Indlæg af RaZoR

    Overvejer om jeg skal skifte min nuværende processor ud med den nye 90nm og kunne derfor godt tænke mig en vurdering af min nuværende CPU...


    :edit: alder: ca. 1½ måned


    :edit2: auktionen slutter fredag den 3. december, da jeg så kan sende i ugen efter


    kører også på OC.dk

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Bruger desværre ikke Ati mere.


    Har du nogen problemer med andre programmer? Har du prøvet med de gamle drivere igen?


    da jeg havde Catalyst 4.9 der hakkede det helt vildt der hvor jeg var nået til, samt jeg ikke kunne ændre min opløsning overhovedet :/ - der står i release notes til Catalyst 4.11 at en af de fejl jeg havde var fixet, men nu kan jeg ikke åbne spillet og tjekke :/

    Jeg kan ikke spille Star Wars Knights of The Old Republic med Catalyst 4.11 Driveren....enten får jeg en meddelse om, at skærmdriveren ikke virker korrekt eller også går den i blå skærm og genstarter....andre der har prøvet det og måske ved hvad der kan være galt ?

    hvordan låser jeg min refreshrate til 75Hz ?...har haft det gjort i ATI's Control Center, men det vil ikke virke i World of Warcraft :/

    Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har -spillet- spillet, men kender andre der også mener de har ødelagt det med de der robotter....det med hvad det kræver for, at bruge de der robotter er, at du køber Core Combat....med Core Combat kan du også bruge 2-3 tanks mere, samt der er 2-3 våben mere, at vælge mellem.


    P.S. hæng mig ikke op på tallene, da jeg ikke kan huske dem præcis

    Nu er jeg begyndt, at spille SW KotORl igen, men nogen steder begynder det at hagge helt afsindigt meget...har læst inde på ATI's hjemmeside, at man skal hente den der hotfix driver, da den vil fikse nogen problemer med spillet.
    Skal denne driver installeres på samme måde, som alle andre eller ?


    P.S. for dem der ikke ved det, så står SW KotOR for Star Wars - Knights of the Old Republic.

    nøj det er lang tid siden jeg har spillet det....spillede det næsten hvert frikvarter i folkeskolen :O - det skal prøves igen :T

    Ja, så fik jeg mit PowerColor X800XT Pe sat i maskinen, og har derfor et Gigabyte Radeon 9700PRO til overs.
    Kortet har aldrig været overclocket
    Er blevet modded med en 60mm blæser (fra gammel GlacialTech P4 køler)
    Alder: ca. 1år 2 måneder
    Kvitering: Nej - har aldrig haft en :rolleyes:


    Byd :D


    P.S. har allerede et bud på 800kr. i min første tråd

    Nu da jeg har fået bekræftet, at mit Powercolor X800XT er pakket og sendt, så skal jeg jo af med mit gamle kort på et tidspunkt, men hvad vil i mene jeg kan tage for det ?


    Alder: ca. 1 år og 2 måneder
    Har alt undtagens kvitering på det :rolleyes:

    fik for ca. 2 uger siden disse ting slæbt ind af døren:


    mobo: Abit AV8 3rd-Eye
    CPU: AMD64 3500+
    HDD: WD Raptor 74GB + 2xWD Special Edition 250GB
    Kabi: Antec Performance One P160

    Hvis man i XP importerer en Dynamisk Disk, mister man så dataen, som ligger på den ?
    har en HDD, som helst ikke må slettes noget på, men når den er Dynamisk, så er den fremmed for WinXP lige nu :/