Indlæg af Rainwolf

    kan klart anbefale locitech illuminated. Bedste keyboard jeg nogensinde har prøvet til stationær


    og synes det er noget pænere i virkeligheden, end på billeder.
    men vil da anbefale dig at gå ned og få lov at prøve lidt forskelligt i en butik, var sådan jeg besluttede mig.

    det har ikke så meget at sige mener jeg da dette headset vist nok har sit eget indbyggede lydkort, som de fleste med usb indgang vist har.
    ang. smag så er det jo helt individuelt så der kan jeg ikke hjælpe :)

    handler ALT jeg bruger af køling hos dem.


    har kun oplevet:
    hurtig levering
    altid tyggegummi med :D
    bestilling faktura passer.
    og hvis man har spørgsmål får du altid et relevant svar, fremfor en salgstale og enda et hurtigt et af slagsen.


    kan kun varmt anbefale dem

    amen man kan være forsigtig også direkte paranoid, et firma som blizzard med 12 millioner aktive spillere snyder selvfølgelig ikke folk det er slet ikke nødvendigt de får så mange penge ind at de er fløjtende ligeglade med om du cencel din account eller ej :)

    (har forkortet beregningen til selve konklusionen mere eller mindre da resten mere eller mindre bare er bevisførelse som de fleste kender til) :D


    her var den ene 2HA = 3,4 speed
    DW 2,5/1,6 speed
    8% hit
    boss att speed = 2 secs (2,4 med Imp icy talons)


    If you factor that a DK has ZERO expertise, he will have a 15% chance to have his Auto-attacks parried.


    2H: 4 attacks that will be parried.
    DW: 13.5 attacks that will be parried.


    If you factor that a DK has 20 expertise (more realistic number for a geared DK tank), he will have a 10% to have his Auto-attacks parried.


    2H: 2.6 attacks that will be parried.
    DW: 9 attacks that will be parried.


    When a boss parries an attack, the next hit comes in with 40% haste.


    DW causes 6.4 attacks to come in 40% faster over 1 minute. That is ~3 full extra attacks worth of damage in a span of 1 minute.



    skal lige siges at jo mere exp og des langsommere 1HA du kan få des mere vil det tale til DW fordel

    well du har ret men du skal se det i forhold til hinanden.


    problem før i tiden var parry gibbing hvor en boss slog hurtigere hvis han parried, og derfor var chancen for et chrushing blow større.
    Dette er ikke et problem mere eftersom CB er blevet fjernet, eller som du selv siger så skal bossen være +4 lvls hvilket ingen vist er efter som boss level er dynamisk, og derfor altid kun +3 levels.


    har set 2 beregninger på DW tanking, kan dog ikke lige finde dem, men den ene konstatere at i aller værste omstændighed vil en DW tank tage 3 hits mere pr minut end en 2HA tank, men DW tanken vil have bedre tank stats og derfor generelt tage mindre dmg. derfor vil det udligne hinanden i de fleste tilfælde.
    den anden er en beregning i forhold til warrior 1HA + shield mod DK dw og der vil en DK DW have færre parries end en warrior, kan dog ikke huske præcist hvorfor men skal se om jeg kan finde den beregning.

    takker alle for hjælpen med tastatur, men tror jeg kigger lidt på logitech's illuminated som nogle af jer foreslår også køber logitechs g13 i tillæg her når det kommer den 28 feb?


    har kigget lidt på blæserstyring og vantec kender jeg ikke men vil gerne have noget elektronisk hvis der er mulighed for det?


    nogle der har erfaringer med lian-li eller zalman?

    har testet omkring 38 specc's hovedsageligt dps i naxx 25 mans og pvp.


    vil klart anbefale 0/32/39 eller 0/44/27 som DW specc hvis du kun tænker på dps, synes personligt en 2HA 27/44/0 eller 21/50/0 specc er sjovere allround og er ganske god DPS (er som regel top 3-5 i naxx 25 manns med denne build)


    men kommer helt an på hvad du vil med din DK, tank eller dps ?


    og som tank mener jeg de fjernede parry/haste problemet allerede i TBC, men selvom de har gjort det er der lavet en udregning der påviser at selv med DW vil du parry mindre som DK DW end warrior 1HA med det rette gear self.

    Hej tweak


    har før haft held med at lave en tråd herinde, bl.a. da jeg skulle have ny PC som jeg er blevet ret så glad for grundet den vejledning jeg har fået her :)


    nu er mit gamle gamer tastatur stået af, men grundet at pcen er flyttet ind i stuen må det meget gerne være en fryd for øjet og evt. passe sammen med min roccat mus og samsung skærm.


    havde tænkt mig at købe roccat's keyboard meen må indrømme jeg ikke rigtig gider vente mere (bruger et midlertidigt udslidt dell tastatur atm)


    det skal helst kunne anvendes til gaming fra FPS til mmorpg spil, som sagt må det meget gerne være pænt og vil helst ikke ofre mere end 1500.


    har kigget lidt på G serien fra logitech da jeg er blevet anbefalet den til spil, men kan simpelthen ikke holde ud at se på det :)


    håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.


    og hvis nogle kender nogle meget effektive airflows blæsere som helst intet skal sige vil det være rart (dem jeg har nu er ok men lamer alt for meget når der skrues op for styrken, vil også blive glad hvis i kender noget god blæserstyring, helst elektronisk så man ikke skal om bag på pcen når den skal have lidt extra power)

    ja, takker meget for den forklaring det hjalp en del på mine spørgsmål :D
    har leget lidt med det men mit MB bliver temmelig varmt 45 grader ca ved load(ved dog ikke hvad der er normalt for MB) min idle ligger på 29 grader på MB og 27 på CPU atm