Indlæg af Stedy

    Tusind tak!
    Ja det var nemlig det fedeste, og hold da kæft man, tror vitterligt at jeg kommer til at bruge mange timer på det her hvis jeg får det op at køre.


    GENIALT SPIL! (:

    Hej alle.
    Har lige købt et nyt tastatur med genvejsknapper.


    Er der nogle muligheder for at redigere disse?
    Så foreksempel - når jeg trykker på musikgenvejen, vil jeg gerne have den til at åbne et andet program en Windows Media Player - Det samme gælder med Internet knappen.

    Hej Alle!
    Kan huske at jeg for mange år tilbage, spillede et spil der hed Shadow et eller andet.
    Selve ikonet for exe. filen var et ying/yang tegn. Men kan simpelthen ikke huske titlen.


    Hvis jeg ikke husker meget forkert, så var det et FPS spil hvor man kunne bruge kastestjerner osv.


    Nogle der kan huske hvad det hed?

    Har nu geninstalleret og min tidligere skærmkort-konflikt synes forsvundet, så det er jo positivt.
    Geninstallerer Vindictus i løbet af de næste par dage, og så må vi jo se hvad der sker.
    Fortsættelse følger! (:

    har selv spillet det. og hvis du spiller med andre er det derfor det lagger for sindsyge.


    Så prøv følgende. lav dit ejet party. spil en bane alene.
    Hvis det ikke lagger der. er det Pga Dem du spiller med der har en langsom internet forbindelse
    da spillet er bygget sådan at det er party leader der Hoster og ikke deres server's så derfor kan det lagg sindsygt meget. og det var en af grundende til at jeg stoppet med at spille. da et MMO der lagger ikke holder i længden.

    Nej nej nej nej.
    Ikke for at være en nar.
    Men dårlig internetforbindelse fra andre er ikke ensbetydende med at mit system lagger.
    For selvom jeg kører med mit eget party, oplever jeg stadig lag hvis der er for mange monstre osv på samme tid.
    Derfor har det intet at gøre med internetforbindelsen.

    Det var også lidt min tanke.
    Muligheden for at der ligger noget og driller et sted er jo stor.
    - Men hvis i siger at jeg burde kunne trække spillet på Medium - High performance, så må der jo være et eller andet galt.
    Det skal lige siges at du i spillet har mulighed for at vælge om du vil køre Direct X 8 eller 9 eller 9+.
    Har prøvet alle 3 uden nogen former for succes.
    Men men men.
    Har lagt mærke til at hvis jeg åbner min Tilføj/Fjern program liste, så har jeg en milliard "Microsoft Visual C++ 2005 - 2010 liggende. Kan det have noget at sige?

    file:///C:/Users/Stephan/Pictures/Unavngivet.jpg

    Rasmus:
    Altså umiddelbart er alt opdateret. Har kørt DXdiag bare for en sikkerheds skyld, og der skulle ikke være nogle umiddelbare problemer.
    Skal så lige siges at min bundkort er et ASUS Asrock hvis jeg ikke tager meget fejl.

    PHP



    PHP


    Det her er umiddelbart lige det eneste jeg kan vise dig jeg har ?
    - Alt burde være opdateret, har dog en enkelt ukendt usb enhed som er mit MIDI-keyboard.
    Men ellers skulle det være fin.
    Burde jeg eventuelt gå efter en reinstallation af Windows og så eventuelt få Formateret hele C+D+E drev?

    Ja det er så også en gåde for mig.[Blocked Image: http://nxcache.nexon.net/vindictus/img/support/table-specs.png]
    Specs ser i hvert fald sådan ud, og de anbefalede ingame instillinger siger at jeg har mulighed for at køre med medium - high detail effekt, bloom osv. Nu kører jeg generelt aldrig mine spil med bloom fordi jeg synes det er noget grimt noget. Men hvis jeg har mulighed for at køre nogle details på high, så burde det jo ikke være noget problem for maskinen at køre det hvis man sætter dem under det anbefalede for mit system?
    I selve spillet er der en FPS måler som viser hvordan man ligger i forhold til at få den bedste oplevelse.
    Ligger typisk i det "grønne felt" som er anbefalet, men det virker som om at når jeg eks: spawner i byen, så går den helt amok lyd og grafikmæssigt.
    Det samme gælder hvis jeg er i et party med mere end 2 spillere. Den kan simpelthen ikke følge med. Selvfølgelig kan man sige det kunne være skærmkortet, men så burde lyden da ikke også lagge, burde det?
    - Endvidere, så er det også kun når der er mange ting der er gang i på samme tid, folk der spiller MMORPG spil ved jo selv hvor mange tosser der står i byen når man kommer ind i et spil.
    - Men altså, kan jo trække mere krævende ting såsom X-Men Origins - Wolverine, uden der faktisk er de store problemer?


    Jeg er blank....

    Hej alle Tweakere.


    For nyligt er jeg begyndt at spille Vindictus som virker okay krævende.
    I selve spilindstillingerne har den vurderet hvad computeren burde kunne trække og selvom jeg sætter mine indstillinger under det anbefalede, oplever jeg stadig en del problemer.
    Af og til efter loading screen har spillet tendens til at lagge grafisk og lydmæssigt.


    Følgende specs for min PC:


    Grafik: nVidia 7600 GT (256MB)
    Processor: Intel Pentium D (2x3.00 GHz)


    Et eller andet sted ville jeg da mene at det kunne trækkes.


    Men men men, nu har jeg så prøvet at overclocke mit system med MSI Afterburner som i mine øjne ikke ser ud til at have virket - selvom ratingen er gået opad.


    Nu er mit spørgsmål så - hvis det er lyd og grafik lag, er det så processoren der halter efter?
    Ved godt det ikke er den vildeste hardware jeg har, men computeren har en del år på bagen og jeg har faktisk kun opgraderet Bundkort og Grafikkort siden jeg fik den.
    Selvfølgelig kan man sige at det er noget gammelt lort som skal udskiftes, men bruger egentlig kun min PC til musik, osv. Så synes sgu egentlig ikke jeg vil gå ud og ofre penge på en ny nu når jeg primært bruger min PS3 til at spille på.


    Eventuelt nogen der har en god idé til hvad jeg faktisk burde investere i, bare så den havde mulighed for at kunne køre en smule optimalt? Som sagt holder jeg stadig på at det er processoren der halter.


    Tak.

    Hej alle Tweakere!
    Kan ikke huske hvor , men har hørt eller læst at hvis man smider en ny og større harddisk i sin PS3, så vil den blive hurtigere med hensyn til reducering af loading tid i spil osv.
    Kan det passe?


    Stephan

    Problemet ligger lidt i at jeg ikke gider ofre penge på en ny computer.
    Skal bare have det skærmkort i, så jeg kan sidde og spille med drengene til LAN uden nogen problemer.


    Min systemvurdering springer nemlig fra 3.3 - 5-3 og den anden grafikhalløj fra 3.8 - 5.8.
    Så det er egentlig lækkert nok, resten af vurderingerne ligger mellem 5 og 6. Derfor er det jo egentlig bare grafikken der skal opgraderes.
    Har desuden min PS3 til BF3 og andre hjernedødt krævende spil. :D


    Men håber der er et eller andet klogt hovede der lige kan komme med en løsning ! ;)

    Hej .
    Prøvede kun at sætte kortet i en enkelt gang mens computeren var tændt.
    Altså jeg lånte kortet for at teste om mit andet var brændt af - det viste sig så at det var bundkortet. Men selve kortet virkede upåklageligt og har ikke været brugt siden.
    Men det sjove er , at når jeg sætter kortet i, og får den startet , så henter den selv drivere til kortet, og efterfølgende kan jeg så ikke se det andet kort i enhedshåndtering.
    Er ikke så vant til at redigere i BIOS, så om der var nogen af jer der kunne lave en lille guide ?
    Af hvad jeg lige kan huske , har jeg 3 valgmuligheder som hvad jeg tror angår skærmkort.
    PCI - PCI express og Onboard. Har prøvet med alle 3 , men synes at pci virkede bedst.
    Har en Acer Aspire E500 serien, kan ikke huske det akkurat tal , men håber nogen af jer kan hjælpe, for er seriøst ved at smadre lortet med en stor hammer!