Installere COD uden CD?

  • Hey,


    Står i det "dilemma" at jeg lige nu kun kan spille COD på min bærbar, da mit CD-drev er i stykker på min stationære.
    Er der nogen måde, hvorpå jeg kan installere spillet på min stationære uden at bruge CD'en?
    Spillet er ikke købt over Steam.

  • http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=94343&sid=



    Hvad må jeg ikke på tweak.dk?


    * Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du kopierer en CD/DVD/spil m.v. da dette går ind under reglerne om fremmed medhjælp.
    * Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du kopierer f.eks. musikken fra en DVD eller et spil.
    * Du må ikke spørge om hjælp til hvor du kan finde no-cd cracks og hvordan de anvendes.
    * Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du fjerner DRM fra musik købt online.




    * Du må gerne lave en sikkerhedskopi af et spil.
    * Du må gerne lave en kopi af et spil, hvis det er nødvendigt for at kunne benytte spillet.


    Du må bare ikke spørge om medhjælp til dette.
    Og hfriis, du må selvfølgelig heller ikke hjælpe med dette. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hey,


    Står i det "dilemma" at jeg lige nu kun kan spille COD på min bærbar, da mit CD-drev er i stykker på min stationære.
    Er der nogen måde, hvorpå jeg kan installere spillet på min stationære uden at bruge CD'en?
    Spillet er ikke købt over Steam.


    Hvis det er købt over steam, er det så ikke bare som download? Så må du kunne instalere steam på din bærbare, og downloade det.?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Hvis det er købt over steam, er det så ikke bare som download? Så må du kunne instalere steam på din bærbare, og downloade det.?


    Det er ikke købt over Steam.

  • Du kan evt. mounte dit CD drev fra den bærbare som en netværksmappe så at din stationære kan tilgå den den vej. Kan ikke huske om Windows selv kan håndtere den slags, ellers er der masser af programmer.


    Alternativt kan du jo kopiere indholdet af skiven (filer, mapper - vi snakker ikke en 1:1 kopiering hér!) og smide dem over på den stationære, og så installere spillet sådan. Setup programmer er somregel ikke så kræsne. Ved så ikke om spillet kræver CD for at starte men det er en anden diskussion. Held og lykke. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • hvilket cod? cod6? cod 6 køre ju over steam så du kan bare registrere din cdkey på steam og downloade det.

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
    hvilket cod? cod6? cod 6 køre ju over steam så du kan bare registrere din cdkey på steam og downloade det.


    Det er Modern Warfare 2, ja.


    Har også tænkt på om det ikke var muligt at hente det over Steam, så det er jo dejligt at få det bekræftet.


    Tak for hjælpen alle sammen!

  • Mht copyrigth står der klart og tydeligt på steam at din licens er bundet til din profil så du kan spille på hvilken som helst computer du har lyst til, dvs at softwaren ikke er bundet til den enkelte pc men til steamprofilen.
    så du burde kunne dowloade det via steam

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR