Indlæg af bublegum

    Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    prøv guiden og se hvad der sker


    Ja, men hvad er Click the program that customizes the startup graphics, and then click Remove.

    Sitet tillader mig ikke at hente SP2 ned og installere den. Har prøvet at henet den på et andet site, men den stopper installationen.


    Det ER en ægte betalt version!

    Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Flyttet til Spil & Programmer


    Du kan uden probs lægge SP2 ind på din maskine selvom der er SP1 på nu.


    Det er col I flytter tråden, men et helvede at lede efter den igen!

    Ved ikke om dette er rette kategori, men så må I flytte den og fortælle hvilken der er.


    Har været klar modstander af SP2, emn da MS nu har stoppet alt support på SP1, er mulighederne jo ikke så store.


    Går det an, at opgradere fra SP1 og til SP2 på på maskinen som allerede har SP1 kørende, eller tilrådes en ren install?

    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ja, jeg er herre klovn at jeg ikke vil rende rundt med røde øjne og en snottud grundet en kat?
    Eller er det fordi jeg ikke vil blande medicin og alkohol?


    You tell me....


    Hvis ikke jeg kunne lide du havde rødt hår, var det så nok til at klappe dig en :D

    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Hmm, det var da satans, igår, fest fest fest fra 13 til 3:30, men skulle lige hjem og shine mig lidt op da festen officielt startede kl.21.. - Efter bad, barbering osv osv - står jeg og skal ud af døren, idet jeg åbner døren for at gå afsted, sniger der sig en SATANS kat ind, og vidstei kke hvordan jeg skulle få det dumme dyr ud, en ting var sikkert, jeg skulle ikke røre den "beskidte" satan med hænderne hvor der var risiko for dne kunne svine min sand skjorte til, så det blev noget med at puffe/sparke til den i den rette retning..


    Klovn!


    Jeg har været gennem 6 operationer i mine knæ, så kender dit problem :D


    Du kan cykle, hvilket nok er det mest optimale for dig. Dete r vigtigt du styrker de muskler som omgiver dit knæ. På denne måde styrker og stabilisere du knæet. Det er VIGTIGT du ikke mister de muskler som gør dit knæ ikke har det stabile stilads omkring sig.


    Svøm også gerne, men undgå brystsvømning


    Her er også gode forslag
    http://www.ouh.dk/wm138006


    Cykling vil jeg klart anbefale!


    Men totalt urelevant for tråden Jeres disputs. Men du "rakker" ofte folk ned med skarpe bemærkninger :D


    Sorry for OT herfra

    Quote

    Originally posted by Happy^
    Enten har folk været kreative, eller også har det været en tur gennem photoshop - ikke desto mindre, så er det da meget sjovt lavet :)


    Jep ganske sjovt indlæg :D


    Kunne ikke være sagt bedre!


    Hvis I tror servicen er bedre hos andre producenter så tro om. Tænk på alle de maskiner de sælger uden fejl.


    Det er altid brokkeriet man bider mærke i. Zepto har klart den bedste support indenfor laptops i DK.

    Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Det er vel stadig et billede selvom det bare er lavet på en computer. Ellers må det været et modeleret billede hvis det er lavet i 3D og hvis det er 2D må det jo være en tegning.


    Aner det ikke faktisk. Skal bare ligne rigtig mennesker bare manipuleret med

    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Nu er det jo bare billeder og ikke animeret... hvis noget er animeret er det med bevægelse og det kan man ikke sige der er i disse.


    Kan ikke bruge dem. Med animeret mener jeg nok nærmere ændrede og ikke levende mennesker men en slags illusion bygget på mennesker