Battlefield 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Altså jeg kunne med følgende system køre Alphaen med alt på HIGH i 1920x1080:


    Intel E8400 @ 4ghz
    4gb ddr2 ram
    GTX 560 Ti - standard clocks.


    Så jeg tror sgu ikke jer der har I7 og GTX580 skal være bange for NOGET som helst ;)


    Hvilke fps fik du?


    Jeg kørte selv med samme settings og fik ca. 40-70, mest omkring 60.

  • I skal regne med, at der vil være to meget væsentlige forskelle mellem Alpha'en på den ene side og BETA'en/Full Version på den anden, nemlig, at:


    1) I Alpha'en var Terrain Tessellation slået fra (læs mere om det længere nede)! Det er en DirectX 11 eksklusiv feature som giver bedre udseende terræn, men det medfører også et kraftigt performance hit, så hvis man vil ha' det slået til i BF3, skal man ha' et eller flere kraftig(e) grafikkort, formodentlig minimum et GTX 580 eller HD5870, men det må tiden vise, intet er sikkert på nuværende tidspunkt...


    2) I Full Version (måske også i BETA'en, ved det ikke endnu...) vil man have muligheden for Ultra Setting, hvilket er højst mulige grafik, som ikke har været muligt i Alpha'en, og det vil også medføre et massivt performance hit og kræve heavy hardware!


    De fleste gamere vil jo gerne ha' et spil som BF3 skal køre flydende med højest opnåelige grafik, men selv synes jeg, at mindre kan gøre det, jeg er dog ret alene på det punkt...men mon ikke BETA'en vil ha' det hele så man kan teste det af der og evt opgradere sin hardware som nødvendigt? Man skal jo så bare være opmærksom på forbedret ydelse i form af optimerede drivere fra BETA'en af og de næste to-tre måneder frem.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Terrain Tessellation bekræftet!


    DICE-udvikleren 'repi' (som var meget 'åbenmundet' under udviklingen af BC2 indtil han fik mundkurv på af ledelsen...) har nu via Twitter bekræftet, at BF3 vil få understøttelse af den DirectX 11 eksklusive feature Terrain Tessellation! Det er svært at forklare hvad det er, sådan rent teknisk, men det medfører bedre landskabsgrafik, landskabet vil bare se bedre og mere realistisk ud, og det er altså kun muligt med DX11, hvilket jo så vil betyde, at konsol-udgaverne af BF3 ikke vil kunne nyde godt af det, og man skal selvfølgelig også have et DX11 grafikkort i sin PC for at kunne slå det til...
    Hvor stor visuel forskel det så vil gøre er stadig uvist, måske vil man ikke engang bemærke det, da det er en ret ny teknik, på den anden side er det jo DICE og FrostBite 2...


    repi skriver helt præcist:


    our terrain tessellation wasnt in in AlphaTrial, but will be in for Beta/Final. mostly visible on large terrain levels


    Hvis interesseret kan du se en forklaring om 'Terrain Tessellation' - med tilhørende YouTube videoer om det ved klik på illustrationerne - her.


    Du kan se den aktuelle Tweet her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlefield 3: Jurassic Horde!


    En gut i et af de officielle forums har smidt et photoshopped screenshot op med tema fra dinosaur-sagen - rart med lidt adspredelse mens vi venter på BETA'en:


    (Højre-klik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://i.imgur.com/tY8GV.jpg]


    Du finder hele tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ang. BETA dato, så...


    En gut har postet, at han nu er overbevist om, at DICE lige pludselig vil frigive BETA'en samtidig med at de annoncerer den, og jeg tror sgu han har ret!
    Men det betyder, at man skal være klar til at suge den med kort varsel!


    Du kan se tråden om det her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Pimp Your Gun'


    Er nok mere noget for teens, sig-makers, eller folk som venter på en BETA, but here goes:


    Det er en side, hvor man kan gå ind og smide et billede af sit favorit skydevåben op og derefter sætte alverdens ekstraudstyr på, som denne M4A1 med grip og red dot sight:



    Eller som her:



    Siden findes lige nu i to udgaver, den originale hvor våbenene er pre-uploaded og en ny hvor man selv skal smide dem ind:


    Gamle version


    Nye version
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    High Resolution screens af de fire klasser


    BF3 Blog har smidt fire very High Res screenshots af de fire klasser op til fri afbenyttelse, som denne:


    (Højre-klik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/07/battlefield3-assault.jpg]


    Du finder dem alle her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Hvilke fps fik du?


    Jeg kørte selv med samme settings og fik ca. 40-70, mest omkring 60.


    Omkring en 40 stykker :) 100% playable! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Omkring en 40 stykker :) 100% playable! :)


    Godt at vide... ja, jeg syntes også at de 40-60 var meget mere spilbare end 40 er i bad c 2... det funker slet ikke der og efter jeg fik mit nye system med 90-150 er min kdr gået væsentlig op

  • Må sige at jeg også helst vil have en fps omkring, og gerne over de 60 stykker til fps spil.
    Jeg glæder mig til betaen, så kan jeg også se hvordan mit gtx 285 klarer sig, men jeg skal formegentlig ud og anskaffe mig noget nyt legetøj :P


    Top nice tråd ellers Franner, du gør livet lidt nemmere for os andre hehe, pænt af dig at ligge tid det :cheers:

  • Quote

    no LAN for BF3 at release, probably never (ANTI-CHEAT Measure)


    Fra den side du skrev om for noget tid siden.


    Kan det virkelig passe? :O
    LAN i BF2 var da noget af det sjoveste :D


    /edit
    Angående BETA datoen, er det så snart tid til at forudestille? :)
    Og skal det mon være på Origin? Overvejner nemlig at gøre det i aften ;)

  • Der sker ikke en fis i BF3 miljøet i aften, så godt du spørger, så kan vi lige få ordnet facts om LAN, Origin og BETA'en, etc!


    Der er ingen LAN, heller ikke i de fleste andre store spiltitler, og alle savner det, men det er a thing of the past...det kan godt være, at de angiver årsagen som 'Anti-Cheat measure' men efter min mening handler det om at forhindre folk med pirated udgaver i at kunne spille spillet, men det kan de jo så bare ikke angive som årsag, da det vil være ekstremt upopulært, så de giver så 'cheating' som årsag, for det har en meget mere 'positiv klang', som at give en sur medicin en sød smag for at gøre det nemmere at sluge den...men det er i bund og grund en konsekvens af, at så mange har downloaded crackede udgaver af spil, og det var kun et spørgsmål om tid før branchen ville gøre noget for at komme uden om problemet, lige som at Microsoft og andre selskaber arbejder på Cloud udgaver af fremtidige programmer, så de kan bekæmpe pirated software problemet på den måde.
    Man kan jo så betale for sin egen server, sætte et password på, og så spille LAN på den måde, og det vil være som LAN, men det er ikke det samme, sådan, følelsesmæssigt, if ya know what I mean...


    Og jo, det er tid at forudbestille BF3 @ Origin, hvis man vil ha' 2 døgns headstart på BETA'en! Jeg har også lige downloaded og installeret Origin + forudbestilt BF3 dér idag, men hold kæft hvor havde jeg mange problemer med Origin, mage til fecked up skod software X( Jeg kunne ikke bruge mine EA profiler, for Origin sagde, at de var taget i forvejen...og ja, de er taget i forvejen, AF MIG! Og jeg kunne heller ikke installere Origin der hvor jeg ville på HDD'en, selvom den feature er understøttet, fik bare en fejlmeddelelse, også selvom jeg ændrede stien tilbage til default-stien, så måtte lukke programmet og starte forfra på installationen og så bare bruge default stien... :roller:
    Da det så var lykkedes og jeg skulle logge ind med det password, som jeg endelig havde fået Origin til at acceptere, fik jeg en fejlmeddelelse om, at det var det forkerte password, så jeg måtte be' om at få det sendt til min mail-adr. så jeg kunne ændre password, hvorefter jeg så blev logget ind i min gamle EA profil, som Origin jo ikke havde villet acceptere, fordi den i forvejen var taget...jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det, der er ikke gloser som er kraftige nok, så jeg er nærmest målløs...men det lover ikke godt for den nærmeste fremtid, den bliver nok bug-fuld og bumpy... :ph34r: :boxed:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Facts om BETA'en


    Der lader generelt til at være megen forvirring på Internettet omkring BETA'en, og EA har også gjort det meget forvirrende..., så jeg ridser lige de mest nødvendige facts op, for de som ikke er helt med, og ellers kan I bare spørge løs, så vil jeg prøve at besvare spørgsmålet:


    BETA'en er blevet gjort HELT åben af EA, hvilket vil sige, at ALLE som har lyst kan spille den og det er på alle tre platforme, både PC, PS3 og Xbox'en!


    Man kan få 48 timers tidligere adgang til BETA'en end andre, og det kan gøres ved at forudbestille BF3 @ Origin, men det er kun for PC-udgaven det er muligt! Man kan også forudbestille en fysisk udgave af BF3, altså på disc, fra Origin, og få den tilsendt med posten!
    Ellers skal man være ejer af enten 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor OG have udgaven registreret til sin EA Profil! Hvis man har haft ejet en af de to udgaver og siden solgt den videre får man ikke tidligere adgang til BETA'en!


    For PC-udgaven gælder iøvrigt, at man skal have EAs Origin installeret for at spille BF3 generelt, altså både BETA'en og retail, der er ingen vej uden om, ellers må man spille det i en af de to konsol-udgaver eller helt lade være med at spille BF3!


    Ellers kan det nævnes, at BETA'en er ved at være klar, pga. denne Tweet fra en af DICE udviklerne (ja, der arbejder en smålækker lille tøs hos DICE...) som jeg glemte i min post i går...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BattleRecorder er inde igen


    Jeg har haft nævnt det før, men skøjtede let hen over det da, så vi tager det en gang til, nemlig at BattleRecorder er tilbage! BR er et tool til at optage ingame sekvenser, som hvis man vil lave små fede film eller have noget bevis af cheating på serveren. BF2 havde det, mens de to 'Bad Company' titler har måttet klare sig foruden...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Et foto fra PAX, hvor der bliver gamet BF3:



    Og så lige denne, der ikke er helt ny men stadig aktuel:


    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().

  • Glemte lige en lille vigtig ting...mit hoved er et rodet pulterkammer, så jeg kan være lidt glemsom :roller:


    Jeg ville bare sig tak til de af jer, som har haft takket mig i tråden! Jeg får ikke altid sagt tak tilbage pga det drukner i al det som jeg skal huske når jeg laver en større post, så tak for jeres tak! :cheers: :drink:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Jeg har haft nævnt det før, men skøjtede let hen over det da, så vi tager det en gang til, nemlig at BattleRecorder er tilbage! BR er et tool til at optage ingame sekvenser, som hvis man vil lave små fede film eller have noget bevis af cheating på serveren. BF2 havde det, mens de to 'Bad Company' titler har måttet klare sig foruden...


    Så det bliver vel ikke som Black Ops hvor den altid optager, og så kan man vælge at gemme den efter man har spillet kampen, men hvor man har en start-stop funktion.
    Black Ops har jo generelt lag pga. den måde de har lavet det på.


    Tror jeg bestiller fra Origin i aften, så kan jeg nemlig nå at hente spillet inden beta :D


    /edit
    Glemte lige at nævne at jeg fik en ny update til Origin her i dag = jeg kan starte Bad Company 2 fra Origin i stedet for at gå ind og åbne launcheren :P

  • jeg fulgte dit råd Franner og har netop installeret Origin og forudbestilt Bf3, jeg havde heldigvis ingen problemer. Jeg håber du får ret med hensyn til beta release 1. september. :T
    Hvordan ser man sine fps. i spil? jeg har aldrig rigtig interesseret mig for det før, da det jo bare er et tal, jeg har altid bare sat settings ned hvis det ikke flød godt nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    jeg fulgte dit råd Franner og har netop installeret Origin og forudbestilt Bf3, jeg havde heldigvis ingen problemer. Jeg håber du får ret med hensyn til beta release 1. september. :T
    Hvordan ser man sine fps. i spil? jeg har aldrig rigtig interesseret mig for det før, da det jo bare er et tal, jeg har altid bare sat settings ned hvis det ikke flød godt nok.


    Nogle spil kan man sætte det til inde i spillet gennem console eller en indstilling, tvivler dog på man kan.
    Ellers er Fraps et meget brugt program til sådan noget.



    Jeg har også lige købt Battlefield 3 over Origin, men når jeg kigger under "Mine spil" ved Battlefield 3 står der "Endnu ikke udgivet".
    Kunne man ikke pre downloade spillet?
    Når jeg så trykker på tandhjulet, og vælger "Odreoversigt" bliver Origin siden grå, og der kommer følgende besked frem:

    Quote

    FEJL I SIDEINDLÆSNING
    Origin er i øjeblikket ikke tilgængelig. Det kan skyldes meget trafik eller vedligehold. Prøv venligst igen senere.
    Prøv igen

  • Origin-siden har været meget vanskelig at komme ind på i aften, så gætter på en masse gamere har travlt med at forudbestille BF3 :ph34r:


    FPS måling har X3N4T3 svaret på, Fraps er et godt tool til det, og det findes i en gratis version. Nogle moddede ATI grafik-drivere har/havde det også, jeg aner så ikke om NVIDIA har det også? De fleste top-titler, og også nogle mindre titler, har indbygget FPS-tæller som man accesser via console med en command.


    Jeg kender ikke så meget til Black Ops selvom jeg fulgte udviklingen af det, men anede ikke de havde sådan en optage funktion...hvis det er sandt, er det da ikke så underligt, at spillet har været så plaget af lag. BattleRecorder vil (sikkert) være noget man skal starte for at optage, det er ikke on by default.


    Nu skal du ikke begynde at sparke dig selv efter at ha' læst det flg., X3N4T3, men du kan altså ikke pre-loade BF3 før det er færdigudviklet, hvilket det jo ikke vil være før lidt efter at BETA'en er afsluttet...pre-loadingen starter måske en uge før launch-date.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    jeg fulgte dit råd Franner og har netop installeret Origin og forudbestilt Bf3, jeg havde heldigvis ingen problemer. Jeg håber du får ret med hensyn til beta release 1. september. :T
    Hvordan ser man sine fps. i spil? jeg har aldrig rigtig interesseret mig for det før, da det jo bare er et tal, jeg har altid bare sat settings ned hvis det ikke flød godt nok.


    MSI Afterburner er væsentlig bedre og nemmer end FRAPS (synes jeg)

  • Der er generelt meget stille i Battlefield miljøet i disse dage, det er en 'stilhed før stormen', for det er som om folk af ren spænding holder vejret i forventning om BETA'en, der er lige på trapperne nu...


    Meeen, lidt sker der da...:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Forlænget 'Caspian Border'-trailer


    Der er dukket en ny trailer op som viser betydeligt mere fra Caspian Border-mappet, men det er ikke kun action, det er også 'bare' footage fra mappet, og der kører et interview indover, men damn det ser godt ud, og man får meget mere af det store map at se, så det kan klart anbefales at afsætte de lige over 4 minutter, som det vil tage at se den!
    De skarpøjede af jer vil nok også bemærke, at noget af det footage som stammer fra selve 'Caspian Border'-traileren faktisk ser lidt anderledes ud her...


    Du kan se traileren her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DICE re-overvejer Mod-tools


    Som bekendt har man et standpunkt til man tager et nyt, og tilsyneladende overvejer DICE igen om BF3 skal have Mod-tools, så brugere selv kan lave custom maps og udstyr til spillet, ihvertfald iflg. DICEs General Manager, Karl-Magnus Troedsson, i et interview med AusGamers:


    "I will say that there’s been a lot of cool things coming out of the mod community for many years; I have a lot of respect for the people in the mod community," he told us when asked about the decision behind no mod-tool support. "At the same time, as developers of a game of this magnitude -- I mean, it’s the biggest thing we’ve ever done -- we have to select what it is we’re going to spend our focus on. We cannot do everything; it’s basically like that."
    [...]
    "We have heard the community very loud and clear on this topic -- that they want mod tools," he said. "We are considering it, back in the studio. The game won’t ship with mod tools, but we have heard it. I’m not saying that we’re going to do it, I’m saying that we are thinking about it."


    Så der er bestemt ingen garanti for, at BF3 får officielle mod-tools, ihvertfald ikke endnu, men muligheden lever endnu...


    Du kan se interviewet i sin helhed her, hvis interesseret.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    PAX 11 opsummering


    Stadler fra BF-siden Battlefieldo har været med til PAX 11 spilmessen i Seattle og har nu smidt en foreløbig, eller 'indledende', artikel om det op og den skal bare læses, for du vil ikke gå glip af det han skriver om BF3! Eksempel:


    At PAX there were a total of 2 Battlefield 3 areas setup. The Main BF3 Booth had Playstation 3 stations with Coop mode and then upstairs, 24 Nvidia PC’s rocking 2x580s with Operation Metro TDM. I mainly spent my time at the show at the Nvidia setup. Unlike previous show builds, this had All unlocks available which allowed me to play with things such as the EOD Bot, MAV and various attachments. You are all going to be blown away by the amount of customization in this game. Not only do you get tons of options per weapon, but there many different variants for pistols and attachments. When DICE say that this game will take include tons of options, they really mean it. Another note is that the graphics were mind blowing. It seemed as though the textures were even higher res then most videos we’ve seen. Even little particle effects all over the place. It made the fault line trailers look like a early version compared to what it’s like now.


    Han har også listet info baseret på at have prøvespillet BF3, som f.eks. dette:


    EOD Bot


      - Can be placed on the ground
      - Player switches to camera view on EOD Bot
      - Capable of Arming/Defusing MCOMS
      - Can repair vehicles or torch players/vehicles


    Du finder også et video-interview med en udvikler fra NVIDIA, som fortæller lidt tech-stuff om FrostBite 2, BF3, etc.


    Du kan se det hele her - and you know you want to!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    'Caspian Border' i forhold til de store BF2 maps


    En gut i et af de officielle Battlefield forums har lavet nogle beregninger for at finde ud af hvor stort 'Caspian Border'-mappet er i forhold til de store BF2 maps, som 'Kubra Dam', 'FuShe Pass'og 'Dragon Valley', med billede-illustrationer:




    Hvis dette skulle interessere dig, kan du læse mere om det hele i tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Flere førstehåndsindtryk af BF3 fra PAX 11


    En gut i et af de officielle Battlefield forums har været med til PAX 11 og har postet om, hvad han oplevede i BF3, som her:


    A few things I noticed.


    3d spotting has changed. When you mark someone and the go behind cover of any kind and you loose LOS the dorito disappears instantly. Also you cannot mark people hiding in bushes and what not.


    Felt like there was more recoil.


    Pistols have different types. So for example you can select either a 1911 w/ suppressor. Or 1911 with flashlight or stock 1911.


    An94 was bugged. When using 2 round burst you could hear it the first time but then there was no sound. Also had super high recoil.


    Han prøvede både CO-OP på PS3 og 12vs12 TDC på PC og du kan se hele hans 'rapport' her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Nu har jeg forudbestilt BF3 gennem Origin, skal jeg så foretage mig noget for at kunne starte beta'en 48 timer før andre, eller er det for sent jeg har forudbestilt?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Nu har jeg forudbestilt BF3 gennem Origin, skal jeg så foretage mig noget for at kunne starte beta'en 48 timer før andre, eller er det for sent jeg har forudbestilt?


    Så længe du har forudbestilt på Origin :)
    Mener også det står i en mail man får efter, eller på BF3 Origin siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Nu har jeg forudbestilt BF3 gennem Origin, skal jeg så foretage mig noget for at kunne starte beta'en 48 timer før andre, eller er det for sent jeg har forudbestilt?


    Ja, du skal lige overføre lidt penge til min konto, og så er du klar! :razz:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Ja, du skal lige overføre lidt penge til min konto, og så er du klar! :razz:


    Ok, det anede jeg ikke, hvor meget skal jeg overføre? Jeg har altså ikke mere end 100.000kr på konto'en.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Jeg fandt lige det her interview og tænkte at det måske var noget man kunne bruge i denne tråd :D


    http://www.gametrailers.com/vi…2011-battlefield-3/720067

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)