AoC - Classes and Server

  • Hey allesammen! :D


    Så er der ikke så længe igen til AoC udkommer, glæder mig for sindsygt. :D -


    Anyways, sad lige og tænkte lidt over hvilke classes i tænker over at vælge og hvorfor - Og om hvilken server i har tænkt jeg at spille, altså PVP, PVE osv :D


    (Hvis i ikke kender dem så kan de findes her: http://community.ageofconan.co…atures_game&selected=1084)


    Jeg tænker nok mest over Ranger :P - Det er nice man kan skyde manuel istedet for at skulle klikke 111111 en mil. gange... :D
    Omkring server tænker jeg at seige battle i pvp kunne være nice :P


    Mvh. Martin

  • Mig og en af mine venner har regnet med at vi begge skal være Assasin :)
    Og der kunne det også være fedt at rende rundt med en crossbow :)
    Ved dog ikke hvilken server endnu.

  • Tja, jeg har bare et enkelt spørgsmål til PvP serverne... Jeg har læst alt om seige battle osv. og om deres pve servere. Men en ting som jeg ikke kan finde ud af er, om PvE og PvP er samme slags servere, men tilforskel kan man PvP overalt i hyborian (som wow) og seige andres forts...


    Er det korrekt? Altså man lvler på samme måde i pve og pvp ligesom i wow, men som sagt kan man seige og pvp generalt overalt på en pvp...


    (ved godt det lyder lidt forvirrende :P)

  • Finder vi ud af når det udkommer. :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • der er rigtigt mange dk'ere på Fury serveren så start da der :)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • starter os på fury med min bror og sikkert nogle flere fra min by, lige nu står mit valg på Necromancer :D

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Nice nok :) - Tja jeg var rimlig heldig at komme med i Red And White så min server ligger jo også på Fury. Så mange dks det. :P - Anyways class forbliver uændret så ranger er stadig mit valg :)

  • er sikkert også det bedste at gøre, jeg ved bare necromancer passer alt for godt til mig :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Jeg aner ikke hvad classe eller server det bliver, jeg skal bare prøve en trial, og så tager jeg det som det kommer :crazyeyes:


    Hvor kan man det?
    for jeg tænker også meget på at købe spillet imorgen men villle helst prøve en trial...

  • Jeg får en trial af en af mine venner som køber det (han har forudbestilt hvis det har noget med sagen at gøre) men han får ihvertfald 4 trials med

  • begynder så småt at tænke på om en Demonologist er bedre til mig, har læst en del om necromancer og lader til folk syntes de er utrolig svage og mest af alt kun er god til solo pve.. Da jeg skal lvl'e op sammen med folk gider jeg ikke kun være god i det tid jeg kommer op i lvl, men også være en class der er brug for senere i spillet.


    Nogen der har prøvet begge classes, necromancer og Demonologist?


    elsker classes med pets, men vil helst have burst dmg dog samtidig være ond, kan en necromancer det ?:P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series