Indlæg af sponix

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX


    Det er vist ved at være en skrøne. Mener at ha læst at de nye Pana'ere ikke har blæsere. Og hvor tit regner du med at lægge dit TV ned?


    Man ved aldrig hvornår man skal flytte ;)


    Men tror jeg smutter ned i byen og kigger efter det panasonic der, også må jeg se hva det er for en sag :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Jeg ville nupse sådan et her.


    Hvorfor? Fordi Plasma kan gengive naturtro farver.


    Jeg gad også godt have et plasma pga. dets farver, men ser bare plasma som et skrummel der larmer og ikke må ligge ned :s


    Jeg ved det skam ikke endnu, men hvilket Sony er det du siger du er "faldet" for? :)

    Hey boys :)


    Jeg står og skal vælge hvilket TV jeg skal anskaffe mig, hvilket der piner mig, hvilket der er et godt tv/hviket der er dårligt.


    Jeg har kigget på følgende;
    LG 42SL8000
    SONY 40EX500
    Philips 42PFL8404H


    Jeg hælder mest til LG tv'et, men der er jo altid lidt dårlige ting ved alle fjernsyn, og her er der meget genskær i skærmen.


    Har ikke kigget så meget på de 2 andre.


    Lidt krav:
    - 40''/42''
    - Full HD
    - Ofc. et godt billede
    - Så let som muligt, det skal hænge på en gipsvæg!
    - Pris MAX. 7.500 - 8.000,-


    EDIT: Det skal bruges til alm. digital TV(med sport), en hel del film, og så bare tilslutning til PC. Jeg har ingen spillekonsol pt. men ved da aldrig om det kommer engang.


    Hjææælp, it's a jungle out there!!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Du skal ændre i dine strømstyrings-egenskaber. Her kan det indstilles hvad der skal ske når ting ikke bliver brugt i noget tid.


    /ask


    Okay tak, det vil jeg prøve når jeg kommer hjem.

    Hej tweakerz.


    Jeg sidder med en computer med 2x 1T harddiske i, den ene bliver brugt til OS+SPIL, og den anden kun til musik/film DATA etc.


    Så "problemet" er at når jeg ikke har brugt disk 2 i noget tid, så kører den ikke, så når jeg skal hente noget fra den, skal den først til at "starte op" hvilket gør at computeren faktisk fryser, dog kun i ca. 5-10 sek. Men stadig unødvendig vente tid.


    Kan man gøre noget så den er "aktiv" hele tiden? Eller skal man have et eller andet til at køre på den hele tiden for at den er aktiv?


    På forhånd tak. :)

    Jeg fandt en mulig løsning med formelen;


    =TÆL.HVIS(område;"navn")


    Det har jeg gjort med hvert navn, så jeg har lavet en liste med f. eks;


    Martin: 2
    Peter: 0
    Morten: 3
    Hans: 1


    Og lavet et diagram ud fra de tal istedet. :) Så tror faktisk bare tråden kan lukkes.

    Hej tweakerz :)


    Jeg sidder her og gerne vil lave et diagram, men ikke et alm. tal diagram, men med navne? Se her;


    Hvis jeg har en kolonne med;


    Martin
    Peter
    Morten
    Martin
    Hans
    Peter
    Martin


    Så vil jeg gerne have et diagram over hvor mange gange de forskellige navne er der, hvis I forstår? :)


    På forhånd tak.

    Hej :)


    Jeg skal have skiftet mit nuværende GFX 260 ud med et grafikkort der kan håndtere 3 skærme, men hvilket?


    Det skal stadig kunne køre de nyeste spil etc. :)


    Der er kommet så mange nye inden for det sidste halve år, og ved ikke helt hvilke der egentligt er pengene værd?


    Det må koste max. 1500,-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    hva består resten af dit setup af ???


    Core i7 920 2,79GHz
    Gigabyte GA-EX58-UD4
    6GB DDR3
    NVIDIA GeForce GTX 260


    Kan ikke helt huske hvor mange Watt min PSU er på. (Er ikke hjemme pt.)

    Hej tweakerz :p


    Jeg sidder her med et GTX260, og vil gerne have 3 skærme sat til (2 computerskærme, 1 tv).


    Men i mine Nvidia driver instillinger siger den at dette grafikkort max kan håndtere 2 skærme.


    Hvad er nemmest/billigst for mig her? Købe et andet grafikkort og køre SLI, eller sælge mit GTX260, og købe et grafikkort der mulighvis er lidt bedre, og som kan håndtere 3 eller flere skærme?



    Venlig hilsen


    Martin :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Og du har tjekket BIOS??


    Som jeg har skrevet ovenfor, så står der bare en masse IDE Channels, har ikke før prøvet at tilkoble SATA, så ved ikke om det er samme "sted" i BIOS man ser det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB
    er du sikker på at den controller, hvortil du har tilkoblet din harddisk, er aktiveret?


    Nej er jeg ikke, hvor ser man dette? :)