Indlæg af Rainwolf

    well den er sat tilbage til 3 GhZ i bios nu


    de test programmer var sisoft sandra, cpuid, real temp, cpu-z, hwmonitor


    de viser alle korrekt MhZ bortset fra real temp og cpu-z som stadig viser 2 GhZ


    derudover cirker hverken real temp eller hwmonitor mht. cpu temp da den ene står fast på 37 grader og den anden 42 (både som min og max)


    alle programmerne siger også at jeg har DDR3 ram (hvilket jeg ikke har)


    samt sisoft siger det er pc6400 ddr3 (men jeg har ddr2 pc8000)


    den kører heller ikke så hurtigt som jeg havde regnet med, intet problem i age of conan kører med 60-70 FPS men i windows er den halv langsom

    multiplier står til 9 i bios, og den står også til 4 ghz i bios nu.


    men den står stadig kun til 2 ghz i diverse test programmer ? oO


    hvad er det EIST du snakkede om ?

    har lige instaleret min E8400 og har ikke nået at rode så meget med det endnu, men da jeg kørte diverse programmer for at teste min CPU så jeg at den kun kørte omkring 2 GhZ hvilket den også siger i bios


    jeg har et asus p5q pro mobo, nogen der har nogle ideer til hvad dette skyldes ? og hvordan jeg kan rette det ? :)


    og evt om der er et bedre program end real temp 2,6 til at tjekke CPU temps?

    well har faktisk haft g5 temmelig længe og er ganske tilfreds (Den jeg har nu er dog ved at være lidt slidt da jeg ikke har brugt musemåtte)


    men har kigget en del på G9 istedet nogle der har erfaringer med den ?

    nogle der har erfaringer med at godt keyboard + mus til gaming jeg har overvejet logitech G15 + G5 mus men jeg vilel helst hvis jeg kunne få noget trådløst.


    jeg har dog haft et logitech bluetooth mus og den kørte elendigt i spil (FPS spil) og det gider jeg helst ikke igen :)

    personligt ville jeg også vælge sennheiser til hver en tid dog har jeg ingen personlige erfaringer med deres PC headset da jeg helst bruger headsets med USB frem for 3,5 mm stik (så kan jeg høre musik imens)