Indlæg af bublegum


    Super!


    Tak

    Quote

    Originally posted by Angelus


    Inde i mit lille hovede, havde jeg endelig regnet med omkring 10.000,- da jeg skal lave en del jo... men ved ikke helt om det er højt, ved at ved HerningFolkeblad som også lave hjemmesider for folk, tager de vist 25.000 for forside og 4 undersider :boxed:


    Umuligt at prissætte da meget spiller ind. Men du skal jo nok ikke sammenligne dig selv med dem som lever af at producere sites til firmaer.

    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Husk ikke at prissætte dig for lavt.


    2.000-3.000 kr. kan lyde af meget, men hvis du nu skal bruge en hel arbejdsuge på siden (dvs. 37 timer), så er det faktisk ikke mange penge i timen.


    Man skal ikke regne sin timeløn ud. Så sætter man penge til.


    Stedet at snakke om sorte penge er nok heller ikke smart hehe

    Dem jeg kender der lever af det tager 4.000kr for forsiden samt 4 undersider. Det hele kommer an på kvavene til designet.


    Forvent det koster hvis der er meget arbejde i photoshop mm


    Har sendt dig en PM

    Quote

    Originally posted by JuiCe
    Lytter lige med her..


    Da jeg installerede SPAMFighter fik jeg på mystisk vis mere spam....


    Nu har jeg så skiftet mail men vil ikke ha det program igen X(


    Har samme problem!

    Quote

    Originally posted by XmuZz
    Okay Hr. Tykkegummi, så må jeg have forstået den tråd forkert...


    Du spøger om følgene (Går det an, at opgradere fra SP1 og til SP2 på på maskinen som allerede har SP1 kørende, eller tilrådes en ren install?)


    Så du må åbenbart have ændret det du havde skrevet i dit hoved...


    Stop din sarkasme!
    Jeg efterspurgte om dette var muligt, og dette fik jeg som du kan se, at vide det var. Derfor ønsker jeg IKKE at formatere min maskine!


    Kan du ikke tiltale mig normalt kan du hoppe ud af tråden

    Quote

    Originally posted by XmuZz
    Det meget vigtigt at du installere den på en ren windows, din pc kan indeholde spy eller andet, og det vil konflikte i den grad med sp2, så format din computer og husk at pille net stikkende ud, derefter smider du sp2 ind.


    Læs mere på http://www.spywarefri.dk og http://www.spywareinfo.dk/ kør helt ned i bunden af spywareinfo.dk og vælg service pack 2, der står hvad du skal gøre.


    Alt dette ved jeg godt!
    Det er ikke det jeg er interesseret i.

    Er det lovligt at skyde krager nu?
    -----------


    Fandt jeg lige udaf det var :D


    Kragefugle:

    Husskade ............................................................................
    01.09-31.01


    Krage ............................................................................. .....
    01.09-31.01

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Så desværre ikke hans kamp, men så Anita Christensens kamp og synes nu ikke det var en fortjent sejr. Hun tog imod mange slag og gav minimalt tilbage :rolleyes:


    Kunne man også høre på publikum. IKKE fortjent