Indlæg af Stedy

    Men jeg hælder faktisk lidt til den her.
    Hvordan og hvorledes med hensyn til Windows index? Hvor ligger den der i skalaen? http://topdata.dk/product.asp?product=8163


    Endvidere har jeg lige et par spørgsmål til det her kort.
    Personligt er det familie "halløj" at vi altid har kørt Nvidia, men hvordan og hvorledes med det her kort? Skal ikke bruge et kort der kører med shared RAM, det bliver man idiot af fordi den aldrig overfører nok.


    http://www.amd.com/us/products…n-hd-6770-overview.aspx#2


    Det kort er det der sidder i computeren linket længere oppe i denne besked.

    Kan godt selv samle, men har bare ikke styr på hvad der er værd at købe i øjeblikket.
    Men altså, den skal ikke bruges til gaming, det ville bare være fedt at den kunne trække lidt nyere spil.
    Grunden til dette er at jeg bruger min PS3 til gaming - primært.
    Men af og til kan det sgu være meget rart at sidde og prøve nogle nye spil af.

    Angående GPU, bundkort og så videre har jeg, men må ærligt indrømme at de processorer har godt nok udviklet sig meget siden jeg sidst opdaterede mig på det, har nemlig haft min nuværende computer i 6 år, og det var faktisk kun GPU og bundkort jeg har skiftet, så det er der jeg sidst er opdateret.
    CPU'erne har jeg ikke en skid forstand på mere, ved bare at i5 er bedre end i3.

    Jamen jeg kommer fra Køge.
    De kan også afhentes i Jærgespris hvis dette er nemmere for dig.


    Jamen kassestørrelsen styrer du jo selv hvis det er selv-byg.
    Bare der er plads til 10 " i hullerne. her er lige de eneste specifikationer jeg kan finde på dem.
    Jeg sælger disse for en ven, derfor jeg ikke har alle målene selv, ellers ville jeg sgu hjertens gerne give dig dem, men værsgod.


    Antal talspolar:
    2



    Storlek:
    10" / 25cm



    Tillverkare:
    MDS



    Diskant:
    n/a



    Filter:
    n/a



    Effekt:
    200w



    MAX Effekt:
    400w



    Frekvensomfång:
    35-1400Hz


    Parametrar


    TS Parametrar:
    Se under Lådritningar/Manualer



    Qts:
    0,72



    Vas:
    49,35



    Fs:
    31,11



    SPL:
    85,67db



    Impedans:
    4+4ohm


    Mått och vikt


    Monteringdiameter:
    231mm



    Monteringsdjup:
    115mm



    Ytterdiameter:
    257mm



    Ytterdiameter Galler:
    n/a



    Vikt:
    2,8kg

    Eventuelt nogen der er interesserede i at købe højtalere til bilen - BILLIGT?
    Sælger følgende:


    2 x 12" Boxter Subwoofere (1600 RMS Watt) - 2000 ,-
    2 x 10" MDS Subwoofere (400Watt / 200 RMS Watt) Inklusiv Kasse 1500 ,-
    1 x Earthquake 4 kanals forstærker (2000 RMS Watt) 1000 ,- .
    Billeder sendes ved forespørgsel , kom glad!!!

    Eventuelt nogen der er interesserede i at købe højtalere til bilen - BILLIGT?
    Sælger følgende:


    2 x 12" Boxter Subwoofere (1600 RMS Watt) - 2000 ,-
    2 x 10" MDS Subwoofere (400Watt / 200 RMS Watt) Inklusiv Kasse 1500 ,-
    1 x Earthquake 4 kanals forstærker (2000 RMS Watt) 1000 ,- .
    Billeder sendes ved forespørgsel , kom glad!!!

    Hej alle.
    Kan huske at jeg i min unge dage, (tidlig folkeskole) altid sad og spillede et spil hos min kammerat, på hans PS1 - hvis jeg ikke tager meget fejl.


    Spillet gik i bund og grund ud på at man var en "Robotkanin" hvis jeg ikke husker forkert, som skulle gennemføre en masse levels.
    Det eneste jeg umiddelbart husker, er at det var muligt at få alle mulige "boostere" til din karakter, så du havde nemmere ved at gennemføre disse levels.
    Spillet skulle meget gerne foregå i 3rd person.


    Nogen ideer til navnet på dette spil eller er det helt ude i skoven? (:

    Hej Alle!
    Jeg leder efter en ny musikafspiller
    Den skal gerne være hurtig i opstart, pæn at se på og der må gerne være mulighed for at "customize".


    Har prøvet følgende:


    Songbird
    Winamp
    Aimp 3


    Og flere som jeg ikke lige kan huske, alle har nogle fine egenskaber og layouts, de er bare for langsomme i opstart! (: