Indlæg af bublegum

    Quote

    Originally posted by Fragman
    det har han da ret til at skrive......han bryder sig ikke om manden og de ting han gør...og forstår ham sq langt hen ad vejen...hvorfor være hyklerisk bare fordi manden døde på en måde der kun kan betagnes som egen skyld...ytringsfrihed er ok.....kan ikke se noget galt i det han skriver.


    Hvordan kan man svine folk til man aldrig har mødt og ikke på nogen måde ved hvordan er som menneske.


    Jante loven styre sgu max hva'


    Respekt for han ikke bryder sig om manden, men er der grund til at smide det i en tråd nok mest oprettet og formet som en "sidste respekt" tråd til en millioner elskede.


    Din kommentar siger mere om dig end om ham!


    En mand der kæmper for vores truede dyr samt for vores miljø, ja sikke en spade :9xo


    Prøv at kigge udover din egen snude og respektere andre mennesker. Steve Irwin gjorde intet for at tjene penge, men af kærlighed til vores dyr og samfund, og de penge han tjente røg direkte til de formål han elskede miljøet og dyrene.


    Så jeg kan kun se én klaphat her rotte

    Quote

    Originally posted by XaVieR
    Syntes også det er trist.. han var en go fortaler for alt han havde med og gøre.. og enormt underholdende..


    Dejligt der er så mange medfølende mennesker på tweak...THUMPS UP tweakers! :clap:


    Hvor er det taget fra?


    Laver mest af det selv. Kunne ikke drømme om at betale for de grimme baggrunde man kan købe rundt om.


    Er det sten osv, så henter jeg dem i f. eks bulbjerg på stranden. Her findes top flotte kalk sten. Resten er bare fantasi

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Ja det er fandme ærgerligt. ;(


    Han virkede som en fed fyr - alle har vel på et eller andet tidspunkt siddet og grinet lidt af hans overenergiske adfærd på animal planet


    Ganske enig. Men det var jo med til at skabe hans image.


    Han tjente kassen, men han donerede langt hovedparten til bevaring og forbyggelse. Dette viser for mig han var et stort menneske.

    Quote

    Originally posted by Butcher
    Ja det var sgu ikke så godt, men som i også siger så var det da i det mindste den rigtige måde. Og tror sgu det har gået temmelig hurtigt og uden de store smerter. Når det er ligei brystet er der jo direkte adgang.


    Han døde heldigvis mens han arbejdede med det han elskede, men tilbage sidder så en knust familie, og alle de dyr han kæmpede så meget for skulle få det bedre.


    Der er ikke mange tilbage af hans slags, og de/vi har alle samen mistet en sand helt

    Quote

    Originally posted by FlexQ
    Nogen her har bare ikke fattet joken i det hele :P ... men pyt, resten har, og det er meningen ;) ...


    Jeg skal nok lige tjekke op om han ligger der igen i morgen :P ...


    Fatter den godt. Men det er vel kun hans problem hvad han bruger hans arbejdstid til (udover hans chef)


    Han laver da vel tiltider noget der gør han fortjener hans løn. Hvem betaler din S.U?


    Set udfra tidspunktet er hans pause nok "aktiveret" og hvad han bruger den til kommer vel ingen ved.