Warrior lvl spec

  • Hey,


    Jeg begyndte igår på en Warrior, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal sætte mine Talent points.


    Så er der en venlig sjæl som gider hjælpe mig med et Talent tree? :)


    Mvh.


    Jakob


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg ville gå Heroic Strike i begyndelsen da det er den skill du bruger klart mest i den level.


    Ellers ville jeg gå efter brugbare talents som Cruelty, Imp. Charge og Impale. Hvis du bruger 2 hånds våben vil jeg anbefale dig at bruge Imp. Slam.


    Med slam skal du være opmærksom på at den giver utrolig god skade, det er principielt en Mortal Strike med cast time. Men hver gang du bruger den skal du genstarte din hit-timer forfra. Har du således et våben med 3.5 attack speed, og der er gået 3 sekunder fra sidste gang du slog auto-attack(hvid skade) med det, vil dette slag skulle starte forfra på alle 3.5 sekunder hvis du bruger slam.
    Derfor skal slam times så du bruger den efter hvert auto-attack. Herefter har du så (fra eksemplet) 3.5 sekunder til at bruge dine øvrige abilities som battle shout, whirlwind osv..


    Så snart du kan få fat i Whirlwind Axe skal du specce Mortal Strike, det er klart det bedste! Hvis du kan få en ven til at hjælpe dig med questen så du kan få den allerede i begyndelsen af 30'erne øger det level hastigheden betydeligt, og du vil da kunne se den fulde effekt af vel-timede slams.


    Når du rammer level 40, dvs. den level hvor du kan få Mortal Strike, vil jeg anbefale dette spec. Jeg ved godt at det er til level 70, men byg Arms Træet som level 40, og derefter kan du så bygge fury træet efterhånden som du leveler. Thunderclap, Imp. Demoralizing Shout, og Blood Craze er til for at få dig til at tage mindst skade, og regenere hver gang du modtager et crit, hvilket giver mindre downtime. Igen, Slam timing er din ven ;)


    Som level 51 kan du med fordel bruge lidt tid på at anskaffe dig Ice Barbed Spear.


    Det var en lille guide til leveling med 2 Hand i hvert fald. Jeg har levelet 2 warriors på den måde. Mht. Fury leveling er det ikke noget jeg har erfaring med. Men mon ikke nogle af de andre warrior gutter herinde har det? ;)

  • -Sandmand-


    Jeg siger tak for de gode råd :)



    Er det dårligt at gå i Arms når man lvler? Jeg har selv lavet den her - http://www.wowhead.com/?talent=LbGjzhioMGzioExu


    Men ved ikke om det vil være mere effektivt at gå mere i Fury når jeg skal lvle.


    Samt er dette et OK build til lvl 70? - Kan jo lige så godt spørge på forhånd :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Fury er bedst til leveling.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Ditto.


    Definer venligst fury.
    Hader personligt full fury til at levele med, men også arms. Miss på Mortal Strike=30 rage spildt, og hvis du så misser på det næste white hit er man lidt på skideren.
    Både mig og min ven har altid brugt "hybrid" build til at levele med. først 17 ind i arms for at få impale fuldt ud, og så ellers ind i fury, og så kører med dual wield. Men det er nok nærmere mig og hans spillestil der gør at vi har levelet på den måde (er ikke så meget for langsomme 2-h'ers). Men vil i hvertfald fraråde full arms til du er 40+ og har en dejlig langsom 2-h'er.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Jeg er enig med acetal om et Hybrid Spec og dual wield indtil du kan få mortal strike.


    Fury er sikkert bedst til at levele med, jeg har selv en ingame ven der levelede til 70 på 8 dage /played, uden rested, med fury vel at mærke. Men personligt kan jeg bedre lide arms, hvilket også er det der kommer til udtryk i mit post :)


    Mht. til dit lvl 70 spec, så vil jeg lige høre hvad du har tænkt dig? Vil du PvP eller PvE?


    Men jeg vil allerede fraråde dig at bruge 6 talent points på improved MS og Endless Rage, de talent points er bedre brugt andre steder. Improved Rend ville jeg heller ikke burge talent points på, Rend er imo en ability som er overset af Blizzard, den giver simpelthen ikke nok skade, det er lang tid siden ejg sidst har brugt den. Det er den slags skill man fjerner fra sin actionbar når der ikke er plads.


    mvh.


  • Okay :)


    Mht. lvl 70, så ved jeg det ikke helt endnu. Men jeg havde nok mest af alt regnet med PVP, da jeg i forvejen har en lvl 70 Warlock som jeg vil til at PVE med.


    Men igen, så kommer det også an på hvor mange warriors vi er ved at være til PVE i den guild jeg er med i. Tror nemlig der bliver mere brug for min Warlock til PVE.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina