Indlæg af RaZoR


    jeg havde samme problem, som dig....du behøver ikke, at sætte den ind i genvejen til CS:Source...


    Jeg gjorde sådan her:
    C:\Games\Steam\SteamApps\din egen mappe\Counter-strike source\cstrike\cfg\ og åben config.cfg i notepad --> ændre tegnet i denne linje:
    bind "`" "toggleconsole" til et bogstav du gerne vil bruge (i mit tilfælde har jeg l)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fladmast
    du kan ændre din max Hz på skærm og kort inde i Control panelen...


    under fanebladet skærme. hvis du så stykker på den skærm du nu bruger kommer du ind under egenskaber for skærm. der er så noget der hedder "opdateringsfrekvens for overstyring" der kan du ændre dine hz på fks skærm


    det har jeg også gjort, men kører kun 60khz - 75hz i spil, hvor jeg i windows kører 93,8khz - 75hz.
    jeg kunne få den til, at køre det samme i spil med refreshlock/reforce, men når jeg har det sat på, så vil CS:Source kun køre Window mode :/

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Prøv med CL4.12?


    har lige prøvet Catalyst 4.12 og det virkede, men jeg har problemer med, at min skærm ikke vil køre 75hz i spil og bruger derfor programmet reforce, men når jeg bruger det, så går det i kage igen :/


    :edit: nogen der kender en måde, så man kan køre mere end 60hz i sine spil ?....min skærm fatter det ikke, selvom den sagtens kan :/

    har lige været ned, at købe HL2 + CS:Source, men når jeg vil ind i CS:Source, så vil den kun køre Window Mode ellers melder den fejl...hvad kan der være galt ?


    P.S. systemet er som i sig og bruger Catalyst 4.11


    :edit: det samme sker i Half-Life 2 Deathmatch


    :edit2: lige et billede af fejlen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    10 kr mere så kan du få en ny... om jeg fatter den pris men nok bare mig :D


    10kr. mere ? - det kan godt være, men der er ingen der har dem på lager

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Hmmmm


    Jamen så byder jeg da 1500,- + Porto :)


    noteret


    P.S. sælger først omkring den 3. december, da jeg først køber min nye processor omkring det tidspunkt ;)


    nej er ikke interesseret i, at sælge mobo...skal bruge det til min nye CPU også ;)


    noteret


    har ikke haft den overclocket....mobo den har siddet i er et Abit AV8-3rdEye