Indlæg af Spixe

    Heey. Nogle som kender sangen i troldspejlet? Så lige det der Grand Danois med det og ville gerne lige vide sangens navn. Heh. :D


    Nu har jeg lige skrevet med en ven. Han har samme problem. Så det må nok være noget med serveren.

    Den trådløse forbindelse og lan forbindelsen er to seperate forbindelser. Altså har det ingenting med hinanden at gøre. Så hvis de har brugt krydskabler vil der ikke være sket noget med det trådløse, kun hvis du har været inde og rode rundt ved den trådløse også. Jeg kan ikke lige finde ud af hvad der kan være sket ellers.

    Hvis andre ikke skulle vide det så hedder det SRS WOW Effects i WMP. Man kan selvfølgelig også bruge EQ men jeg vil sige SRS WOW Effects lyder bedre med bass. Det er under Aktuel Afspilning hvor du kan lave en masse om på musikken og video. Du kan fx også sætte hastigheden op på musik.


    P.S. I hvert fald i version 9 og 10.

    Hej. Jeg har tænkt på at begynde på at OC min comp. Jeg har prøvet en smule før men det er næsten ingenting. Jeg vil gerne have lidt hjælp. Måske en guide eller tutorial eller sådan noget. Og en ordbog måske til hvad alle de forkortelse betyder. Så hvis nogen kender en god guide så skriv venligst. ;) tak.

    Ja, men nu er det jo sådan at Tx ikke er noget rollespils navn. Han kan jo ikke gå rundt og sige: "Greetings. Im Tx. How are you today?" Jeg har i hvert fald ikke hørt det navn før... Det kan måske godt være de ikke vil ændre og at han skal finde på et navn som Talin Xeledor eller sådan noget, men han kan altid prøve at sende en ticket ind og se hvad der sker.

    Jeg tror godt du kan faa dit navn aendret hvis du hedder Tx. Spiller selv paa Moonglade(char navn> Tira) og jeg kan ikke helt se hvorfor en GM ikke skulle ville skifte dit navn. Tx er jo ikke ligefrem noget navn man kan hedde. Men du kan jo proeve og saa se hvad der sker.


    Undskyld det med aa ae osv. Sidder lige i Litauen. :P