Indlæg af jomo_88

    Jeg er begyndt at game en del Diablo 2 igen, og nu får jeg lidt lyst til at bruge en bot til at rushe/baalrun.


    Problemet er så bare at jeg ikke kan finde nogen baalrun bot til sorc. Jeg har kunnet finde en pindelskin bot, men den funker jo kun til items, og ikke til at rushe/booste.


    Kender i til nogen bot til en cold-orb sorc, som ikke umildbart bliver opdaget på battle.net?

    Bare du opdaterer.. Enten ved at sætte på XP kompatibel, eller ved at downloade patch selv, og så update på den måde.. Husk at med seneste update er det ikke nødvendigt med cd længere. bare add MDQ filerne, så kører det smerte frit uden brug af crack eller andet "ulovligt" :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af camppisten
    hey.
    da jeg lige har købt ny pc med en intel core 2 Quad 2,83 ghz og da jeg så lige vil se hvorhurtig den kørte så var den nede på 2 ghz. så kikkede en af mine venne på det og han sagde at det kunne være at den selv gjorde det for at holde tempen nede.


    Som tidligere skrevet bliver Cpu'ens hastighed styret, så den ikke laver unødig varme, når der ikkesker så mange beregninger, og derved sparer den også på strømmen. Du kan prøve med et program til at belaste den med, og så se om hastigheden ikke stiger igen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HaZe
    nej den bliver slet ikke solgt til de priser i byder her inde.. =)


    Desværre vil jeg have mere end folk åbenbart vil give jo, så jeg må bare vente og se om der er nogen som er interesseret over i mit prisleje


    Jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet gider spørge folk på et forum, når du slet ikke gider hører på dem. Du har jo selv sat dig en fast pris i hovedet som du mener er rimelig, og så mener du ellers det er underordnet hvad andre folk mener om den. Du viser endda lidt agresive svar ved vores replys.


    Du kunne lige så godt lade være med at lave en forum tråd om det, så ahvde vi alle sammen, dig selv inklusiv, sluppet for at sidde og spilde tid med at sidde og svarer på tåbelige indslag

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Har selv lige købt MAC og valgte en S-ATA disk, dog med 7200 o/min. Det kommer også an på hvad du skal bruge din MAC til. Der sidder jo ikke verdens største GFX kort i den, så går ud fra det er overvejende skolebrug - og der vil du rigeligt kunne klare dig med en S-ATA!


    SSD er sejt, men stadigt for dyrt at inverstere i...


    Lige præcis gaming vil jeg kalde spild af SSD. Det eneste man kan vinde ved SSD ved gaming er lidt kortere load tider.


    Det du vil vinde ved at sætte en SSD er at dine åbnings tider vil blive mindsket, så du ikke skal sidde og vente så længe på forskellige programmer skal åbne.


    Med de nuværende styresystemer, er der dog ikke så meget tid at hente. Jeg kan faktisk ikke rigtig huske at jeg har haft set nogen test af loadtider på et mac styresystem, så jeg kan desværre ikke fortælle dig nærmere.


    Jeg vil istedet sige at hvis det er pga. batteri tiderne at du gerne vil have en SSD, så kan du købe et helt friskt batteri om et års tid, som giver dig den fulde levetid tilbage. NICE NICE :finger: Og så sparer du endog lidt penge.

    Du kan få 400 oven i. Jeg sidder selv med et ca. 2 uger gammelt 4890, og fortrød et par dage efter.. Man vil vel altid hellere have naboens græs. Det er lidt grønnere.


    Men helt seriøst så ville jeg gerne prøve noget andet, nu er det et godt stykke tid jeg har kørt ATi, så det er tid til at prøve noget nyt.


    *Edit* Jeg kan i mine papirer se at jeg har bestilt det den 18 maj. Så det er lidt mere end 14 dage :P Men så er det en måned gammel da.


    Nu har jeg regnet det igennem igen, og jeg kan ikke komme meget over 11.000 for dit setup. Så stop lige dit plader.


    Noget helt andet er, som tidligere sagt, så kan man for væsentligt mindre end det dit setup koster, få et lige så godt. Specielt dit GFX er ikke i nærheden af den rigtige performance, kontra prisen det koster. 3500 for et kort der kan overhales af et til 1500.


    Jeg ved godt det ikke er hvad du håber at hører, men jeg kan ikke se hvordan du kan forlange mere end hvad man skal betale for et helt nyt system der performer like wise.


    Og som tidligere sagt, kan man for ca. 7000 få Phenom II system der er lige så godt til gaming. Så der starter din pris.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HaZe
    Det hele har en ca. nypris på 15-16000kr pt.


    Computeren bliver lige renset osv inden salg så den står som ny.


    Jeg har lige kort kørt igennem EDBpriser, og en computer magen til din ville i dag ikke koste i nærheden af 15.000 desværre. Jeg fik en ca. pris på 8.800 med fragt, dog uden dit kabinet. Det kunne jeg ikke finde, så jeg ville sige at 10.000 for den brugt ville være for meget. Jeg ville istedet sætte den på til en 6000. Det er lige over 50%, og jeg tror ikke du skal forvente meget mere end det.


    Til gengæld syntes jeg det er en rigtig god idé at skrive med stort at den fremgår som ny ved afsendelse. Det fortæller lidt om at der er blevet passet på hardwareret :)


    Jeg mener personligt min Mugen larmer mindre end stock køler. Og den performer betydeligt bedre.


    Hvis du ikke har tænkt dig at overclocke syntes jeg bare du skal holde dig til stock, men har du den mindste tvivl om, om du senere hen måske kommer ud i noget overclock, syntes jeg ikke der er noget at overveje. . Så sætter du Mugen 2 på istedet.


    Jeg har aldrig kunnet få min cpu stabil med ret meget over standard hastighed på stock. Den var oppe på 70 grader ved standard og lidt højere når jeg slog turbo boost til.


    Det er lidt besværligt at monterer mugen køleren. Du skal nemlig hen og skrue clips systemet uden om soklen af for at sætte en ny bagplade på, og så igen skrue clipsen på. Men det tog mig ikke mere end 10-15 min, da jeg først havde bundkortet ude af kabinettet.

    Jeg stod selv samme situation som du gør nu. Jeg blev så enig med mig selv om at jeg helst ville have mig et 4890. Jeg kørte ATI i forvejen, så det blev det mest oplagte valg.


    Lige en side note, så kan du, hvis du kan finde et kabinet med plads til de og ellers har det andet hardware i orden, kører med 4 * 4890, og med Nvidia, kun med 3. Men jeg mener at huske at Nvidia til gengæld har lidt bedre Scalering ved multi GPU systemer.


    Som de andre siger, det er stortset samme performance/pris, så det er bare om hvad du hælder mest til.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden


    Plus - alene den måde man monterer den på, gør at den ikk er pengene værd...


    Men hvis jeg skal være helt ærlig, så var jeg positivt overrasket over hvor godt den kølede - men der er intet der slår et full-blown water sæt... det er bare alt for nice :D


    :offtopic: Hvad betyder Full blown? :offtopic:


    Jeg syntes du har overset Scythe Mugen 2. Den er på højde med de andre du nævner der, men er bare 3-400 kroner billigere end den dyreste. Ihvertfald :P

    Så er der jo Nvidias egen program. Nu kan jeg ikke lige helt huske hvordan det fungerer, men mener du kan finde det helt i bunden af deres egen menu.. Rivatuner burde ellers også være lige til. Er du sikker på at du har gjort som du skulle?


    Nu syntes jeg da lige du skal slå koldt vand i blodet en gang. De siger jo bare at hun ikke skal forvente at få så meget for den som hun evt. håber på. No hard feelings.


    Men for mig at se har det heller ikke noget med Nypris for produktet dengang, men nærmere hvad det ville koste at købe produktet idag. Jeg kan da også sagtens prøve at sælge en cpu jeg købte for 4 år siden til den nette sum af 5000, og så sige at det er kvali og jeg gerne vil have 4000 for den nu. Nej vel. Det har igen noget med tidens pris på produktet at gører.