Indlæg af WOLF_OF_DK

    Ram mægden på dine kort er ikke den samme de skal den være for at køre SLI


    Edit: der er et lille fix der kan hjælpe dig her


    Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?
    When purchasing a second graphics card, you should try to match the memory size so that you are ensured full value and performance from your purchase. However, while it is not recommended, NVIDIA does offer the flexibility to run graphics cards with different sized memory by using CoolBits. Using CoolBits ( value set to 18 ), you can force both of the cards to use the lower of the two memory sizes and operate them together in SLI mode. When dissimilar memory sizes are enabled to work together using CoolBits, the effective memory size for each card becomes the smaller of the memory sizes. Instructions to enable this feature can be found Here.

    Jeg bruger et program der hedder duplicate cleaner til at finde ens filer på computeren
    det er supergodt den er lige glad om filerne hedder noget forskelligt bare de er ens og så skal du vælge hvilke du vil slette

    1. Det er nok at bore hul til et netværkskabel
    2. hvorfor skal den sidde i kælderen ? hvor sidder de forskellige stik i huset


    du kan bruge hvilket som helt telefon stik i huset til at til koble telefon stikket fra routeren


    Det var lige præcis i et hjørne de havde revnet så det må åbenbart være et svagt punkt

    Har Selv Navigon og er også godt tilfreds efter at version 1.4 er udkommet her fornyligt nu bruger den kompas til at se hvilken vej man skal gå hvis men er til fods


    syntes selv at navigon er en del flottere end TOMTOM men det er jo en smags sag


    TOMTOM er måske lidt nemere at brugere men det kan nu også skyldes at navigon har lidt flere features at lege med

    Hvis du bruger linux eller en NAS server såsom Qnap eller synology så kan du ikke bruge WD green da den har nogle fejl i de nyere udgaver der hedder WDxxEADS-00P8B0 så gør dem mega langsomme men de ældre udgaver skulle være OK


    jeg har 3 af dem der kører super godt men den 4. og nyeste er super langsom ofte >1MB/s ved skrivning :(



    så alt i alt vil jeg ikke anbefale dem, men syntes i stedet du skal prøve seagates Low power HDD

    Det er ikke nødvendigt at flytte filmene over på PS3en den kan godt læse dem direkte fra din pc ved hjælp af UPnP/DLNA på den måde bliver dine film streamet til din PS3 denne feature kan også bruges til at kopiere film over på din PS3 hvis du hellere vil det


    windows media player kan gøre dette


    En PS3 kan kun læse tekter på film hvis du integrerer tekterne ind i filmen det kan f.eks gøres ved hjælp af programmet aviaddxsub som er gratis

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    GMA 950 klarer jo fint almindelige DVDformater, og da jeg alligevel hverken bruger bluray eller HD-dvd og opnår større videoformater er det irrelevant. og ja hastigheden er relativ men 24 mb i sekundet regner jeg som rimelig tilfredsstillende:)


    24mb i sekundet lyder egentlig lavt den burde kunne yde mere end det der må være et eller and det ikke køre som det skal


    kører selv med en Synology 409+ som har svagere hardware og den kommer nemt op på 45-50 mb uden problemmer