Battlefield: Bad Company 2 Beta (PC) preview

  • For få dage siden udkom det seneste tiltag i Battlefield-serien: Bad Company 2 Beta til PC. Grib nærmeste maskingevær og hold fast mens vi tager pulsen på det nyeste online multiplayerspil fra Electronic Arts. Her på redaktionen kan vi nærmest ikke vente med at opleve de øvrige baner og køretøjer når spillet officielt bliver lanceret. For på trods af sine småproblemer er der så mange intense actionsekvenser, at man næppe kommer til at kede sig i det nyeste Battlefield-spil.


    http://www.tweak.dk/article/Ba…_2_Beta_PC_preview/84/1/1


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2010/article/84/bfbc2.jpg]

  • Nej forbindelsen hakker ikke, men det gør selve spillet ;) Glæder mig dog også til at se den fulde version og de forskellige baner.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Nej forbindelsen hakker ikke, men det gør selve spillet ;) Glæder mig dog også til at se den fulde version og de forskellige baner.


    Samme her, men gid de dog havde lavet noget spawn-beskyttelse.. :roller:

  • Hvor får man fat i en nøgle til det?
    Jeg vil gerne prøve at se hvor godt det ser ud, i forhold til xbox 360 udgaven.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    Hvor får man fat i en nøgle til det?
    Jeg vil gerne prøve at se hvor godt det ser ud, i forhold til xbox 360 udgaven.


    Du skal vist have købt spillet i fore vejen for at få beta.

  • Tak for det.
    Jeg har bestilt det til xbox 360, så gider ikke også til pc.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Ja Det ville nok være lidt dumt at købe 2 udgaver.


    købte det på steam i går aftes og jeg må sige at det faktisk er et ret cool spil især det med at man bare kan smadre bygningerne for at kunne rykke sikkert frem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m


    Samme her, men gid de dog havde lavet noget spawn-beskyttelse.. :roller:


    Ja det er irriterende at stå foran løbet på en kampvogn når man spawner.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Hej, har lige købt Battlefield Bad Company 2 via Steam, men spillet hakker og bevæger sig forsinket også selv om jeg sætter grafikken på det laveste i spillet. Jeg har en bærbar ACER Aspire 7735G (købt November 2009) med grafikkort ATI Mobility Radeon HD4570 (512MB). Alle drivere er opdateret.
    Er der nogen som kan hjælpe, med hvad der er galt..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snakecity
    Hej, har lige købt Battlefield Bad Company 2 via Steam, men spillet hakker og bevæger sig forsinket også selv om jeg sætter grafikken på det laveste i spillet. Jeg har en bærbar ACER Aspire 7735G (købt November 2009) med grafikkort ATI Mobility Radeon HD4570 (512MB). Alle drivere er opdateret.
    Er der nogen som kan hjælpe, med hvad der er galt..?


    Du kunne jo prøve at læse de ovenstående besvarelser, hvor der står at spillet hakker for de fleste. Du kører vil stadig Beta udgaven?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snakecity
    Hej, har lige købt Battlefield Bad Company 2 via Steam, men spillet hakker og bevæger sig forsinket også selv om jeg sætter grafikken på det laveste i spillet. Jeg har en bærbar ACER Aspire 7735G (købt November 2009) med grafikkort ATI Mobility Radeon HD4570 (512MB). Alle drivere er opdateret.
    Er der nogen som kan hjælpe, med hvad der er galt..?


    Du skal tænke på at det er en af de mest krævende spil indtil nu.
    Det sluger en del ram og må sige at efter at have testet det en del på top op løsning hakker det selv med GF275 1795mb
    selv om at deres krav ikke er særligt høje.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    System Requirements:


    Minimum: OS: Windows XP
    Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
    Memory: 2GB
    Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)
    DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support
    Hard Drive: 15 GB

    Recommended:


    OS: Windows Vista or Windows 7
    Processor: Intel Core 2 Quad or higher
    Memory: 2GB
    Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

    Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

    -----------------------------------------------------------------------------------------------


    Men du kan starte med at kige på din (ANTI ALIASING) og (ANISOTROPHIC FILTER) sæt dem til det lavste.
    (VSYNC) off (HBAO) off. det virkede for mig, men da dit 4570 er noget ældre ved jeg ikke om det er nok + at du køre det på en bærbar


    Har lige været inde på acer og se på data om din BB og med en skærm på (8 ms) så er det altså heller ikke nemt så det kan faktisk godt være din skærm der er problemet :boxed: