Indlæg af sponix

    Har også hørt godt om Boxee box.


    Undskyld jeg lige bruger dit topic lidt, men kan en PS3 ikke også bruges om mediecenter? Eller hvordan fungere det?


    Tak for hurtigt svar, og rigtig god idé :) Vil se om mine photoshop skills rækker så langt ;D

    Hej drenge!


    Mig og nogle gutter var for noget tid siden på Fyn for at brygge vores egen øl, hvilket var mega fedt! :p


    Men her om én uges tid skal vi over for at tappe det på flasker osv. Og her til skal vi selvfølgelig have vores egen etiket, men hvad fanden skal der på?


    Lidt info om os:
    Vi er en "poker klub" på 7 personer, så måske noget poker relateret?


    Alder svinger mellem 20-35.



    ØL info:
    Danish Strong Lager, 6.9% - lidt lys.


    Scotch Ale, 8.4% - rimelig mørk.


    Håber der er nogle med lidt ideer, og hvis der er en eller to som er friske på muligvis at lave en etiket, så har jeg en skabelon med rigtig størrelse osv. :)


    På forhånd tak.

    Lav da et spørgeskema på askpeople, eller en af de andre mange hjemmesider :)


    Men for at hjælpe:


    Alder: 21


    Jeg spiser nok fast food 1 gang hver anden uge ca. - Kommer meget an' på hvad jeg laver, hvis jeg er på skole, så ryger der en del mere ned.

    Hej :)


    Nogle her der ved noget om hvilken/hvilke guitar's der virker til alle PS3 spil, altså Rock Band serien samt Guitar Hero serien.


    Mvh. spokebab

    Du kan prøve at se serien Breaking Bad :)


    http://www.youtube.com/watch?v=--z4YzxlT8o


    (linket fucker rimelig meget op, ved ikke lige hvorfor det ikke gider virke) :s


    Den handler om en fysik/kemi lærer som får kræft, og for at "efterlade" hans familie nogle penge (til college til hans børn osv.) så begynder han at cook crystal meth, og sammen med en gammel elev begynder de at sælge, de kommer så ud for lidt af hvert, i det miljø :o

    Jeg har et 260 liggende, men ved ikke lige med det der 216 cores. må jeg lige kigge på, står det nogle steder?

    Jeg sidder her og bliver i tvivl om der er USB 3.0 i mit bundkort (hvilket jeg faktisk mener der er).


    Men hvis der er, ville det så ikke være smartest med en ekstern HDD med usb 3.0? For jeg ved sku ikke hvor meget gavn jeg får at en ekstern på ethernet, ud over hastighed?


    Og er sgu blevet lidt lun på WD's My Book 3.0! (:


    EDIT: Sidder på arbejdet lige nu, derfor jeg ikke er helt sikker, tjekker når jeg kommer hjem.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af V`cent
    Der findes mange netværksharddiske med USB efterhånden :D
    Evt kig efter et Dlink/netgear/Lacie NAS/Netværksharddisk.. Gerne en opgraderbar model, de fleste kan udvides senere op til 4tb ^^


    Sådan en opgraderbar, er det ikke bare en NAS-server? Ligesom sådan en QNAP?

    Har kigget lidt på den netværksharddisk, og det virker som en rigtig god idé.


    Nu vil jeg så høre om der findes en netværksharddisk som også har USB?


    EDIT: Nvm. så at deres World edition har usb :) niiiice

    Hej, jeg står og skal til at have mig en ekstern til "backup"/lagring af div. musik/film/billeder.


    Men hvilke er gode, og er dem med power over USB "gode nok"?


    Krav: Min. 1T.

    Du vil godt kunne bruge kablet igen, du skal bare korte stykke af, som er bidt i, selvfølgelig.


    Du kan ikke bruge det samme "hovede" igen, der skal du have et nyt.


    Du kan finde mange guides til at samle sådan et kabel på google.


    :) Held og lykke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Fjern Nvidia og AMD driver i kontrolpanel og med DriverSweeper og installer derefter nyeste AMD driver.


    Er det en fejl du kender til, for det er et grafikkort jeg indstallerede for.... 2 uger siden ca. :o