Indlæg af Rainwolf

    vægten og batteri levetid er ikke det vigtigste for mig, da den hovedsageligt skal bruges hjemme og når jeg er på kursus, og der er strømstik begge steder.


    den må meget gerne kunne spille nyere spil, men er godt klar over jeg ikke får den vildeste computer for 6-8000 så er selvfølgelig villig til at gå lidt på kompromis :)

    skal ud og have købt mig en bærbar, men har ikke fulgt med længe


    nogle der har et godt forslag til omkring 6-8000 den skal bruges hovedsageligt til arbejde, film og lidt spil


    hvilket GFX er bedst til dette ATI 5870? 6370? eller er nvidia langt om længe kommet foran?

    har ikke gjort mig så mange overvejelser mht. priser da den udelukket sælges pga. jeg godt kunne bruge en bærbar har ikke kigget så meget på markedet så kom med nogle bud så må vi se, og ellers ryger den på DBA

    nej sælger kun samle, medmindre der er folk der vil købe delene så jeg kan få solgt det hele mere eller mindre samtidig.


    kan selvfølgelig fremvise kvittering på alt, ligesom mange af de originale kasser er gemt.


    computeren fremstår i perfekt stand helt uden ridser eller andre skader (udover lidt støv) :)

    Opdateret. 26/02/11


    Sælger min PC exclusiv tastatur (det er gået lidt i stykker nu)


    buy out: 4000 kr incl skærm


    højeste bud. 3200 (den kører iøvrigt på andre forum)


    slutter 12/03/11


    send eventuelt bud via PM hvis du vil være anonym.


    computer afhentes enten på midtsjælland, københavn, odense eller kolding området

    kan være det måske er på tide at prøve noget andet end creative lydkort, må hellere undersøge det lidt.


    men jo er også mest opsat på sennheiser, men ville sku gerne at der lå en forretning i nærheden hvor man kunne prøve dem alle og høre forskel. for godt nok er de fleste sennheiser suveræne men der kan skam godt være forskel :)

    er virkelig på herrens mark, vil have mig et nyt headset og et lydkort, lydkortet er jeg temmelig sikker på, men headset er jeg meget i tvivl om.


    kigger pt. på Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series


    og headsets jeg har overvejet (behøver ikke have mikrofon):


    Sennheiser HD 280
    Sennheiser HD 555


    Sennheiser RS 170 (trådløs)


    Technics RP-DJ1200E-K


    Roccat kave


    vil have nogle der virkelig bare kan spille musik, men som også kan bruges til gaming, jeg er ikke fastlåst på disse mærker men de har da begge et ry inden for musikafspilning.


    vil høre om nogle har erfaringer med disse eller evt. andre, om nogle kan fortælle noget konkret om forskellen i lyd på de dyre 1000 kr.s modeller eller om der ingen nævneværdig forskel ned til 600 kr modellerne, eller om nogle evt. kender et sted hvor man rent faktisk kan prøve dem (helst på Midtsjælland)


    skal lige til slut nævne at jeg er færdig med 2-400 kr.s headset da de åbenbart ikke holder særlig længe (ca. 1 år i snit så er de på den ene eller anden måde døde i lyden skratter eller stopper med at virke i den ene side osv.)

    tror bare jeg dropper at sælge den, hvis jeg ikke kan få mere end 2500, skærmen alene koster pt. 2600+ iflg. edbpriser hvis brugtprisen er så lav kan det ikke betale sig :)


    men mange tak for jeres inputs

    Bundkort:Asus P5Q Pro
    RAM: OCZ Platinum PC2-8000, 8192 MB
    CPU: Intel Core 2 Duo E8400
    CPU køler: TRUE - 120eX + silverstone FM121
    Skærm: Samsung Syncmaster T220
    GFX: ATI Radeon HD 4870 x2, 2048 GDDR5
    HDD: Samsung Spinpoint f1 (1 TB)
    Operativsystem: Windows Vista x64
    Kabinet: Antec p182
    PSU: CoolerMaster Real Power m700 (modular)
    Mus: Roccat Kone
    Keyboard: Logitech Illuminated


    alt fremstår som nyt og med kvittering (bortset fra mus og tastatur som man godt kan se er blevet brugt) :)


    hvad kan man få for sådan et setup?

    nu har jeg prøvet med kun 1 ram klods og kom helt til der hvor jeg kunne skrive CD key.


    var omme at rode med nogle kabler bagpå, og opdagede at luften mit GFX blæser ud er allerhelvedes varmt.


    burde vel ikke være varmt når den lige er bootehar og kun har brugt resourcer på at vise dos eller hvad det hedder på windows vista :)


    (det larmer også som en turbine mortor lige nu, og så snart skærmen går i dvale starter en rød lampe med at lyse på mit gfx)

    har siddet og rodet en del med det nu, og det virker ikke til at have forbindelse til windows installation da skærmen slukker efter ett stykke tid uanset om jeg er i windows, bios eller dos.


    har clr min cmos haft alt hardware ud for et rense det så kan det muligvis være en eller anden funktion i bios der lukker mit -gfx ned af en eller anden årsag?

    Hey tweakers.


    Har fået et problem jeg ikke lige har set før, prøver at installere vista via en original vista boot disc.
    når jeg booter fra discen ser alt ud til at gå fint, indtil jeg trykkr install så går skærmen i dvale.


    har et ati hd radeon 4870x2 og en samsung T220 skærm


    håber virkelig nogle af jer kan hjælpe mig :)


    (det skal lige siges at når jeg installere fra den gamle windows virker alt fint, men jeg vil gerne have ændret mine partitioner på master disc)