Indlæg af Spixe

    Jeg stemmer på Wallbase.cc. Jeg har godt nok brugt den side meget. :) Den er også sjov bare at sidde og kigge igennem for interessante billeder. Der er lidt af hvert.

    - Dasjap, Spørg Spixe hvordan man joiner, har ikke selv prøvet det :)


    - Spixe, Tror du har misforstået noget, når du trykker pulse now, så uploader den de data du indtil videre har samlet op til din profil, hvor den så resetter de kliks du kan se i Windows igen.

    Har skam ikke misforstået det. :) Men er meningen med det ikke, at man kan sammenligne antal klik på taster og mus, samt bevægelse, med andre? Eller er det bare for egen skyld?

    Men hvordan kan man så bruge det "Pulse Now" til at sammenligne med andre, hvis man kan "samle data" i så langt tid, som man vil? Det ville have været lidt sejere, hvis de havde sat tiden til fx en uge for alle, så man kunne sammenligne.

    Så har jeg hentet programmet også. :) Det lyder da meget spændende! Må lige se om jeg kan finde ud af at joine det hold..


    EDIT: Hvordan fungerer det med det der "Pulse Now!"?

    Det simpleste ville vel være bare at ændre navnene på billederne? Fra fx 1 til 10, hvis der er 10 billeder. Så starter den med 1. Hvis den ikke ændre plads, når du ændre navnet, så skal du nok opdatere mappen (højreklik i mappen og klik Opdatér.. eller F5).

    Nej, jeg er ret sikker på, at du ikke kan kræve at få pengene retur.


    Vi kan dog prøve at hjælpe dig med at få spillet til at virke:Åben "Kør..." eller "Run" og skriv "dxdiag". Klik "Save All Information..." og vedhæft derefter tekstfilen i en reply herinde.

    Endelig fik jeg lov til at bestille min Pi, nu er der KUN 11 ugers leverings tid cirka =P Fuck det er længe og vente, hva får i brugt jeres til indtil videre?


    Mine planer går på enten rent legetøj, eller og smide den i min film server og så bruge den med XBMC.

    Jeg fik også lov at bestille for en uges tid siden. :) Det er godt nok lang ventetid, ja.


    Jeg skal nok kun bruge den til streamer til film på TV, samt andet til TV. :)

    Syns heldigvis ikke kampen var så kedelig, som jeg havde frygtet den ville blive. Det gjorde det heller ikke mindre kedeligt, at jeg for hyggens skyld havde smidt 40 kr. på de vandt 4 - 0 :D

    Hvor stor var ratio (hvad man nu kalder det?) på det så? :) Hvad var gevinsten?

    Wow.. Hvor så der sådan ud henne?


    Hele vores kælder har været oversvømmet med kloakvand, så "regnet væk" kan man vel godt kalde det. Der er røget et par store Cerwin Vega højtalere, en basforstærker, en bærbar, en mobil, en Playstation og andet, som har stået på gulvet. :thumbdown: Vi går og venter på et rengøringsselskab kommer og fjerner alle møbler og gør rent.. Så vi kan kun bruge halvdelen af vores hus.


    Øh ja, 4-core CPU og en 16-core GPU.
    Jeg vil vælge Nexus 7, da den kommer med standard JB (Jelly Bean)


    Og inden folk begynder at klage over at kanterne går så langt ind over siden, så er det lavet sådan, så man ikke lægger sine hænder på skærmen, når man holder den med begge hænder.


    EDIT: Synes godt nok også at de Glass var fede, men prisen er rimelig høj til at bruge på sådan en ting. (lige nu $1500 for udviklere)

    Har den en 16-core GPU? Det lidt vildt.. :whistling: Og jeg har nu ikke det store imod kanterne. Jeg har set værre.


    Jeg følger ikke med mere.. Hvilke Glass? :rolleyes: