Indlæg af RaZoR

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvad gfx er der på sådan en karl.


    Ah ja. Det er et nVidia GeForce Go 7600 (512MB dedicated)

    Tænker på at sælge min notebook, men har ingen anelse om hvor meget den er værd efterhånden.


    Den er købt d. 1/12-2006


    Specs:
    Zepto Znote 6615WD
    15.4" WSXGA skærm
    Intel Core 2 Duo 2.0Ghz (667Mhz - 4MB)
    2048MB PC5300 RAM
    Hitachi 100GB 7200RPM
    Sony Slot-in DVD-RW DL
    Intel Pro Wireless 3945ABG
    Microsoft Windows XP Pro SP2 UK
    6 Cell standard battery


    Original kasse, CD'er og Kvittering haves.


    Hvad vil den sådan ca. kunne indbringe?


    Thanks in advance

    Jeg har tænkt på at prøve Raid0, da min 74gb Raptor ikke har det for godt mere, men jeg har desværre ikke nogen harddiske til det.


    De sidste mange harddiske jeg har købt har udelukkende været til lager, så jeg ved ikke hvilke der vil have den bedste ydelse til sådan et Raid0 setup.


    Pladsen er 100% lige meget, da de kun skal bruges til Windows, spil og programmer.


    På forhånd tak

    Nogen der ved hvor jeg finder "extended desktop" i nvidia control panel? Kan kun finde "Horizontal Span". (Første gang i 3 år jeg har nvidia)


    :edit: nevermind. Det hjalp med en genstart. Lukker tråden.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Bortset fra, at Mybook ikke producere laptops ;)
    Deres modeller er Vega bærbare


    Det er dog ikke rigtigt. Vega er et mærke, som andre forhandlere brugere. Mybook hedder Mybook. Modellerne er lavet af andre producenter.


    Har selv en Zepto, men har selv fortrudt jeg købte en.

    Sidder og tænker på at få et nyt grafikkort, da mit nuværende ikke har det for godt mere. Er dog ikke helt sikker på hvilket. Har kigget på BFG 8800GTS 640MB (OC2 versionen), men er ikke sikker på om det er pengene værd, at give de extra kroner i forhold til 320MB versionen.
    Sidder på 20" LCD (1600x1200) og har normalt altid, så meget AA+AF på som muligt. Har kigget på en del tests og det er godt nok svingende med resultater. Nyeste VGA Chart på tomshardware giver ikke meget fordel til 640MB versionen, mens andre tests jeg har læst giver en del mere.


    For det meste gamer jeg World of Warcraft, men regner med at skulle have fat i Crysis og Warhammer Online når de kommer.


    På forhånd tak!

    Jeg regner med der ikke går lang tid inden jeg køber mig et 8800GTS og et tilhørende nForce680-Sli bundkort, men hvilket bundkort vil være det bedste valg?
    Har kigget lidt på eVGA nForce 680i SLI 775 T1, men kan ikke finde det på EDBPriser. Andre muligheder i samme pris, som ville være bedre?


    På forhånd tak!


    Jeg har checket om de sidder ordenligt ja. Han kan også godt bruge filerne (til dels) og installere ting på harddiskene uden problemer. Kører i øjeblikket en Diagnostic test med et program fra Western Digital for at se om der er bad sectors.

    Efter at have prøvet med andre ram har jeg fundet ud, at det ikke er rammen der er skyld i det, da jeg får samme fejl på ram, som jeg ved virker (mine egne). Jeg kan ikke få fejlen frem, når jeg kopierer fra CD/DVD til Harddisk, men kun når jeg kopierer fra Harddisk til Harddisk. Er det harddisken/harddiskene der er døde eller hvad kan ellers være problemet?


    Thanks in advance


    Jeg har prøvet at smide en CD i DVD-Drevet og kopieret det hele over uden fejl. Jeg kan fremtvinge fejlen ved at kopiere noget fra Harddisk til Harddisk, men har endnu ikke fået den frem fra DVD til Harddisk. Hver gang den kommer, så stopper overførslen og windows fryser i 5sec inden BSOD kommer.



    Fejlkoden: 0x000000F4 (0x00000003,0x86205C08, 0x86205D7C,0x805D13B6)


    Ved at søge på google fandt jeg ud af, at det godt kan være en ramfejl (udfra de tal jeg får). Prøver at søge videre for, at se om der kommer flere ting frem.

    Sidder nu og får store grimme pletter i hovedbunden af at rive alle mine hår ud pga. det her. Har endelig fået installeret windows og de nyeste drivers til det hele, men hver gang jeg vil kopiere fra den ene S-ATA harddisk til den anden eller fra en af hans IDE-Harddiske til en af hans S-ATA harddiske, så får jeg BSOD. Er det harddisken der er problemet eller hvad kan det være?


    Specs er som følger:
    ASUS M2N-32-Sli Deluxe
    AMD64 4200+
    1GB G.Skill DDR2 PC-5400 (F2-5400PHU2-1GBNT) (Dual Channel Kit)
    WinFast 7900GS
    2x320GB WD S-ATA (WD3200KS) harddiske


    Jeg har fint kunne installere drivers og det hele, men nu kommer det her (han havde det også med hans MSI K9N-SLi)


    Thanks in advance


    :edit: Samtidig ville det være godt at få fjernet "Safely Remove Hardware" ikonet ved uret (har sat harddiske til optimize for Performance)

    Jeg sidder her med en PC, som får fejlen "error loading operating system" hver gang jeg har rebooted maskinen efter at have kopieret install filer.


    Maskinen består af:
    ASUS M2N-32-Sli Deluxe
    AMD64 4200+
    1GB PC-5200 (kan ikke lige huske mærke, men de virker)
    WinFast 7900GS
    2x320GB WD S-ATA harddiske


    Windows CD'en jeg bruger er en SP2 disk og burde være patched til store drev, så kan ikke se det skulle være fordi harddiskene er for store.


    Jeg har prøvet google og alle links siger det er pga. drev størrelsen. Har prøvet at sætte acces mode til Large istedet for Auto og prøver lige nu om det har hjulpet. Hvis det ikke virker, så er jeg total blank. Hvad kan problemet være?


    Thanks in advance


    :edit: Det virkede at sætte Access Mode til Large. Thread locked

    Har kigget ved m-e.dk men der står 30 dage. Prisen er ca. 1700 (samme som ved pc-cooling.de). Tror bare jeg bestiller ved pc-cooling.de. De har det på lager :)

    Nogen der har erfaring med PC-Cooling.de ? Det er den eneste forhandler jeg kan finde, som har Lian Li PC-V1200B Plus II, så ville lige spørge om nogen der har prøvet at handle med dem ?


    På forhånd tak!

    Nogen der ved om der er kommet en nyere driver til JMicron JMB36X Controller siden 1.9.4.0 og hvad den hedder ? Jeg har kigget på deres hjemmeside og søgt lidt på google, men jeg får næsten kun rusiske sider ud af det, som jeg forstår hat af :S


    :edit: Jeg har et ASUS P5W DH Deluxe, men på ASUS's hjemmeside har de kun 1 driver (den jeg har)

    Jeg siger mange tak for hjælpen. GetDataBack fandt min outlook backup og den er hermed recovered. Det gik så hurtigt i går, at jeg helt glemte at gemme den :O