nr. 15) er dupletter:


    Ideen er at jeg tjekker om
    - cellen (i,15) er forskellig fra cellen (i+1,15)
    - og hvis det så er tilfældet så tjekker jeg om cellen (i+1,15) også er forskellig fra cellen (i+2,15)
    - og hvis det så igen er tilfældet konkluderer jeg at cellen (i+1,15) må have unikt indhold, hvorefter jeg så sletter denne række.


    Men så vidt jeg kan se når jeg stepper mig igennem denne kode/makro, så er det som om mine

    Code
    1. If Data2 <> Data4 Then

    ikke fungerer...



    Nogle der har noget input? Eller evt en anden måde at tjekke efter dupletter?

    Har lige set de 2 afsnit og jeg er heller ikke imponeret. Regner dog med lige at se de næste par afsnit også, kan jo være det blive bedre (syne jo normalt de to bagmænd er ret sjove) :)

    Ryddede lidt op i gemmeren den anden dag og fandt nogle gamle kølehoveder, et res. og lidt fittings (samt nogle stumper slange).


    De 2 chipset kølere kan nok godt bruges til et eller andet, men cpu hovederne passer nok næppe på nogle systemer der er noget værd at ofre vandkøling på :P


    [Blocked Image: http://www.try-this.dk/water/1.1.jpg]


    Dangerden CPU
    Random chipset, billede 1
    Random chipset, billede 2
    Random CPU
    Muligvis Asetek chipset, billede 1 SOLGT!
    Muligvis Asetek chipset, billede 2 SOLGT!


    Dangerden res. (mener aldrig jeg fik taget den i brug)


    Div. montering
    Div fittings + slanger



    Fandt også et par 120mm radiatore, et bay res samt en hydor l20 pumpe


    120mm Radiator, nr 1
    120mm Radiator, nr 2 SOLGT!
    Bay res. SOLGT!
    Hydor L20 pumpe



    Delene befinder sig i øvrigt i Esbjerg.

    Fik spillet i går da jeg kom hjem fra arbejde, kom heldigvis på lidt før der begyndte at opstå kø til serveren så det var lækkert :)


    Ingame fungerer det hele egentlig fint, lige bortset fra questen der leder ind til Throne of the Tides, den er nemlig bugged, alle npc'er i ubåden despawner og med mindre man har noget ekstra water breathing buff så drukner man, inde i ubåden.. Rimelig stener bug :crazyeyes:


    Kom i lvl 83 inden jeg gik i seng, så nu er der bare 5.2+9 mil xp til lvl 85 :boxed:

    jeg gav op efter at have prøvet forgæves i 45 minutter, gad sq ikke spilde mere af min nattesøvn på at stene på "connecting..." og "logging in to game server..."


    synes sq et eller andet sted at det er ringe..


    og ja jeg har hørt "hvad havde du regnet med? det er jo blizzard" kommentaren før, men det skal bare ikke have lov til at være en undskyldning fordi det er standard, sq nærmere tvært imod!


    og med en besked ingame der hedder "cataclysm is now live, please restart the game entirely" så ved de jo hvad der sker, og så har de altså bare at være klar til det, om ikke andet så ihvertfald være klar over at de bare ikke har server kapaciteten til det og så sige "hey, køb og download cataclysm via din batlenet account, så er det installeret og klar til den 7 december, men forvent ikke at du kan logge på i løbet af de første par timer" istedet for "køb, download og installer, så er du klar til at spille kl 00:01" :roller:


    Men anyway, jeg håber da på jeg kan komme på når jeg kommer hjem fra arbejde...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Jeg smed bare min vandbeholder i fryseren fordi jeg ville teste hvad det gav af oc potentiale.


    Dog husk at du vil få problemer med kondensvand når du køre med vand-temps under rumtemperatur!


    Jeg prøvede noget lignende en gang.


    Jeg skilte et gammelt køleskab ad (et der var smidt ud fordi termostatet ikke længere virkede), og smed så køleelementet i et akvarie som jeg fyldte med vand og kølervæske sådan ca 50/50.


    Jeg isolerede selvfølgelig slanger, kølehoveder og bundkort for at undgå kondens.


    Det gav en væske temperatur på ca. -15ºc og resulterede i en ret stor forbedring i OC potentiale :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det er egentligt ikke med tanke på at det ikke er relevant for mig, mere en begyndende irritation over hvor tit en storm i et glas vand skal piskes op til at blive "forsidestof". Det er jo ikke sådan at de gravide der skal føde der bare må klemme ballerne sammen... Der er jo ikke så langt til nærmeste alternative fødestue.


    At hun så insisterer på at være "i fred" kan jeg da godt syntes er lettere latterligt, men stadigt ikke nok til at hidse mig synderlig op.


    /ask


    Da vi fik vores datter var der som altid travlt på fødestuen her i Esbjerg. Vi havde en behagelig jordemoder og selve fødslen var fin. Hun smuttede med det samme efter fødslen og der kom nogle andre folk ind på stuen. Så havde vi lige en times tid, tror jeg, inden jeg blev smidt hjem og konen med nød og næppe fik en plads på en stue. Sådan var det og det går jo nok, omend det virkede lidt trængt med pladsen og lidt nedern som nybagt far bare at blive smidt hjem.


    At hun så kommer som 3. gangs fødende (som jo normalt er ambulant) og bruger så meget plads på et almindeligt tilgængeligt hospital virker bare i mine øjne grotesk. Jeg synes ikke det kan retfærdiggøres.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Er det ikke forbandet ligegyldigt... Det kan ikke rigtigt bringe mit pis i kog.


    /ask


    Tjo jeg kunne jo også bare være ligeglad da jeg lige som dig ikke bor med riget som oplagt sygehus, men jeg ville sq være ret irritabel hvis jeg skulle kastes rundt til andre sygehus pga. én anden kvinde..


    Hvis man har den slags ekstreme behov så må man efter min mening få dem stillet uden at skulle træde andre over tæerne.