SLI, har prøvet næsten alt? Nogen hurtige bud?

  • Hej jeg har næsten prøvet alt nu
    Jeg har formateret min computer, installeret driver og afinstalleret
    Byttet dem om mange gange
    Sli brigde - ja
    Begge kort virker - ja
    Windows fuld opdateret - Ja
    Alle driver opdatetet - ja
    Byttet kort 1 eller flere gange - ja
    Opdateret bios bundkort - nej, ved ikke hvordan man gør
    opdateret Bios GPU - nej


    Jeg har dog et par spørgsmål, mine grafikkort er ikke begge SLI ready, selv om jeg har læst på forums det ikke skulle være et problem men nu spørger jeg alligevel!


    De har ikke samme Bios version, kan det have noget med det hele og gøre?
    Hvordan opdatere jeg mine grafikkort Bios til samme version?


    Dette er en tidligere tråd som i også kan kigge på.


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=122604&sid=

  • Ram mægden på dine kort er ikke den samme de skal den være for at køre SLI


    Edit: der er et lille fix der kan hjælpe dig her


    Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?
    When purchasing a second graphics card, you should try to match the memory size so that you are ensured full value and performance from your purchase. However, while it is not recommended, NVIDIA does offer the flexibility to run graphics cards with different sized memory by using CoolBits. Using CoolBits ( value set to 18 ), you can force both of the cards to use the lower of the two memory sizes and operate them together in SLI mode. When dissimilar memory sizes are enabled to work together using CoolBits, the effective memory size for each card becomes the smaller of the memory sizes. Instructions to enable this feature can be found Here.

  • De behøver ikke have samme BIOS. Kører med to kort fra forskellige producenter og med forskellige BIOS. Mig bekendt skulle driverne selv tilpasse to kort med forskellige memory-mængder.


    Kan du slå Physx fra eller til? For SLI skulle være lige over eller under den feature.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • hej brug ikke mere tid på denne tråd har valgt at sælge kortet, gider ikke at rode mere med det, den virker fuldt ud og er et virkelig godt kort, men vil hellere sælge et forholdsvis nyt kort end at gøre det mere brugt. 4 timer er sq ingen ting så.
    Men tak for svarene :)