Battlefield 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    For helvede, jeg er kommet til at bestille og betale for Need for Speed the Run...Hvem skal jeg kontakte for at annullere og bestille BF3 i stedet? Er det bare under contact på ea.com?


    EDIT: jeg har fundet ud af jeg skal kontakte origin kundeservice, men når jeg trykker på "kundeservice" kommer jeg bare tilbage til butikkens forside. Kan I få det til at virke?


    Du skal ha' fat i 'EA Support' via EA.com


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan & myrizzle
    Eneste grund jeg er på tweak dagligt er Franner's BF3 updates :clap:


    Se det er jo en ros der er til at tage og føle på, så takker ydmygt og bukker mange gange! :9xo ;)

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af myrizzle


    Hehe, samme her :)


    ja det er fanme et kanon stykke arbejde, og nu har tråden rundet de 300 indlæg. :9xo
    men nu kan vi altså snart ikke vente længere på at få prøvet skidtet selv!

  • Jeg har selv prøvet at følge adskillige spiltitler så tæt som jeg gør med BF3, men for jer andre må det jo være noget nyt, og I må jo nok indrømme, at det er væsentlig mere spændende at følge en titel så tæt, at det minder om mandsopdækning, især en titel som BF3, right?!? :razz:
    Og når man først har prøvet det en gang bliver man afhængig af det, bare så I ved det... :ph34r:


    Og, ja, vi er sgu kommet over 300 svar i tråden + den nærmer sig 10.000 hits, not bad! Og en tak til den eller de som har givet den thumbs up! ;)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    POLL


    Som I sikkert allerede har opdaget har jeg smidt en POLL op, om hvilken platform folk har tænkt sig at spille BF3 på, hvis du ikke har set den finder du den her. Synes det kunne være interessant at få lidt procenter på...


    Anyways, I skal nok forvente flere Polls i den nærmeste fremtid, synes bare det er ærgerligt, man ikke kan lave dem inde i denne tråd, men pyt...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Demize bekræfter at .50 sniper-rifler er ude af MP - på nuværende tidspunkt!


    Det hotteste emne i Battlefield miljøet lige nu, er sprunget ud af Twitter idag! Den meget åbenmundede DICE udvikler Demize, som efterhånden nærmer sig Gudestatus i Battlefield miljøet, har nu afsløret på Twitter, at der ikke vil være .50 (kaliber 50 = 12.7mm) sniper-rifler i Multiplayer delen af BF3 - på nuværende tidspunkt i udviklingen! Årsagen er, at han ikke har kunnet afbalancere dem:



    Men som kan ses, er beslutningen ikke definitiv:



    Men det må jo betyde, at vi ikke skal forvente at se en .50 sniper-riffel i BETA'en...DICE har dog vist sig at være ekstremt lydhøre over for medlemmer af Battlefield miljøet, så hvis der er tilstrækkelig meget 'støj' omkring det, hvor folk forlanger/ønsker/brænder for at få .50 riflerne med i retail udgaven kan det bestemt ikke udelukkes at de også får dem!


    Men lige nu har det virkelig sat gang i folk i de officielle forums, for det har ramt som en bombe; hvem havde dog troet, at der ikke ville være .50 sniper-rifler i BF3?!? Så her er en stribe tråde om emnet, og der kommer sikkert flere til:


    [Official] No M82 in Multiplayer..
    Official M82A3 thread (Poll inkl.)
    Ideas for balancing the M82
    2 Reasons to keep the .50 sniper rifles
    @Demize99 - THANK YOU!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Pistoler er ikke customizable, men...


    Demize har også afsløret, at pistoler, i modsætning til stort set alle andre våben i BF3, ikke er customizable! Til gengæld findes de i forskellig versioner, nogle med attachments:



    Du finder tråden om dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 vil ikke understøtte PhysX...


    Nok ikke lige den største overraskelse, dels fordi FrostBite spilmotoren som de to Bad Company titler kørte på og som nu BF3 vil benytte, bruger den Intel-ejede Havok physics-motor, og dels fordi PhysX vel nærmest er på vej i graven, den blev ikke det hit NVIDIA havde satset og håbet på, sååå...men nu ved vi da det!


    Du finder en tråd om det her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Xbox-udgaven af BF3 er dual-disc!


    Det ser sgu ud til at Xbox 360-udgaven af BF3 bliver en dual-disc udgave, ihvertfald iflg. en artikel @ gematsu.com som har et foto af en plakat, nemlig dette foto:



    Du finder den meget korte artikel her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 music montage


    En gut har lavet en D&B musik video udelukkende med footage fra div BF3-trailere og videoer!


    Du kan se den her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Gæt en BETA dato...


    Pga den manglende BETA bliver der postet nogle knapt så seriøse posts og tråde rundt omkring, men der er også nogle kreative imellem, som f.eks. en hvor man skal gætte datoen for hvornår den lukkede BETA starter, og selvom du måske ikke gider at stemme kan du jo stadig kigge på hvilke datoer folk tror mest på, right?


    Lige nu tror flest på Torsdag 8. Sep. og det er også et udemærket bud!


    Du finder tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mon de vil kunne købes?


    Mon de her krus vil kunne købes på et tidspunkt, for hvis ja vil jeg da godt investere i nogle stykker!


    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Sorry, men har pludselig fået ondt i halsen, bihulerne, etc, så har ikke lige energi til at sidde og arbejde på længere posts...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg har sgu haft høj feber, men nu har jeg sovet en hel nat og en ½ dag, så feberen er lav, været i bad og fået rent tøj på + spist et stort, varmt 'leveret-til-døren' måltid mad, så jeg er ved at være kampklar igen! :boxing:


    Kan forøvrigt se, at tråden er kommet over 10.000 hits, really impressive!


    Poll'en har også vist med al ønskelig tydelighed, at hovedparten af brugerne på Tweak.dk er til PC-udgaven af BF3, hvilket vel ikke kan komme som den store overraskelse; hvis man lavede en tilsvarende poll på en hjemmeside for Xbox eller PlayStation ville man nok få et andet resultat, såååå...og det er også rimeligt tydeligt, at det langtfra er alle som læser i tråden der har haft stemt, så resultatet er måske mere vildledende end vejledende, men resultatet skal jo ikke rigtig bruges til noget, så det er okay.


    Men ellers, pga 'forsinkelsen' kan det jo godt være, at I allerede har læst/hørt om nogle af de nyheder som kommer i denne post, og jeg kan heller ikke få dem alle med i en post, og pga en langvarig nyhedstørke er næsten alle nyheder i øjeblikket baseret på Tweets fra DICE udvikleren Demize...hvis bare DICE dog ville bekendtgøre BETA-datoen så man kunne komme videre, livet er jo nærmest gået i stå i venten på den...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ingen fastmonterede LMGs i BF3


    Som alle Battlefield spillere ved, har fastmonterede maskingeværer været en fast bestanddel af BF, men det bliver anderledes i BF3! Grunden er, at i BF3 vil LMGs (og alle øvrige sniper-rifler og 'alm.' rifler for den sags skyld) have mulighed for Bipods, altså støttefødder, og derfor har DICE vurderet, at der ikke er behov for fastmonterede maskingeværer...


    BF3 Blog har en meget kort artikel om det, baseret på en Tweet fra Demize, og du kan se den her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Video interview med General Manager, Karl Magnus Troedsson


    Dette interview blev faktisk uploaded i minutterne efter min sidste nyhedspost, så det er fire dage gammelt, men sådan er det jo...anyways, det er et fast-paced live-interview med DICE General Manager Karl Magnus Troedsson, hvor han berører en masse forskellige emner omkring BF3 iblandet ingame trailer-footage, men det går stærkt, så man skal virkelig være fokuseret for at få fat i hvad han fortæller!


    Du kan se interviewet her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Konsollerne vil køre BF3 i 704p


    Der er sprunget lidt af en bombe i udviklingen af BF3, idet at DICE-udvikleren repi, har sagt via Twitter, at de to konsol-udgaver nu vil køre BF3 i en opløsning der hedder 1280x704, simpelthen fordi spillet så vil kunne køre bedre på de aldrende konsoller:



    Enter BF3 har prøvet at demonstrere det for os, hvad det vil sige:


    (De røde kanter oppe og nede, er hvad der forsvinder i forhold til 720p)
    [Blocked Image: http://media.enterbf3.com/images/720-704.jpg]


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Caspian Border'-mappet er 1.4 km i bredden!


    Demize har via Twitter svaret på spørgsmålet hvor stort Caspian Border egentlig er, og hans svar er '1.4 km', men han nævner ikke om det er i bredden eller længden...men der burde være plads nok til nogle episke battles, formodentlig allerede i BETA'en, mon ikke?!?



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Stort 'Official Xbox Magazine' fokus på BF3


    Det officielle Xbox Magazine har en kæmpe preview-artikel om BF3, med savl-producerende sider som denne:


    (Højre-klik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://battlefieldo.com/wp-con…allery/magazine/oxmp2.jpg]


    Der er også en online udgave af artiklen, som du finder her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 er forudbestilt 1,25 mio. gange!


    Der har tidligere været oplysninger om, at BF3 var forudbestilt ca. 1 mio. gange, men det var dels uofficielle tal og dels 'anslået', denne gang er det officielle tal, da det er en oplysning der kommer direkte fra EAs Eric Brown, og iflg. ham er BF3 altså forudbestilt 1,25 mio. gange, hvilket er væsentlig flere end EA havde kalkuleret med og væsentlig flere end Bad Company 2 men med alle de forudbestillings-bonusser og -lokkemidler, og ikke mindst en suveræn markedsføringskampagne, burde det ikke være en overraskelse!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    100 timer til at unlocke et helt kit


    Iflg. Demize vil det i gennemsnit tage en BF3 spiller ca. 100 timer at unlocke alt i et kit!



    Hvorfor vil det så tage så lang tid? Det kom bag på DICE hvor hurtigt spillere unlockede deres udstyr og våben i BC2, så der kommer andre boller på suppen i BF3 og det kommer bl.a. til udtryk i måden man unlocker på i BF3:


    The reason it takes so long is because unlocks in Battlefield 3 are given per weapon basis, where each weapon attachment must be unlocked for a specific weapon, meaning that players will be unlocking the same attachments and gadgets over and over again, for each weapon. Most weapons will be given three slots: one for scope, one for barrel, and one under-barrel slot for grips, bipods, grenade launchers, etc.


    Du kan se en halvkort artikel om dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt...


      *at der nu er under 50 dage til BF3 bliver frigivet, altså med mindre release date bliver udskudt...?


      *at PC-udgaven af BF3, ligesom Xbox-udgaven, vil være 'dual-disc' i den fysiske udgave? PS3-udgaven er selvfølgelig på en Blu-Ray disc, så det er en single-disc udgave...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Duffman
    hvor er min beta !! lol


    Jaaa, det er det alle i Battlefield miljøet spørger om i disse dage



    Men ingen kender svaret, og jeg tror simpelthen ikke DICE ved hvornår BETA'en er klar, de arbejder nærmest døgnet rundt lige pt...der skulle egentlig have været en ny Battlefield Blog post igår, men den blev udskudt en dag, hvilket jo vil sige at den skulle komme idag, og rygtet vil vide at det er en BETA FAQ, altså med al relevant info om BETA'en, som starttidspunkt, mapnavn, etc, etc, etc. MEN DET ER INDTIL VIDERE KUN ET RYGTE! Det er dog et troværdigt rygte, for hvorfor udskyde en 'almindelig' Battlefield Blog post en dag, det kan kun have noget med BETA'en at gøre når den udskydes, right?!?


    Men lige nu skal jeg ha' mig noget mere søvn, så de ka' lige vove på at smide den blogpost op imens... :pokey: Ellers overvåger jeg informationskanalerne nærmest minut for minut i øjeblikket :boxing: Kan jo alligevel ikke gå ud, når jeg er syg...


    EDIT En update fra Battlefield Italy hævder, at dagens blogpost vil handle om Battlefields historie og tone...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 3 gange, sidst af Franner ().

  • Ahahahahahhaa det sidste billed er så epic :D


    Nu er der heller ikke nogen grund til at frygte BF3 bliver en belastning for mit system, har lige bestilt et ekstra Lightning kort, ny ssd og en ny lagerdisk - overarbejde udbetalt i hardware er ikk dumt :dance:


    BRING THE THUNDER BF :evil:

  • Så burde du være klar til både BETA'en og retail-udgaven, tillykke! Jeg føler mig også selv klar, skal måske liiiige ha' lidt mere RAM i, men det må BETA'en vise, hvis ikke jeg når at dø af alderdom inden den bliver frigivet... :roller:


    Ang. BETA'en, er der tegn på, at DICE også ligger underdrejet, af arbejdsbyrden...nogle af grundene vil du finde længere nede i denne post, men en grund mere som du lige kan tage med her, er, at DICE jo ikke er ved at lægge sidste hånd på et færdigt spil + en BETA, næææh, de er ved at lægge sidste hånd på TRE færdige spil og TRE BETA'er, for der er en af hver til hver platform! Tyg lidt på den inden du går videre...


    Så skal vi lige ha' ryddet ud i de nyheder som har hobet sig op mens jeg lå underdrejet!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battleblog #10: Crafting a captivating story grounded in authenticity


    Dagens Battlefield Blog-post var ikke som forventet, en post om BETA'en, men en (næsten ligegyldig) post om Singleplayer-delen af BF3...skuffelsen i Battlefield-miljøet er så intens den nærmest er fysisk...selv ser jeg meget frem til både Singleplayer og CO-OP, da jeg har en mistanke om, at jeg nok må 'nøjes' med det, og blogposten var akkompagneret af en temmelig fed lille trailer med klip fra en Singleplayer mission! Du kan se den her, i 1080p:


    Battlefield 3 'Guillotine' Gameplay Teaser


    Hvad man nok skal bemærke, er den dato som kommer i slutningen af traileren, 16. September, hvor SP missionen vil fortsætte...der er ingen info i øvrigt, men BF3 vil på det tidspunkt være i gang med at blive fremvist @ Tokyo Game Show som kører fra 15.-18. Sep, så man må formode, at det betyder, at vi vil blive præsenteret for mere Singleplayer gameplay ved TGS...?


    Der er forøvrigt også udvundet nogle screenshots af traileren:




    Hvad angår selve blogpostens indhold, er det info a la dette uddrag:


    The non-linear story follows U.S. Marines Staff Sgt. Henry "Black" Blackburn who is being interrogated about recent world events. The recollections will put the player in each memory from New York, Paris, Tehran, and beyond. Events will be viewed from multiple angles when playing as different characters throughout the singleplayer missions. Battlefield 3's characters have the "human" aspect to them which will show players how a different character may react to a situation. Goldfarb stresses that the campaign will be unlike any other shooter and that Battlefield 3 is bigger, contains more drama, tougher, and more raw.


    Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det bliver den bedste omgang Singleplayer Battlefield-serien nogensinde har set! Men det er bare det forkerte tidspunkt at smide den information ud til os på, det er virkelig bad timing og mangel på sans for hvad der foregår i BF-miljøet, DICE/EA skader sig selv og spillet på at trække BETA-datoen ud så længe og der er ingen vindere i det, andet end måske evt. konkurrenter...


    Du finder hele Battlefield Blog-posten her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Health Regeneration' er serverside setting


    Community Manager, zh1nt0, har oplyst os om, at Health Regeneration, (eller Health Regen), som er en feature hvor ens Health - eller ens køretøj/fly/helis health - gendannes langsomt, hvis man forlader al action og forholder sig i ro, er en serverside setting, hvilket vil sige, at det kan slås til og fra af server-admin!


    Du finder hans udsavn om dette i en post her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    3 officielle Server hosts annonceret af DICE


    Community Manager, zh1nt0 har startet en forumtråd i det ene af de officielle Battlefield forums, hvor han præsenterer de første tre officielle BF3 serverhosts, hvor man kan leje en ranked BF3 PC-server. Den ene af dem er så forbeholdt Nordamerika men andre har dog også allerede annonceret, at de vil være server provider og endnu flere vil komme til hen af vejen.


    Multiplay Gameservers (UK, NL, Swe, Fra, Ger)
    i3D
    Diabolic Servers (Frankfurt, Tyskland)


    Men da det hævdes, at BF3 bruger mere end dobbelt så meget CPU-power som BC2, vil priserne på BF3 servere blive meget høje...jeg er lidt skeptisk hvad angår 'årsagen', det lugter lidt af, at der skal scores nogle penge på Årets Mest Populære Spil, selvom jeg da kunne tage fejl... :rolleyes:


    Du finder tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Battlefield 3 Collectors Edition' aflyst...


    En svensker i det ene af de officielle forums, har fået en lidt mystisk email fra det sted, hvor han havde forudbestilt BF3, han har nemlig fået at vide, at da Collector's Edition udgaven af BF3 er blevet aflyst af DICE, er hans bestilling nedgraderet til Limited Edition i stedet for...fidusen er bare, at der ikke rigtig er nogen som har hørt om en Collector's Edition af BF3, før nu altså...


    Bäste Webhallenkund,


    Du får det här mailet då du har en innestående bokning på Battlefield 3 - Collector's Edition till PC, PS3 eller 360.


    Tyvärr har vi fått besked från distributören att utgåvan ej kommer att släppas, och din beställning kommer automatiskt flyttas över till Battlefield 3 - Limited Edition för 449 kr.


    Men hvis DICE havde en Collector's Edition i støbeformen, (og hvorfor skulle de ikke have det med så episk en titel som BF3?), hvorfor har de så aflyst den, hvad er der sket...?


    Du kan se hele forumtråden om dette her, hvis interesseret...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    100-vis af ændringer fra Alpha'en til BETA'en


    DICE har udtalt, at BETA'en vil have hundredvis af ændringer i forhold til Alpha'en, hvilket vel ikke kan komme som nogen større overraskelse, men meget rart at få bekræftet alligevel, right?


    “There were some things we found out that we wanted to change based on the alpha; quite a lot, actually,” he said.


    “Everything from gun-balancing to the placement of the objectives on the Rush map; we actually moved them around based on [the fact] that the first base was quite hard to take. We are still moving things around on that map to utilise feedback from the alpha.


    “That’s why we’re doing it. It’s not to market the game, it’s actually to test it in a proper way. There are hundreds of things that we’ve changed since the alpha.


    De gør også opmærksom på, at vi skal forvente en Day-1 patch, hvilket vel efterhånden snart er mere standard end undtagelse i spilverden, men det fortæller også noget om hvilket tidspres DICE er under...


    Du finder artiklen her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Fuld Team chat bekræftet for alle platforme!


    Du kommer nok ikke til at kede dig på BF3 serverne, slet ikke i betragtning af, at du nu vil kunne risikere, at være på en Team Chat med op til 31 andre spillere...Demize har via Twitter bekræftet, at BF3 i alle tre versioner vil understøtte fuld Team Chat!



    Du finder en forumtråd om dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt...


      *at du ikke vil kunne dreje dig hurtigt i Prone-position som man ellers har kunnet i spil? En dejlig lille detalje som vil være med til at gøre BF3 mere realistisk i forhold til andre titler! En spiller prøvede det ved GamesCom og har nu postet om det, nemlig her.


      *at Demize har bekræftet, at hvis du smider en nade og bliver skudt inden den eksploderer, vil den stadig eksplodere efter du er død. Du kan se tweeten om dette her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • den singleplayer trailer ser ret fed ud, måske man alligevel skulle tjekke det ud. Jeg havde nu ikke regnet med at bruge mange sekunder på den del, jeg brugte max 10 min. på BC2 singleplayer.
    betaen kommer garanteret på mandag og varer i en uge, for der er jeg nemlig i portugal på ferie. Det kunne lige passe, så flyver jeg saftsusme hjem igen! :P

  • Jeg fandt lige det her klip(dårlig billed kvalitet) :9xo og syntes det var lang tid siden der skete noget sidst på denne front


    http://www.youtube.com/watch?v…s&feature=player_embedded

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dropz
    Faldt lige over den nyeste trailer fra BF3 http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk


    I slutningen står der; "operation guillotine continues 16 setp. 2011" - betyder det bare ny trailer eller måske et beta hint? :D


    Det mest sandsynlige, som jeg har sagt i min sidste update i tråden her, er, at det betyder, at vi får mere af Operation Guillotine SP-missionen at se, for d. 16. September er EA ved at fremvise BF3 ved Tokyo Game Show der varer fra 15.-18- Sep.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mads Hansen
    Jeg fandt lige det her klip(dårlig billed kvalitet) :9xo og syntes det var lang tid siden der skete noget sidst på denne front


    http://www.youtube.com/watch?v=BEq8KtJfe...player_embedded


    Ja, det er en af flere 'dev build' videoer som er leaket idag, så det er også det hotteste emne i Battlefield miljøet lige nu!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Xbox videoer og screenshots leaket!


    Der er idag leaket både flere gameplay videoer og nogle screenshots fra Xbox udgaven af BF3, dog 'kun' dev build, hvilket vil sige en 'udvikler udgave' som derfor ikke er 'optimeret' i grafikken. Desværre har EA virkelig været oppe på tåspidserne og fået fjernet mange af dem fra YouTube, men det her er jo Internettet, så det er for sent for EA!


    De to andre (end Mads') er af gameplay fra Operation Faultline, altså SP gameplay, og fra Operation Metro med demonstration af noget Destruction vha en bazooka!
    I kan se dem her, men jeg kan ikke garantere for, at de får lov til at blive på YouTube ret længe, for jeg tvivler på, at EA er begejstrede for leaket...:


    Operation Faultline gameplay


    Operation Metro gameplay


    Men jeg har så også fundet en 4 min. lang video med SP gameplay som div BF3 sider vist ikke lige har opdaget, nemlig denne.


    Hvad angår screenies, er der de her:


    (Højreklik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Leaket_1.jpg]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Leaket_2.jpg]


    Forøvrigt kan det lige nævnes, at konsol-udgaver af spil jo udvikles på computere...


    Du finder endnu flere screenies her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 BETA på Fredag?


    Uh oh, får vi BETA'en på Fredag?!? eGamer har et preview hvori de på et tidspunkt skriver flg.:


    "With the Beta launching on September 16th for those who pre-ordered Medal of Honour or, more recently, Battlefield 3 itself via Origin "


    Læs artiklen i sin helhed, den er faktisk ret overbevisende, du finder den her.


    Men jeg er holdt op med at vente, vi får den når vi får den, sådan er det bare...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Officielle 'Battlefield 3' T-shirts på vej


    En af DICE udviklerne, Christina Ann Coffin, som er programmør på FrostBite spilmotoren som BF3 vil køre på, har Tweetet, at der er officielle 'Battlefield 3' T-shirts på vej, men der er stadig ingen oplysninger om hverken pris eller ankomst tidspunkt, men fed ser den da ud:



    Jeg skal nok gøre opmærksom på, når de er til salg ;)


    Du kan se hendes Tweet her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ingen Commo Rose i BETA'en...


    Som de der har fulgt med i denne tråd ved, er Commo Rose blevet bekræftet for PC-udgaven af BF3, men Daniel 'zh1nt0' Matros har nu ladet sive, at Commo Rose ikke vil være med i BETA'en, men som kan ses vil 'Rosen' være med i retail udgaven!



    For mere info om Commo Rose, tjek denne post.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    EA erkender, at de nok ikke vil slå CoD's salgstal lige med det samme...


    En ting er når man snakker 'gamersprog' i salgstaler, hvor man hævder, at man vil 'pwne' modparten, noget andet er, når man snakker 'økonomi' med investorer, for der kan man ikke bullshitte...EA har jo sagt, at Call of Duty/Modern Warfare serien ville blive begravet, rådne op indefra, etc, etc, etc, men nu har EAs Eric Brown givet investorer en nok mere realistisk omgang information om hvordan man kan forvente, at BF3 vil klare sig:


    “Just to be clear, the [Call of Duty] franchise did about 23 million units worldwide. We don’t expect to surpass them with this year’s Battlefield 3, just to be very clear.”


    Og det er også mere i tråd med hvad jeg har hævdet her i tråden, jeg tror BF3 bliver et bedre spil end MW3, men jeg tror stadig MW3 vil sælge i flere eksemplarer end BF3...


    Du kan læse mere om det her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 ikke overraskende ratet 'M for Mature'


    Ikke lige den største nyhed, men BF3 er blevet ratet M for Mature og får en '17 år' aldersgrænse i Nordamerika.


    (Højreklik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://img7.imageshack.us/img7/4157/bf3mrating.jpg]


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hvilke browsere vil 'Battlelog' understøtte?


    Iflg. Joakim Bodin, DICE-udvikler med ansvar for Battlelog, er der på dette tidspunkt i udviklingen support for browsere som IE8+, Firefox 4+ og Chrome!
    Browsere som Safari og Opera i Windows vil måske (sikkert?) virke, men der er ingen garanti, og sikkert heller ingen support, så valget er dit! Men ellers er det vel heller ikke værre, end at man kan installere en browser der virker med Battlelog, og så kun bruge den til det, right...?


    Selv kører jeg Firefox 3.6x så det er ikke umuligt, at jeg må opdatere...


    Du kan se hans Tweet om dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 tester beskriver sin oplevelse


    En BF3 tester, som gerne vil være anonym, og der er derfor ingen garanti for at dette er legit, har beskrevet sine oplevelser og indtryk og det lyder dælme godt!


    Came into work late today. Got yelled at for it. Didn't care a bit. I spent most of this morning and early afternoon playing with about 40 testers and developers on an official developers server. We played round after round of Gulf of Oman looking for issues. Afterwords I had to just sit there and stare at my monitor. It was fantastic. The graphics and destruction are insanely improved, even over BC2. The map itself is immense with plenty of room for spectacular dog fights. The flight physics themselves are much more realistic and a butt load of fun. The only real complaint that I had was that the programmers who actually input the physics for the weapons and ammuniton should not have been allowed to snipe. Sons of bitches never missed. More importantly, I got a ton of very unique developers dog tags. Too bad the stats will be zeroed back out once the testing is complete. Still haven't been told when the open beta will be, but they are doing a 24 hour per map, one map a day marathon. Soon we move onto Wake Island. May have to take a sick day.


    Du kan se hans beskrivelse i sin helhed her, men du vil få BF3-abstinenser af det, nu er du advaret...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlefield 3 bliver en legendarisk titel, en milepæl! There, I said it!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 3 gange, sidst af Franner ().

  • Lige en besked:


    Jeg er ikke interesseret i at skrive nyheder på andre sider, spil/BF3 nyheder eller hardware/software nyheder, bare så I ikke behøver at spørge mig om det. Jeg vil hellere bare hænge ud i et forum og hygge mig.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Lige en besked:


    Jeg er ikke interesseret i at skrive nyheder på andre sider, spil/BF3 nyheder eller hardware/software nyheder, bare så I ikke behøver at spørge mig om det. Jeg vil hellere bare hænge ud i et forum og hygge mig.


    Præcis sådan det bør og skal være :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Lige en besked:


    Jeg er ikke interesseret i at skrive nyheder på andre sider, spil/BF3 nyheder eller hardware/software nyheder, bare så I ikke behøver at spørge mig om det. Jeg vil hellere bare hænge ud i et forum og hygge mig.


    Og hvilken tråd dette her er :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af myrizzle


    Præcis sådan det bør og skal være :9xo


    For mig er det ihvertfald blevet sådan, jeg har prøvet at være moderator på adskillige forums, både større og mindre, at være nyhedsskribent, at bygge en gamingklan op fra bunden af til den var en kæmpeklan, etc, og jeg har efterhånden lært, at hvis man 'bare' vil hygge sig, skal man holde sig fra de virkelig store sider og forums, for der vrimler det med trollz, haters, psychos og alle de forskellige skadedyr, der skriger efter opmærksomhed, de holder sig derfor væk fra mindre 'miljøer'! Det er på 'mindre' (men ikke for små) sider, at man finder hyggen og det virtuelle samvær, hvilket er hvad jeg har brug for lige nu for at stresse af, der er nogle sider, jeg bare ikke ville kunne HOLde ud, if ya know what/who I mean... ;)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BETA i slutningen af September?


    Et par tyske server hosts har nævnt nogle datoer som kunne tyde på, at BETA'en først starter i slutningen af September...


    Gamed!De har skrevet det flg. på sin blog:


    Für alle, die auch Early Access zur BF3 Open Beta haben wollen: Wir verlosen bis zum 25. September 99 Open Beta Keys. Was du dafür tun musst? Ganz einfach: Berichte auf deiner Clanseite, deinem Blog oder deiner Community über unser Battlefield 3 Angebot und schreibe den Link auf unsere Facebook Seite.


    Og oversættelsen for de som ikke er så skrappe til tysk:


    For alle de som vil have tidlig adgang til BF3 BETA'en: Frem til den 25. September udlodder vi 99 Open Beta nøgler. Hvad skal du gøre for dem? Meget enkelt; Fortæl på din klanside, din blog eller i dit community om vores Battlefield 3 tilbud og tilføj linken til vores Facebook side.


    En anden server host har skrevet dette i sit forum:



    To be continued, I'm sure...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tokyo Game Show


    Den næste store spilmesse, hvor BF3 vil blive fremvist, er ved at starte, nemlig Tokyo Game Show, men BF3 er denne gang at finde ved Sony's stand, så det er PS3-udgaven af BF3 der vil blive fremvist ved TGS...


    I den sidste officielle trailer, Operation Guillotine, fik vi jo en besked om, at missionen ville fortsætte d. 16. Sep., altså om to dage, når TGS er i fuld gang...nogle håber selvfølgelig på, at DICE/EA vil annoncere datoen for BETA'en, men nu må vi se...


    Du finder den engelske udgave af TGS's hjemmeside her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    2 DVD'er i Xbox udgaven bekræftet


    Så er det bekræftet, at Xbox-udgaven af BF3 vil være en dual-disc udgave, men man må jo derfor formode, at det samme vil være tilfældet for PC-udgaven!


    EA har bekendtgjort, at Singleplayer-delen af BF3 vil være på den ene disc, og...Multiplayer-delen på den anden, hvilket vel egentlig er smart nok, right...?


    "Battlefield 3 for Xbox 360 ships on two discs with endless hours of spectacular high-definition gameplay," EA told us this afternoon.


    "Disc one features the stunning multiplayer, co-op levels and HD installation content.


    "Disc two features the superb single-player campaign."


    The PS3 version of Battlefield 3 will come on one, larger capacity, Blu-ray disc.


    Dette fra EuroGamer, du kan se det her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Demize tweets


    DICE-udvikleren Demize99 sprøjter informationer om BF3 ud fra sin Twitter profil som skidt fra en spædekalv, så her er et udpluk:


    Bulletdrop:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Tweet_-_bulletdrop.png]


    Kampvogne har plads til tre mand:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Tweet_-_3._plads.png]


    Shotguns/pumpguns bliver mere realistiske end i BC2:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Tweet_-_shotguns.png]


    Lidt om hvordan det bliver med våben i BF3:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092011/Tweet_-_stronger_bullets.png]


    Du kan også se en Tweet om Flak Jackets her; de tager lidt fra granater og eksplosioner men ikke kugler eller direct hits, hvilket siger noget om den detalje-grad vi kan forvente os i BF3!


    Demize har også tweetet, for de som ikke ved det, at BattleFeed vil være en nyhedssektion i Battlelog, hvor man vil kunne se hvad ens venner laver, altså som en status update på Facebook?
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Xbox-ejere skal have MoH: LE disc'en for 48 timers tidlig adgang til BETA'en


    Det er blevet bekræftet, at Xbox ejere skal have den MoH: LE disc som sikrer dem tidlig adgang til BF3 BETA'en, da disc'en skal bruges!


    Du kan se den officielle Battlefield Tweet om dette her hvis interesseret.


    Men hvis du ikke har disc'en skal du 'kun' lide i 48 timer, efter det får du ikke tid til at ærgre dig mere over det, for så skal du jo spille BETA! :T
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Squad Leaders Role in Battlefield 3


    Battlefieldo har en kort artikel om et interview med Karl Magnus Troedsson, General Manager hos DICE, som GameFEST gennemførte med ham via Twitter om Squad Leader's rolle i BF3.


    Du finder artiklen her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)