Indlæg af Spixe

    Hey,


    Hvordan kan man finde ud af, om en hjemmeside kan stoles på? Lige pt tænker jeg på følgende:


    http://www.removalsinnovation.com


    EDIT:


    Tilføjer lige et spørgsmål mere.. Jeg er i gang med en handel, som jeg ikke er helt sikker på. Jeg leder derfor efter en metode til at være sikker på i handlen.
    Hvis både jeg og sælger har en verified PayPal bruger, og jeg overfører beløbet igennem PayPal, er jeg så ikke beskyttet af PayPal, hvis jeg ikke modtager varen?
    PayPal har dette brugerbeskyttelse:
    https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/buyer-protection



    Hvis jeg køber en bærbar fra UK, er jeg så beskyttet?

    CPU (i7 840QM) max temp er 100oC. ;) Derefter throttler den sig selv ned - præcis ligesom grafikkort. 5850m max temp er 110, så vidt jeg husker. Om det er sundt for hardwaren at køre så tæt på max temp er noget helt andet .. :))


    Der er ingen garanti.


    Grunden til at jeg beskylder bundkortet.. Hvis det var enten CPU eller gfx, ville bærbaren så ikke kunne tænde op bare med en eller anden fejlmeddelelse?

    Hey. Sad lige og gamede Path of Exile på min søde MSI GX640 i går aftes med en ven, da bærbaren pludseligt gik i sort. Den har derefter ikke ville starte. Det er ikke opladeren, da den lyser, som om den oplader stadigt.
    Bærbaren har altid kørt med meget høje temperature - jeg er næsten overrasket, at den har holdt så længe. Når jeg spiller de mere krævende spil, har cpu'en tit ramt 97 grader og gfx har været på en 105 grader (vær sød ikke at kommentér på dette :O).


    Men til spørgsmålet .. Kan der være andet galt med den end et dødt bundkort? Kan en død cpu være årsag til, at bærbaren slet ikke reagerer, når man trykker på start-knappen?


    Tak på forhånd!

    Fordi jeg har indhentet et tilbud fra Lenovo og de skal have 2950,- med moms for at skifte den.
    Da de ikke kun skifter Panelet, men selve hele skærmen plus timeløn.
    Hvilket jeg synes er lige i overkanten =)

    Gentager lige, hvad gaming-king sagde:


    Garanti, garanti, garanti. ;) Hvis du ikke har ødelagt panelet selv, hvilket nok er meget svært at gøre, så dækker garantien, og du kan bare indlevere den, hvor du købte den, og så er de berettiget til at reparere det eller give dig pengene tilbage eller ny bærbar - hvad de nu kan finde på.


    EDIT: Tog lige en kigger på dine billeder, og du har haft tabt den, har du ikke? Derfor at skærmen er røget. Den har i hvert fald fået et slag i hjørnet. Og det der ligner ikke bare panelet, men hele skærmen. Et helt hjørne med døde pixels.

    Jamen jeg kan da sagtens komme med et eksempel til jer: :boxing:


    Film der er delt op på to skiver og derefter rippet til personligt brug. Nu lader jeg bare som om, at jeg ikke har læst, at han skriver "downloadet".


    Til sidst vil jeg lige tilføje: Jeg er heller ikke klar over, om det er tilladt, at redigere rippet film på denne måde.

    Jeg ved godt, at det nok ikke er helt det rette sted at spørge, men det skader aldrig og det haster lidt, så jeg prøver!


    Jeg står og vil forsøge at få mine Cerwin Vega AT-100 fikset før nytår. Derfor søger jeg to stk 15" bas-enheder fra Cerwin Vega. Det behøver ikke være enheder fra præcis AT-100, men bare 15" af Cerwin Vega. :)


    I områder på Fyn eller Østjylland, hvor det er muligt at hente her fra Midtfyn.

    Tjah. Hvis man kan ekskludere forsiden, så kan du sætte den til at starte fra 0 med sidetal. Det gør du under "Formatér sidetal.." (Format pagenumber) eller sådan noget. Det er under Indsæt - Indsæt sidenummer/tal. Jeg har Word på Engelsk, så kan ikke lige sige, hvad det hedder på Dansk. :)

    Hvad for et budget har du og skal du render video via Adobe after effects/ sony vegas

    Budgettet skulle du gerne selv kunne finde hvad er.. :9xo


    Derudover synes jeg egentlig computeren ser fin ud. Jeg ville dog finde en anden strømforsyning til den - af godt mærke.

    Undskyld men hvorfor blander du dig? Og hvis du nu lige gad at læse ALLE mine krav, hele 5 styks, vil du finde ud af der skal være plads til 2 grafikkort..
    Var der andet offtopic du kunne få luftet?


    Noget helt andet er; du skal OVERHOVEDET ikke blande dig i hvad min kammerat køber og ikke gør det er mellem mig, min kammerat og sælger.


    Min kammerat bestemmer sgu da selv hvad han vil bruge sine penge på.

    Hahaha, slap af, dude. Nu forholder det sig faktisk sådan, at jeg har en computer ret magen til den nævnt af Imamovic, som skal sælges. Men med bundkort med mulighed for X-fire.


    Derudover så lød dit krav: "Bundkort gerne klar til 2 grafikkort." Jeg behøver vel ikke gå mere i dybden med det..


    Men tror jeg finder et andet sted at sælge den. Held og lykke med dit og din kammerats køb!

    Hvis det nu endelig skulle ske, hvilket jeg er sikker på, at det heller ikke vil, så vil det helt sikkert kun være for privat-personer, så det ikke hindrer forskningen, som du nævner.
    Derudover vil det aldrig blive umuligt at lave GPU'er der er mere effektive/bruger mindre strøm.