Ja.. der er ikke mere plads på Fury.. skal jeg bare vente og prøve?? eller er der andre der samme problem??

Plads på Fury.
-
-
Kan du jo prøve
jeg nåde lige at lave en
men kan sku ikke lave flere.. og det er sku godt nok mega dårligt.. det er lidt tåbeligt hvis man ikke kan komme flere der ind.. hvis man nu får flere venner lokket til spillet.. også man ikke kan joine den samme..
-
hvis i ikke har lagt mærke til det, så er den normal load engang imellem så det er bare at vente,
de har bare valgt stabilitet fremfor alt andet,det kunne et hvis lorte firma godt have lært noget af
-
Oprindeligt indlæg af boon
hvis i ikke har lagt mærke til det, så er den normal load engang imellem så det er bare at vente,
de har bare valgt stabilitet fremfor alt andet,det kunne et hvis lorte firma godt have lært noget af
getmore?
-
håber stadig der er plads til 2 mere, ellers er det fandme surt.. Når man ikke får sit spil til tide
-
lav en ny char om morgen
-
Oprindeligt indlæg af RAC
getmore?
blizzard
-
Så fik jeg også smidt min røv ind på Fury, gjorde det midt om natten da der var plads.
-
De fury og (kan ikke huske navnet på den anden) er jo helt fyldt op. Klart der ikke må oprettes char's :P. lige nu spiller jeg på soulstorm, det er også en PVP server med nogenlunde normal befolkning.
-
Oprindeligt indlæg af Fino
De fury og (kan ikke huske navnet på den anden) er jo helt fyldt op. Klart der ikke må oprettes char's :P. lige nu spiller jeg på soulstorm, det er også en PVP server med nogenlunde normal befolkning.Du må godt lave character på servere der ofte har heavy load, tricket er at vente til klokken 2 om natten med at gøre det
Synes foresten at servernes navne er herre cool
-
vi har lavet en rimlig stor guild inde på fury. mener vi er ca 140 og har en by med flere ting.. hvis i havde lyst kunne i da joine os. stort er jo godt
guilden hedder United Knights
-
Oprindeligt indlæg af SenZer
vi har lavet en rimlig stor guild inde på fury. mener vi er ca 140 og har en by med flere ting.. hvis i havde lyst kunne i da joine os. stort er jo godtguilden hedder United Knights
Wierd, jeg er med i Northern Alliance derinde og har slet ikke set nogen fra United Knights men glæder mig da til at ganke jer
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Wierd, jeg er med i Northern Alliance derinde og har slet ikke set nogen fra United Knights men glæder mig da til at ganke jer
Hvad er dit nick i Northern Alliance Rac?