Indlæg af Von-Schlausen

    godt arbejde Franner :9xo
    fedt med commo rose.
    Er der kommet noget info om man skal ha Origin kørende hele tiden mens man spiller eller om man bare skal registrere sig 1 gang og så er det det?
    For det sutter da hvis man både skal ha battlelog/origin/punkbuster/dit/og/dat kørende blot fordi man vil spille.
    Det er er da godt jeg lige har fået mig quad core pc. :crazyeyes:

    hvad er det første man bør gøre når man har samlet en ny pc? jeg tænker drivers, bios, windows, antivirus, overclocking, osv. er der en bestemt rækkefølge man bør gøre tingene i?

    Ellers er der komplett.dk, min ven har lige bestilt en færdigsamlet computer derfra og det viste sig at den rent faktisk var en smule billigere end hvis han havde købt delene enkeltvis og samlet selv.

    jeg er ved at sammensætte en ny pc og kunne godt tænke mig en hurtig men stille gamer der ikke fylder så meget derfor kunne jeg godt tænke mig et ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=623550 da den skulle være meget lydsvag, men den er fandens stor. vil den kunne passe i et Fractal design arc mini? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=634681
    hvis den ikke kan, er der så andre mini kabinetter den ville kunne være i? og hvad med airflow, vil det blive for kompakt i et mini kabinet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Så vidt jeg selv lige fik fat i, så kommer man til at kunne lave squads via browseren og joine servere, hvor man så forbliver på samme team/squad. Lidt i stil med det man kunne i MW2 og på Xbox Live :)


    Perfekt! Det var lige nøjagtigt sådan noget jeg havde håbet på. :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Via et website interface af en slags, Battlelog


    det er jeg med på, det er mere hvordan det funker i praksis, og om man kan hoppe direkte i en vens squad for eksempel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvorfor skulle de også lige lade mig se og prøve BF3.. Jeg kan da slet ikke vente til oktober nu :P


    Ellers smart system når man joiner matches.


    Kan du lige uddybe, hvordan joiner man matches?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Jeg må desværre ikke spille spil i øjeblikket, af helbredsgrunde..jeg lider af PTSD og fandt fornylig ud af, at jeg også har en fysisk variant af det som kaldes 'Binyretræthed' og pga det, er jeg igang med en kur for at blive rask, f.eks. er jeg på en streng diæt. Men i forbindelse med kuren er der også en lang række ting jeg skal gøre, og en række ting som jeg ikke må, f.eks. må jeg ikke foretage mig ting som 'ophidser' mit system (altså kroppen, ikke PCen... :roller: ), og gaming i større stil gør netop det, jeg kunne ikke tåle 'Bad Company 2 MP' så jeg vil heller ikke kunne tåle BF3 MP...men jeg kan mærke at det går fremad pga kuren, så jeg håber at være klar til BF3 udkommer (knock on wood!)


    Jeg krydser fingre for dig mester, håber du bliver helt rask. Men pas nu på med alt det BF3 info, jeg synes ihvertfald jeg bliver mere og mere 'ophidset'. Jo mere info du graver frem. :crazyeyes:


    har det Maximus du linker til også turboV Evo?
    jeg skal også snart sammensætte en ny com. og det kan meget vel blive et af de 2 bundkort du linker til der jeg vil benytte.
    hvad er pro´s og con´s ved micro atx kontra atx? for umiddelbart viljeg da foretrække et atx i et midi tower.
    er der forskel på lydkvaliteten? for det ser ud til at Maximus kortet har Xfi chip indbygget hvor p8z68 kortet har realtek.

    Jeg har lige købt steelseries shift, det er ret lækkert synes jeg. Man kan skifte keysets på den og der kommer helt sikkert et til bl.a. Bf3 og mw3 ellers har de også et standard fps. Layout til den, men den er ikke billig og lille er den heller ikke. :D

    Ja i Modern warfare måske, men på en bf3 conquest server med 64 spillere kan der godt gå længe inden du render ind i dem, og du opdager det sikkert først når der står hvem du lige har nakket. Så er det da meget sjovere at være i samme squad og på mumble eller lignende sammen.