Hvad cruizer du i ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Meget svært koblingspunkt? Lyder lidt underligt, alle personbiler er lette at køre - måske skulle den en tur på værksted?


    Tjaa det kunne godt være, men kan godt finde ud af den nu efter noget tilvænning :crazyeyes:

  • BMW 530i med 3,5 r6 motor fra '89.
    Lidt detaljer: alu top fra AC Schnitzer, AC Schnitzer rustfri stål udstødningsrør, manuel gear med kort skifte, K&N filter, BMW M-Contour 17" fælge, V8 front, hvide blink for og bag, ///M rat, sort LÆDER kabine :T. Resten kan i selv læse om her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30902
    Er sq glad for min gammel pram. Dejligt at kunne transportere familien rundt og have køregladen samtidig.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Da jeg ikke selv har en bil, så låner jeg min fars så tit jeg kan, da det simpelthen er en gudebil at køre i.


    Mercedes-Benz w211, E320 CDI, avantgarde, 2003


    3,2 liters diesel motor med turbo, 204hk, 500nm.
    7,5 sek (målt selv) fra 0-100 km/t, har haft den oppe på 241 km/t nede på Autobahn.
    Utrolig lækker bil, som bare vil fremad, uanset hvor og hvornår du vil.
    Hvis man vil, kan man sagtens kører 15-16km/l i den bil, men det bliver svært hvis man har en tung højre fod.
    Den mangler desværre noget udstyr, som man godt kunne savne. Comand, parktronic f.eks. Men ellers har den det meste.


    Bilen på billedet er ikke vores helt. Men det er samme model og farve. Tager lige nogle billeder når jeg får mig et kamera.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bukke^


    GiZzZa - kører du dig ikke bankerot i den benzinsluger ?


    Må ærlig indrømme at det gør lidt ondt i pengepungen :P




    Utrolig lækker bil der... Regner stærkt med at købe tilsvarende med fuld udstyr, inden for nogle mdr.
    Ellers en bmw 330 cab (e46)


  • Begge er nogle fede biler.. meen, mænd med hjerne, kører i bil med stjerne :hb:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Mænd der ved bedst, kører i bil med hest!


    :))

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • kører stadigvæk rundt i min '00 A3, som jeg efterhånden har fået smidt 60.000 km på siden jeg købte den for 2 år siden.


    [Blocked Image: http://www.tvpe.dk/bil/DSCF2331.jpg]

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Undskyld ærligheden, men føj hvor er den dog grim :boxed:
    Det der med at spænde en masse plastik på en bil med 90 hestekræfter, er det ikke lidt ligesom at putte en sok ned foran i underbukserne?

  • Arh, så grim er den da heller ikke. Er faktisk lidt vild med de der fælge.
    Men ja, 90 heste, og så sports-look.. :crazyeyes:
    -Men altså, det vel egentlig meget normalt at folk styler deres biler, selvom de ikke har det store dyr under køleren. Ser jeg da i hvert fald gang på gang

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Det nytter jo ikke noget at have en grim øse med 340 HK og en topfart på 280 km/t vel? :crazyeyes:


    Synes den var ganske fin :D Dog ville jeg have valgt en anden front-bumper, men det er bare lidt smagssag :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Undskyld ærligheden, men føj hvor er den dog grim :boxed:
    Det der med at spænde en masse plastik på en bil med 90 hestekræfter, er det ikke lidt ligesom at putte en sok ned foran i underbukserne?


    Det er vel som man ser på det. Uanset om der er 90 eller 500 hestekræfter under motorhjelmen, så er jeg oftest ved at dø af grin, når jeg ser sådan et plastic-vrag komme kørende. Det er simpelthen så grimt, ustilet og næsten frastødende at se på. Man kunne lige så godt smøre bilen ind i lim og køre tværs gennem en T-Hansen butik, men igen - hver sin smag.


    Men det er vel åbenbart trenden blandt bilentusiater i dag. Ellers ville en mishandlet A4 som denne, ikke være nr. 2 på listen over bedste bedømte biler på Bilgalleri: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=101016


    Den er jo ikke pæn! Hvis jeg havde en standard A4 og nogle fik den til at se sådan ud, så ville jeg sgu melde dem for hærværk. :ph34r:


    Nåvel, pt. har jeg ingen bil fordi jeg ikke umiddelbart føler at der er brug for det. Så hellere bruge lidt penge på filmsamlingen eller tøjskabet. Har mine forældres at køre i, når det nu er nødvendigt. Efter sommer hvor jeg får langt til skole, regner jeg dog med at investere i noget ala. en ældre Swift. (Uden plastic-rester eller fejlplaceret krom over det hele...)