Indlæg af sponix

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det må du da selv om. Men at spare under 200 kr og købe en skærm ingen kender. I forhold til en mere kendt skærm som flere anbefaler. Jeg ville jo ikke gøre det. ;)


    True, men har en mate der har den ASUS der - og regner nu med at når det er en ASUS, så er det kvalitet. + den har kun 2ms.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Synes du under 200 kr er meget billigere når man taler skærm? Hold da Maul mand. :$


    Hah, nej okay :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det er den jeg har. Fin skærm med alle tilslutnings muligheder. Den laves også med tv tuner i hvis du får brug for det. :)


    Okay smart. :) Men tror ikke jeg behøver det hehe, og den anden er også lidt billigere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ok tænkte bare der kunne spares lidt der og investere i et større gfx :) Hvilken skærm har du?


    Pt. en 19'' widescreen (Samsung SyncMaster 940NW) - men overvejer stærkt at købe en evt. 22'' eller 24''.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Umiddelbart ser der fint ud, men hvis du kun skal spille og lidt photshop er det så ikke unødvendigt med et bluray drev?


    Det med bluray er mere til fremtiden, regner ikke med at skulle skifte den pc ud lige med det samme :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Slet lige din tråd under køb og salg det kan man når du vælger rediger. Ingen grund til at poste der. Det er her den hører hjemme. Men det set up ser meget godt ud.


    Det er gjort :)

    Hej tweakerz ;D


    Jeg vil lige høre om hvad I synes om den pc her, den skal primært bruges til gaming, og lidt photoshop.


    Bundkort: Gigabyte GA-EX58-UD3R
    CPU: Core i7 920
    CPU-Køler: ASUS Triton 81
    RAM: Corsair Dominator 3x2 GB
    Grafikkort: ASUS GeForce GTX 260 (896 MB)


    Harddisk: Samsung F1 Desktop 1 TB
    Diskdrev: Pioneer Blu-ray Combo drive Black BDC-202BK
    Strømforsyning: Corsair TX750W
    Kabinet: MaxPoint AplusCase CS-188AF


    Den ligger til ca. 8.650,00 DKK og det er ink. fragt.


    Hvis nogen af jer har nogle gode/dårlige oplevelser med disse dele, så sig endelig til.


    Er ikke 100% sikker på det hele vil passe sammen, men håber at der er nogle her som ved lidt mere om det en jeg gør :)


    Tak på forhånd.


    (Postede også dette i Køb/Salg forum, den må gerne slettes)