Indlæg af Maleficus

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
    hvilket cod? cod6? cod 6 køre ju over steam så du kan bare registrere din cdkey på steam og downloade det.


    Det er Modern Warfare 2, ja.


    Har også tænkt på om det ikke var muligt at hente det over Steam, så det er jo dejligt at få det bekræftet.


    Tak for hjælpen alle sammen!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Hvis det er købt over steam, er det så ikke bare som download? Så må du kunne instalere steam på din bærbare, og downloade det.?


    Det er ikke købt over Steam.

    Hey,


    Står i det "dilemma" at jeg lige nu kun kan spille COD på min bærbar, da mit CD-drev er i stykker på min stationære.
    Er der nogen måde, hvorpå jeg kan installere spillet på min stationære uden at bruge CD'en?
    Spillet er ikke købt over Steam.

    Hey,


    Har kørt canyourunit.com, og den siger at min cpu ikke er kraftig nok, men ved ikke hvor meget jeg skal lægge i den slags test
    Sidder med en Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3200 @ 2.00GHz, så kan jeg køre MW2 med acceptable indstillinger?
    Nogen der har erfaringer med en lignende cpu?


    Resten af mit system består af 4GB ram, GeForce 9600M GT og W7.

    Sker der for alt det Zepto hate?
    Har selv en Zepto bærbar, og den kører perfekt.


    Og så skal det det lige siges at jeg har gået i klasse med Karsten Ree's barnebarn. :))


    Da jeg sagde at "færre" benytter cannabis i Holland mente jeg ikke, at antallet af brugere er faldet efter en legalisering.
    Jeg tror skam heller ikke at forbruget vil falde, men hvad er der galt med at det stiger?
    Man må huske på, at mange af cannbisbrugere kan skelne mellem forbrug og misbrug - for det er to vidt forskellige ting.


    Blot fordi et mindretal ender i et misbrug, betyder det ikke at man skal lade det gå udover flertallet.


    Jeg foreslår ikke at man legaliserer blot for at give narkomaner forskellig baggrund, for de var sgu nok endt i et misbrug uanset legalisering eller ej.


    Og lad mig så spørge dig: hvad opnår man ved fortsat at lade cannabis være ulovligt?


    Det er umuligt at udryde cannabis handlen - se bare på Christiania.
    Dengang man ryddede Pusherstreet, troede politikerne at det ville give handlen et lap over fingrene, men hvad skete der?
    Hashhandlen blev spredt udover København, og blev i høj grad overtaget af pushere der også forhandler hårdere stoffer - og til hvilken nytte?
    Tiltrods for politiets gøren og laden på Christiania, bliver der stadig solgt hash som aldrig før, og der er ikke noget politiet kan gøre for at stoppe det.
    Hver gang der er én der bliver taget med noget på sig, går der to ud af bagdøren.


    Det er spil at politiets ressourcer at rende rundt på Christiania, når der bliver delt kanyler og hagl ud over resten af København.


    Hvad har politiet formået med Christiania? De har delt bøder ud og spildt deres tid.


    Allerede i dit første standpunkt tager du fejl.


    - Der færre der benytter cannabis i Holland end i mange andre lande - finder du det ikke besynderligt?


    http://www.nationmaster.com/gr…style-cannabis-use&int=-1


    - "Der er rusmidler nok" - hvordan kan det være et argument?


    Hvad er der galt med rusmidler? Jovist er de ikke alle sammen sunde, men det er sovsen på din bøf jo heller ikke.
    Hvis man skulle lovgive efter om noget var skadeligt, så kunne vi passende gå ned i Brugsen og hive stort set alle vare af hylderne.


    - Cannabis er ikke mere et "gateway drug" end en pilsner er.


    Jeg vover at sige at samtlige af verdens narkomaner alle startede med at bruge alkohol - så lad os da forbyde alkohol, for det er jo der folk som regel får kontakt med et rusmiddel for første gang.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6


    Kan godt se jeg må bukke under for videnskaben, men holder mig dog stadig til alkohol og vandpibe for den sags skyld :P Det har jeg endnu ikke hørt om folk der er blevet skizofren af ;D


    Er du klar over hvor lille en brøkdel af cannabisbrugere der ender i en psykose?
    Og når en psykose en sjælden gang finder sted, så skyldes det ikke udelukkende indtagelsen af cannabis, men derimod at personen i forvejen har været psykisk ustabil, og cannabisen har på den måde bragt lidelsen frem i personen.


    Men hey, så længe man ikke bliver skizofren, så kan lungekræft og alkohol forgiftning da være ligemeget.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    En ting jeg ikke forstår?
    Jeg er 16 og har aldrig røget hash hvilket jeg heller ikke har i sinde at gøre, MEN går på gym og der ryger en del alkohol ned, så fortæl mig lige jer der mener at alm. smøger og alkohol er mere skadeligt end hash/hamp, hvad i bygger den påstand på?? :)


    Det er ikke en påstand, det er videnskabeligt bevist.


    http://news.bbc.co.uk/2/hi/6474053.stm#drugs


    Du vil simpelthen have at politiet skal bruge tid og resourcer på at nedkæmpe hash?
    Virker absurd at politiet skal rende rundt og smide bøder om sig, når der, som du selv nævner, går pædofile og mordere rundt.


    Og du svarer stadig ikke på hvorfor substanser som tobak og alkohol er fuldt legale, når de endda er mere skadelige end cannabis?
    Hvornår har du hørt om et dødsfald forårsaget pga. indtagelse af cannabis?
    - Nemlig, det har du aldrig hørt om, for det er aldrig sket.
    Hvad så med alkohol? - Ja, statistiken taler for sig selv, for slet ikke at nævne tobak.


    Hvorfor forbyde slangebøssen men lade riflen forblive lovlig?


    Hvordan vil du undgå salg af hash?
    Og er det ikke lidt paradoksalt, at du kan vade ind i en hvilken som helst butik og købe alkohol samt tobak, som er mere skadelig substanser end cannabis?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    *Vi har et screendump af dine data'er
    *Vi kan sammenligne screendump med din IP Adresse


    Du er busted :) ( Og nej vi snakker selv ikke Photoshop her :D )


    Hvad har det med en lovændring at gøre?


    Og hvem havde du tænkt dig skulle lave arbejdet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Ka ikk fordrage HoN. Det er fyldt med idioter, bryder mig ikk om at de har efterlignet war3 SÅ meget.. Så nej!


    Meningen er jo at det er en kopi af Dota. Derfor det ligner WC3.


    Alle spil er fyldt med idioter, handler om at have venner at spille med i stedet for random pub games.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bld
    Jeg tror ikke de bare har givet op, som der også bliver nævnt et sted i en artikel.


    Som det ligner lige nu, så har de givet op, og faktisk siger "vi kan ikke gøre noget ved at i stjæler", men på længere sigt, så tror jeg ikke at de har givet op. Jeg tror nærmere at de gør det for at få ændret loven til deres fordel.


    Så jeg tror man lige skal vente lidt med at juble.


    Hvad skulle en lovændring gøre godt for?