Indlæg af RaZoR

    Jeg står her med en Samsung SyncMaster 957MB, som jeg ikke har det helt store at bruge til, så ville lige høre hvad den ville være værd, hvis den skulle sælges.


    Den er ca. 2 år gammel - nypris dengang ca. 2100 - nypris i dag ca. 1900 - kvittering haves


    På forhånd tak!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT


    I den quest, kan man enten vælge: Black Menace eller Sword Sentry(noget i den stil...) hvad synes i er bedst til en rogue ?? sværdet har bedst skade, giver 9 stamina og et eller andet mere og så er det ikke main hand men bare 1 hand...


    Det kommer an på dit Talent Tree....hvis du er ambush/backstab rogue er daggeren klart at foretrække, men hvis du fx er cheap shot rogue som jeg er er, så behøver dit main-hand weapon ikke være nær så hurtigt, men bare have en stor maks damage pga. du starter med cheap shot og så spammer SS til du har 5 points eviscerate...

    for at få den guest i SM, som hedder In the name of the Light, skal du snakke med en gut i Stormwind - Cathedral (nede i kælderen til højre mener jeg det er). Han sender dig til Desolace for at snakke med en gut og han giver dig så en quest til at nakke 20 Undead Ravagers i Desolace. Han sender dig derefter videre til en gut i SS, som så giver dig questen til SM.


    :edit: fandt lige start questen på thottbot: http://thottbot.com/?q=2165

    300 skinning
    300 elemental leatherworking
    300 firstaid


    og man må for alt i verden ikke glemme 300 i lockpicking


    lvl 60 Rogue @ Doomhammer (den tidligere mest laggy server)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Det er den i toppen jeg tænker på, hvad hedder den ?


    nååh den...det er Titan Panel


    kører med wow's standard og bruger så nogen små addons ved siden af

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    I menuen funktioner vælg da "Indstillinger for autokorektur"..


    Derinde skal du sætte den til "Første bogstav i sætninger med stort"..


    Det må være den..


    Jeg siger da mange tak :)


    tråd lukket.

    Ved ikke hvad der er gået galt, men på en eller anden måde vil Word ikke lave små bogstaver et punktum om til store bogstaver mere. Har ikke selv slået det fra, så ved ikke hvor hvor jeg slår det til igen....nogen der ved hvor jeg slår det til igen ?


    På forhånd tak !!

    Spiller på Doomhammer som Alliance og på The Maelstrom som Horde.


    Characters:
    Chanya - NE Rogue @ Doomhammer
    Wugga - Tauren Shaman @ The Maelstrom


    :edit: kæft det bliver godt med Honor System i morgen :)

    nu har jeg siddet i 1 uge og ikke kunnet finde ud af hvilken sang det er...kender kun 1 linje af den, så den er måske lidt svært.


    "Ich möchte ein eisberg sehen/sein" (1 linje fra sangen) -- nogen der kender den ?

    hmm....nu må man hellere komme af med nogen gmail invites....har 50 invites, så send en pm med e-mail til mig og de første 50 får en invite :)


    :edit: vil en admin plzz flytte min post ? :)


    jeg har lige afinstalleret netlimiter og jeg får ikke fejlen mere, så det kan kun have noget med netlimiter, at gøre :rolleyes:

    jeg har et lille problem med programmet netlimiter....når jeg har det installeret (selvom det ikke er åbnet), så får jeg denne fejl ved alle programmer jeg lukker ned....hvad kan der være galt ?