Andre der prøver at komme ind i wow?

  • Er det ikke bare hyggeligt. Nu har vi ventet på det gøgl så længe og så kører det ikke. Man har sovet de sidste 30 timer for at være udhvilket og taget orlov fra arbejdet. Sagt til familien at man er taget til kina eller er kommet i fængsel.


    Det her er et topic til dem der keder sig lige så meget som mig lige nu.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Har ikke prøvet at være online ved release før. Af en eller anden grund har mange af mine pauser været ved nye udgivelser :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • jeg gav op efter at have prøvet forgæves i 45 minutter, gad sq ikke spilde mere af min nattesøvn på at stene på "connecting..." og "logging in to game server..."


    synes sq et eller andet sted at det er ringe..


    og ja jeg har hørt "hvad havde du regnet med? det er jo blizzard" kommentaren før, men det skal bare ikke have lov til at være en undskyldning fordi det er standard, sq nærmere tvært imod!


    og med en besked ingame der hedder "cataclysm is now live, please restart the game entirely" så ved de jo hvad der sker, og så har de altså bare at være klar til det, om ikke andet så ihvertfald være klar over at de bare ikke har server kapaciteten til det og så sige "hey, køb og download cataclysm via din batlenet account, så er det installeret og klar til den 7 december, men forvent ikke at du kan logge på i løbet af de første par timer" istedet for "køb, download og installer, så er du klar til at spille kl 00:01" :roller:


    Men anyway, jeg håber da på jeg kan komme på når jeg kommer hjem fra arbejde...



  • Det er faktisk ret ringe, man skulle tro at med deres erfaring, burde kunne klare den opgave. Selvom det er en voldsom en af slagsen... Det jo ikke fordi det er den første udvidelse de laver...

  • Har en del guildies der missede deres class realm first med et par minutter pga. kø ventetiden. Det svier X(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har endnu ikke prøvet en udvidelse, men fik at vide af en kammerat og læst mig til at det plejer at være fuldstændig latterligt svært at komme ind.. Så jeg har valgt at vente med at købe cata til engang i januar/februar, også droppe spillet i den tid, så bliver det sjovere når jeg kommer ind igen, og jeg kan queste i fred :)

  • jeg sov i nat, og stod op kl 06.00 og startede der i stedet. igen kø, og ok nemt at komme til over det hele. jeg gad nemlig ikke sidde og blive mere og mere sur, fordi jeg ikke ku logge ind :).

  • Fik spillet i går da jeg kom hjem fra arbejde, kom heldigvis på lidt før der begyndte at opstå kø til serveren så det var lækkert :)


    Ingame fungerer det hele egentlig fint, lige bortset fra questen der leder ind til Throne of the Tides, den er nemlig bugged, alle npc'er i ubåden despawner og med mindre man har noget ekstra water breathing buff så drukner man, inde i ubåden.. Rimelig stener bug :crazyeyes:


    Kom i lvl 83 inden jeg gik i seng, så nu er der bare 5.2+9 mil xp til lvl 85 :boxed:

  • Jeg stoppede med at spille i slutning af TBC, er denne udvidelse værd at starte for igen, eller hva er jeres mening om det indtil videre?.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ved sgu ikke om den er det værd. Hvis jeg var guildless lige nu ville jeg sgu nok stoppe. Men måske også fordi jeg 3 dage før cata release besluttede mig for at skifte main og så spillede jeg nærmest nonstop i 4 dage. Så skal i hvert fald lige have pause lidt nu. Men ellers synes jeg der er mange fede tiltag. Specielt hvis man er til hyggelige små guilds og måske lidt mere til en afslappet spillestil. Er dog ikke level 85 endnu så aner det ikke.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Kom ind på først forsøg :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm