Lvl 38 quest - Hvor ??

  • hey...


    jeg er lige blevet lvl 38 og jah, jeg skulle jo gerne højere op... men jeg kan ikke finde nogen quests til lvl 38 - i STV klarede jeg de quests der passede til lvl 38 for nogen lvl's siden og jeg kan derfor ikke finde nogen quests jeg kan klare alene længere, det jeg har tilbage er lvl 40 (Elite) osv. Så er der andre steder hvor der er quests der passer til lvl 38 ? det skal lige siges jeg er Alliance


    ps. Jeg har også klaret de quests der passer til mit lvl oppe ved South Shore... Skal jeg så til SM nu ? og i såfald hvor får jeg questene henne ?

  • Som lvl 38 ville jeg vente med at tage til tanaris et par lvls :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • for at få den guest i SM, som hedder In the name of the Light, skal du snakke med en gut i Stormwind - Cathedral (nede i kælderen til højre mener jeg det er). Han sender dig til Desolace for at snakke med en gut og han giver dig så en quest til at nakke 20 Undead Ravagers i Desolace. Han sender dig derefter videre til en gut i SS, som så giver dig questen til SM.


    :edit: fandt lige start questen på thottbot: http://thottbot.com/?q=2165

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet en gang, sidst af RaZoR ().

  • Husk at der både er quests i Rebel Camp, Hunters Camp og Booty Bay. Måske har du overset nogle? :)


    Ellers er der også Arathi Highlands. Desolace er godt, især hvis du ikke bryder dig om afbrydelser fra horde/alliance :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RaZoR
    for at få den guest i SM, som hedder In the name of the Light, skal du snakke med en gut i Stormwind - Cathedral (nede i kælderen til højre mener jeg det er). Han sender dig til Desolace for at snakke med en gut og han giver dig så en quest til at nakke 20 Undead Ravagers i Desolace. Han sender dig derefter videre til en gut i SS, som så giver dig questen til SM.


    :edit: fandt lige start questen på thottbot: http://thottbot.com/?q=2165


    I den quest, kan man enten vælge: Black Menace eller Sword Sentry(noget i den stil...) hvad synes i er bedst til en rogue ?? sværdet har bedst skade, giver 9 stamina og et eller andet mere og så er det ikke main hand men bare 1 hand...

  • Black menace helt klart, det er en dejligt hurtig dagger.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT


    I den quest, kan man enten vælge: Black Menace eller Sword Sentry(noget i den stil...) hvad synes i er bedst til en rogue ?? sværdet har bedst skade, giver 9 stamina og et eller andet mere og så er det ikke main hand men bare 1 hand...


    Det kommer an på dit Talent Tree....hvis du er ambush/backstab rogue er daggeren klart at foretrække, men hvis du fx er cheap shot rogue som jeg er er, så behøver dit main-hand weapon ikke være nær så hurtigt, men bare have en stor maks damage pga. du starter med cheap shot og så spammer SS til du har 5 points eviscerate...

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Du skulle nok prøve Desolace, medmindre du er lidt for høj nu - mener questene derovre lægger mellem level 36-42

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13