Indlæg af Green

    Quote

    Originally posted by jackal83
    jeg syntes nu nvidia firewallen fungerede udemærke... Hvad kun problemer med de gamle chipset drivere, men de nye var helt ok...


    tja.. Altså nu ved jeg ingenting om Nvidia Firewall (hvorfor fanden i helvede skal de nu også lave firewalls???) så jeg valgte at finde ud af om det var anbefalsesværdigt.. og idet at mit kaspersky er bedre, er der ingen grund til at bruge Nvidias.. Så..


    Green

    Quote

    Originally posted by Fragman
    glem også alt om windows firewall, den er dels for langsom dels dækker den ikke trafik ud ......zonealarm eller kaspersky er gratis firewalls som er en del bedre....


    Tja, jeg finder nu windows firewall ganske udemærket.. Ved selvfølgelig ikke om den gør det den skal gøre, men den har, sammen med kaspersky, holdt min pc ren i et godt stykke.. Men ud fra det du siger kan kaspersky klare det alene??


    Mvh. Green


    EDIT: KasperSky er, så vidt jeg husker, ikke gratis.. mit er ikke i hvert fald.. :$

    okay.. den er hermed fjernet igen.. Den nåede allerede at fucke lidt op, idet at den ikke fattede at man ikke ville nvidia firewall, men istedet windows firewall.. Så med 10sek mellemrum spurgte den hele tiden om man villle bruge windows firewall eller den anden.. temmelig irriterende..


    Jeg takker for hjælpen..


    Mvh. Green

    Kan nolge anbefale Nvidia Firewall?
    Jeg har windows firewall kørende allerede, og ville gerne installere Kaspersky også, da jeg er meget tryk ved det.. Hvad skal jeg undlade, eller hvad kan jeg undvære? Eller skal jeg have dem alle 3??



    Håber på hjælp..



    Mvh. Green

    okay, det lyder også rimeligt..


    Men dem som ikke vil betale ekstra er jo selv ude om det. De ved ikke hvad de går glip af.. Og de aner ikke hvilken kvalitet og hvilken kanon RMA-service man får.. Den service er bare kanon!!


    Men tak for det..


    Mvh. Green

    Quote

    Originally posted by DeH


    Deal:)
    Solgt til dig!


    Cool.. jeg pm dig lige, så det ikke forstyrrer din salgstråd...
    PS. tag dig i agt.. Som du kan se er jeg rimelig ny i det her forum, men det betyder ikke jeg ikke vil købe dine ram.. :roller:

    Quote

    Originally posted by DeH


    En slå-til-pris på 550 kr er vist ikke unfair:)


    Bench billeder:)
    Det skal lige siges at 259 mhz ved 3,6v sikkert ikke er max for dem, det var bare det højeste min cpu gad. De har fået 3,7 volt, hvilken de sagtens kunne holde til;)


    Okay.. Det er sku okay..Jeg kan sagtens affinde mig med de hastigheder;-)


    Men jeg vil godt gå med til din slå-til-pris på 550 Deal?