Indlæg af Green

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Installer xfire og join via den. mht server timeout burde ikke være aktuelt hvis du kører med den nyeste patch til cod4. Men ellers tryk på 1/2-tasten i øverste venstre hjørne og skriv reconnect.
    patchen burde kun hedde 1.7 og dem jeg har kunnet finde har været opgraderinger fra 1.6



    edit: patches kan hentes her
    http://www.infinityward.com/patches



    Har nu prøvet x-fire, og det lykkedes mig at komme på en server:) Sad og spillede lidt over 1 time og er allerede lvl 10:-D


    Prøvede for sjov om jeg kunne se nogle servere ingame, og det ku jeg sgu! Mærkeligt. Men er x-fire bedre end det i spillet mener du?

    Hej.


    Fik COD4 i julegave som jeg selvfølgelig ville spille. Men når jeg trykker multiplayer, kan jeg ikke se nogle servere som jeg kan joine..


    -Jeg kører XP
    -COD4 er verison 1.7.568
    -Punkbuster er installeret, og opdateret ved hjælp af PB-Setup.
    -Windows firewall er deaktiveret
    -Bruger Norton 360 og spillet skulle have tilladelse til at gå igennem


    Jeg har prøvet at tilføje en servere til favorites, og joine den, men den siger bare "Server Timed out" eller noget i den stil.. Nogen der kan hjælpe mig her?


    hvad gør jeg nu?

    Ok.. Det har så gjort nu, og det virker fint nu. Altså med Phonostik, men både fjernsyn og dvd understøtter optisk. Er de kabler dyre? Og det er da også væsentlig bedre lydkvalitet?
    Jeg var overbevist om at lyden fra fjernsynet kunne køre igennem HDMI-kablet og ud til samsung'en, men det giver jo ikke meningen da det jo er en HDMI-indgang på fjernsynet.


    Så tak for det:-D

    Hej Tweakere.



    Min far har lige købt dette Samsungs HT X810. Det er inbygget DVD-afspiller i.


    Link


    Han sidder desuden med et Sony Bravia TV. Begge enheder understøtter HDMI.


    Enhederne er forbundet kun med HDMI. Men problemet er at jeg ikke kan få lyden fra fjernsynet, F.eks. på DR1 ud gennem samsungs højttalere, men kun gennem fjernsynets egen højttalere.


    Kører jeg en DVD på det, så virker lyden fint.



    Hvad er der galt?

    hmm.. 950 så.. sidste bud..


    EDIT: Jeg trækker mit bud. Gav mere mening at købe et HD4850 til små 1200 nyt.. Beklager forstyrrelsen, og held og lykke med salget.

    Hvis du sælger, så kan vi mødes face to face i svendborg når det mere eller mindre passer dig. Så er jeg sku frisk på 900,-

    Halløj Tweakere..



    Min PSU, Enermax Liberty 500W, købt hos Express Delivery, har været til RMA en gang hos forhandleren. Den leverede 17V på 12Volts-linjen, og blev repareret.
    Under forløbet lukkede forhandleren, men fik den heldigvis tilbage.


    Nu er jeg i den situation, at PSU ikke vil starte mit system længere, og har lånt mig til en Antec 380W PSU, som godt kan starte mit system. Men forhandleren at den defekte PSU, Express Delivery er jo gået neden om og hjem. Dog kan man på deres hjemmeside indtaste faktura-nr hvis man har et defekt produkt. Gør jeg det, står der bare at de ikke længere har kontakt til firmaet. Men de henviser til NorthQ ved de blæsere jeg købte som står listet på samme faktura.


    Nogen af jer der har været ude for det samme? Er håbet så helt ude om at få min PSU repareret eller ombyttet? Eller bør man tage kontakt til Enermax selv?


    Håber på svar..

    Har frontpanel liggende med fjernbetjening.. Fejler ikke noget ud over at tilslutningskablet, som ligner utrolig meget IDE, er gået en smule i stykker og har fået med limpistol.. Men det virker..


    Skriv et bud så ser jeg på det..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hightower78
    Hej Green


    Det var da en underlig måde at handle på, jeg har sendt en PM til dig med et bud på kr. 200 for lydkortet alene efter at jeg så nordjyden bød 200 med ram


    Men sådan er det åbenbart når det skal gå stærkt :(


    Jeg beklager, men opfattede dit bud som 150 som du skrev i indlægget.. Derfor fandt jeg det som et bedre bud med de 200 med ram.. Foreløbig har jeg ikke modtaget nogle penge endnu for ram og lydkort, men giver dig besked hvis ikke jeg hører fra køber..


    Mvh. Christian

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    hvad rpm og cache har den?


    Det er en DiamondMax Plus 8, og selvfølgelig ATA.. Det glemte jeg at skrive.


    Og så vidt jeg kan se er det 7200rpm med 2mb buffer.. Den skulle være stort set ubrugt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hightower78
    Jeg vil gerne byde kr. 150 for SoundBlaster Audigy2 ZS notebook...Hvad siger du til det?


    Betragter nordjyden's bud som værende bedre bud..



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nordjyden
    200 kr. for dit notebook lydkort og din 512 mb PC133 ram. plus porto.


    Det er fint med mig.. Send mig en mail på chr.green [snabela] gmail.com med adresse, så tager vi den derfra..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af KGP2005
    50pp for ATi Silencer 5 rev.2


    Ja, den ligger bare og flyder, så prisen er vel okay.. Send mig en mail med din adresse, så tager vi den derfra..

    Jeps.. det må næsten være løsningen med denne "bilnøgle." Vi har en sådan FM-sender og madtager til rådighed på skolen, så tror vi vil bruge den.. Ellers må vi ud til T-hansen:)


    Angelus: Dit link virker ikke rigtig??