Indlæg af Stedy

    RTM:


    Nu har jeg i hvert fald lige sikret mig og købt ekstra RAM - som du så i går ! :)



    Ja, kan godt lidt se hvad du mener med hensyn til at det nok er noget der stikker lidt dybere.
    Mit nuværende CD/DVD-Drev virker ikke, så har bestilt et nyt som forhåbentligt nok gerne skulle komme i løbet af denne uge - og så får den sgu en geninstallering! :)

    Okay det ser ud til at være helt almindelige PC2-6400 RAM med 6-6-6-18 timings som kører ved 1.8V.


    Jeg har to bud, du kunne tage disse billigere Corsair PC2-6400 RAM med 5-5-5-18 timings eller du kan være lidt mere konservativ og tage disse Kingston ramsom ser ud til at have identiske specifikationer som dine eksisterende.


    Personligt ville jeg nok tage de billigere Corsair RAM, eftersom de også burde kunne køre ved 6-6-6-18(i forhold til timings så betyder mindre at rammene er hurtigere og hurtigere RAM kan generelt også køre ved langsommere timings). Men jeg nævner de Kingston RAM fordi der er en teoretisk større sandsynlighed for at dine nuværende RAM kan fungere med dem, eftersom det ser ud til at dine eksisterende RAM har identiske specifikationer med dem.


    Hvis jeg vælger at tage Corsair PC2-6400 RAM, er det så alle 4 jeg skal skifte ud eller er det kun de 2 nye jeg skal købe ind ?

    Hej!



    Skal have opgraderet min computer, og tænker at smide 4 gb i ud over de i forvejen 4 gb som jeg har siddende.


    Min computer bruger de tynde DDR2 Ram, men hvad hedder de ?


    Og er der nogle der kender til nogle gode billige ?

    RTM.


    Ligger godt nok kun inde med 4 GB Ram, men har kun et forbrug på 35 % af mine ram - i følge PC Meter og Advanced System Care.


    Men ja, selvfølgelig - besidder ikke noget udover standard plugins, heller ikke nogle usædvanlige tilføjelser.



    Nu ligger jeg så inde med det problem at jeg slet ikke kan afinstallere Firefox...
    Når jeg går ind i Tilføj/Fjern programmer og trykker fjern - sker der intet. Der sker heller ikke noget hvis jeg går ind i mappen hvori Firefox er installeret og tager uninstall. Nogle forslag ?

    Det vil jeg da lige prøve at tjekke ud ! (:


    Synes bare ikke det er første gang jeg oplever at Firefox kører langsomt, det gjorde det også på min anden computer.
    Det virker som om den ligger og dobbeltkopierer sine scripts osv og til sidst kan den ikke finde rundt i det.

    Hey man!


    Er jeg den eneste der oftest har problemer med at Firefox begynder at køre langsomt og ustabilt efter noget tid? Dette gælder både Scripts som pludselig stopper, programmet ikke svarer i flere minutter ad gangen osv.


    Det skal siges at jeg hverken bruger add-ons, mods eller noget. Det virker bare sommetider som om at Firefox har fucked op og man er nødt til at reinstallere for at få det til at køre rent igen.


    Af kørende baggrundsapp's har jeg


    Advanced SystemCare Ultimate
    AVG Antivirus 2012 Business Edition
    PC Meter
    Dropbox - Desktop adgang.

    Hej!


    Har lige fået min HTC One S for nogle dage siden, og har lagt mærke til at den synkroniserer lige så snart der er en internetforbindelse.
    Min gamle Desire S skulle have baggrundsdata på for at være i stand til dette, men synes ikke at kunne finde muligheden for at slå det fra på min One S. Nogen der ved hvordan det foregår ?


    Endvidere har jeg modtager 25 GB dropbox med min telefon - men hvordan fanden fungerer det ?


    Trykkede at jeg i forvejen var bruger og loggede ind men der har jeg kun 2.5 gb.

    Hej!
    Kan huske jeg i tidernes morgen spillede et spil med min kammerat på hans Nintendo.


    Det var et slåsspil på platforme, mener vidst nok man havde mulighed for at vælge rigtig mange forskellige karakterer , alle var samlet i et spil. Husker jeg ikke forkert var der karakterer fra supermario, der var en snemand også og en eller anden slimting , det ligger svagt i hukommelsen, nogen forslag ?

    Hej Tweak!



    Jeg har gennem et halvt år haft en radiostation kørende over nettet, som nu også er kommet til mobil - det er så hvad det er.



    Har en idé som kunne anvendes som indtægtskilde - grunden til indtægten er vigtig, er de mange udgifter vi har mht. sendetilladelse, Koda/Gramex, server osv.


    Men min idé bygger på at inden for vores Radio, så dertil lave en server folk kunne anvende til at lave playlists som de kunne høre og tage med sig. (og ja, ved godt det ligner så meget andet og det er det sikkert også).
    Planen var at tilføje et login på siden og så derefter give folk den mulighed at kunne oprette sin personlige playliste med musik fra de genrer vi kører på radioen. Dette skulle så koste 35-40 kr månedligt og så havde man fri adgang til musikken. Nu skal det siges. at playlisten bliver oprettet som en samlet fil for den enkelte bruger, det vil sige at de ikke downloader musikken, men kun playlist-filen som så åbner for et stream.



    Nu er mit spørgsmål så, er dette lovligt når vi betaler Koda/Gramex eller skal der andre tilladelser til ? Endvidere, har vi risiko for at blive sagsøgt at Spotify for at "efterligne"



    Stephan

    Hej Alle!


    Tak for jeres fine indslag.


    Som sagt, så er det ikke mig der bestemmer hvordan og hvorledes med hensyn til hans brug af Windows 8, jeg blev bare spurgt om jeg ikke ville hjælpe ham med at installere Windows 7 igen.



    Men det der er brug for her, er en CLEAN INSTALL, så hele lortet skal formateres, og jeg ved, at man uanset hvad kan formatere sine andre drev via installationen, men er usikker på om hvorvidt det er muligt at formatere C drevet (Hvor windows 8 er installeret) inden reinstallation af windows 7.

    Hej Tweakere.


    En kammerat af mine har fået anskaffet sig Windows 8 via download på deres hjemmeside, men han er simpelthen så utilfreds, og vil meget gerne tilbage til sin Windows 7.


    Nu er problemet lidt at jeg skal skrive ham en guide fordi han ikke umiddelbart er tekniknørd og fordi jeg ikke har mulighed for at hjælpe ham personligt.



    Men nu kommer jeg selvfølgelig til at tænke på at man da skal formatere det drev som Windows ligger på, hvilket jo så er C drevet for de fleste. Hvilket man ikke kan fordi at den som sagt bruges af Windows.


    Hvad gør man så her ?


    Smider man installationsdisken til 7 i og bruger en af de valgmuligheder den har ?


    Booter man fra Windows 7 Disken og gennemfører installationen den vej? Kan ikke huske om den spørger om man vil formatere sine drev når installationen foregår som en nedgradering ?


    Hjælp ?