Indlæg af bublegum

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Lige præcis, man får brugt en langt række muskler. Og mange af de øvelse på bold er sandsynligvis også sundere for ryggen.


    Kunne være man skulle starte på den øvelse med bolden igen nede i motionscenteret. Kommer heldigvis på et tidspunkt, hvor der ikke er så mange.


    Den kommer i flere forskellige størrelser??

    Quote

    Originally posted by Odskikov
    Nej vi kører igennem en Switch. Har prøver og bytte rundt på kablerne og sådan. Men da vi begga kan komme på nettet, burde der ikke ligge noget der.


    Er forresten også i samme arbejdsgruppe


    I har 2 computere som er koblet på den samme switch/router. Enten har i DHCP eller statiske IP adresser. I har ip i Scopet 10.0.0.0 f. eks med subnet 255.255.255.0 og en Gateway der hedder ? (Husk at GW skal være den samme på begge maskiner)


    http://www.wintip.dk/win32/guides/net/index.htm


    Bruger I et krydset kabel?

    Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Tilslutter mig Dragon Flags.. Det er IMO den optimale maveøvelse. Almindelig mavebøjninger med fødderne under en ribbe og kilo på maven er også godt, men efterhånden begynder det at blive ubehageligt. Da jeg stoppede havde jeg op til 90 kg på maven, og det er ikke kún ubehageligt, men også usundt for ryggen.


    Derfor er Dragonflags optimal - du behøver INGEN kilo - du kan bare tage flere gentagelser, hvis det ikke er hårdt nok ;). Hvis du føler det er lidt for hård, kan du bøje benene, hvilket gør det lidt lettere. Af sæt kan jeg anbefale 2*15 gentagelsen + 1*20 - så er man dejlig øm! ;)


    Ganske flot, men man starter da ikke ud med så kompliceret en øvelse. Skal vi ikke lige komme ned på jorden igen

    Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Køb en fitnessbold og lav nogle øvelser på den. Det er rigtig rigtig godt


    Husk nu bare at hvis du laver maveøvelser SKAL du også lave rygøvelser


    Fitnessbold?


    Det løste mit problem. Tak for god forklaring :hb:

    Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    For at slå det fast.


    Reg nr. samt et kontonr. (skal ikke forveksles med kortnummer)


    Mit konto nummer starter med 3 nuller men de skal vel ikke med?

    Quote

    Originally posted by urbananen
    Da jeg sad som redaktør på Sprøjten i Beredskabet, var det påkrævet at Det Kongelige Biblo fik en kopi, så de har i hvert fald også alle mulige andre gamle avisklip, og mon ikk man kan få lov til at få en kopi af det de har.


    jo tak!


    http://www.kb.dk/sitemap/index.htm


    Skal jeg bare bruge 11år på at søge *G*