S: Højtalere og mus

  • Er meget fristet af musen, hvad siger du til afhentet i Aalborg her en af de nærmeste par dage :9xo
    Men dog kun hvis den virker uden musemåtte, da jeg skal bruge den på træbord i skolen.


    /edit
    Ikke et must at den virker derpå, men kunne være meget rart at slippe for musemåtten :P

  • Jeg tager til tyskland i morgen tidlig og kommer først hjem søndag og vil derfor være fraværende her i tråden, bare så du ikke undrer dig hvis jeg ikke svarer. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    Jeg tager til tyskland i morgen tidlig og kommer først hjem søndag og vil derfor være fraværende her i tråden, bare så du ikke undrer dig hvis jeg ikke svarer. :)


    Det er modtaget, jeg notere dit bud og hvis der ikke er kommet andre inden søndag aften kan vi gå videre med en handel :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • men selve højtalere sættet kan være i en kasse ?

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    men selve højtalere sættet kan være i en kasse ?


    Højtalerne er i orig. emballage som er en kasse ja :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2