Vac Banned!!!

  • sikker på du ik har scripts hvor der evt. er navn på noget cheat el. i den dur, fordi hvis der gør det ka det være derfor du er blevet Vac banned hvis du er blevet scanet og der ligger noget navn af et cheat.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    sikker på du ik har scripts hvor der evt. er navn på noget cheat el. i den dur, fordi hvis der gør det ka det være derfor du er blevet Vac banned hvis du er blevet scanet og der ligger noget navn af et cheat.


    Det ville være meget usandsynligt, de scanner hukommelsen for signaturer. Og så sammenligner de hashes af de forskellige moduler i hl2.exe med de originale. Er der en forskel, bam! du cheater og de banner dig på et eller andet tidspunkt de finder passende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Det ville være meget usandsynligt, de scanner hukommelsen for signaturer. Og så sammenligner de hashes af de forskellige moduler i hl2.exe med de originale. Er der en forskel, bam! du cheater og de banner dig på et eller andet tidspunkt de finder passende.


    havde selv i min cfg engang et navn der i, som jeg ik måtte ha blev ved med at blive kicked fra den server plus valve var ved mig, hvor jeg smidt en kopi af hele min config til dem, hvor de så fandt fejlen, det var det navn. jeg ka så ik lige huske navnet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    havde selv i min cfg engang et navn der i, som jeg ik måtte ha blev ved med at blive kicked fra den server plus valve var ved mig, hvor jeg smidt en kopi af hele min config til dem, hvor de så fandt fejlen, det var det navn. jeg ka så ik lige huske navnet.


    Ja det var noget 3-party Anti-cheat ting, nogle servere kører med noget der scanner dine .cfg filer, det vil aldrig VAC banne hele din steam account, bare lokalt banne dig, eller tilføje dig på steambans.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Så hvis du blir banned i cs er det kun fordi valve vil tjene penge, ikke fordi du har snydt? eller er der noget jeg har misforstået?


    well det er da en nærliggende tanke, når man ved at der er en del der aldrig kunne finde på at cheate...og som netop har kæmpet hårdt mod cheat dengang vi var mest aktive....alligevel bliver bannet. hvorfor kan jeg fx ikke få opgivet hvilken ip der blev cheatet fra og hvornår det er sket ? havde det været en retssag havde det da været en naturlig del af beviserne.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Så skete det, blev sku vac banned!!! Vil lige sige at jeg ikke vil flames for denne tråd!!!


    Kommer hjem søndag aften med tømmermænd og vil spille lidt CSS, kan ikke gå ind på nogen servere, da jeg er blevet VAC banned. WTF. tænker jeg, jeg cheater overhovedet ikke, men har gjort det engang for omkring et halv års tid siden. Fandme mærkeligt at jeg bliver banned nu. Men fuck det har lånt en m8s konto, som han ikke bruger, så jeg er klar til at give høvl igen :clap:


    Hvorfor banner de mig først nu??? Blev sku først lidt gal, men det er io fint nok, så får man jo lige en lille lærestreg, men jo heller ikke for at sovs koster det vilde mere...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    VAC banner når fyrene inde hos Valve ber den om at banne... så de kan sagtens have ventet men et halvt år lyder af lidt lang tid...
    VAC ar heller ikke ligefrem den store cheat buster... faktisk ok nem at omgå


    What's with all the cheaters? / Delayed Bans Explained
    Read This If You Have Been Banned. Also if you're looking for other VAC information.

    Intel Core 2 Quad Q9650
    Asus P5Q PRO
    4 x 2 GB OCZ Reaper PC-8500
    Gainward GTX 295
    2 x 250 GB 16 MB cache RAID0 og 1 TB 32 MB cache
    Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Pro
    Sennheiser PC-350
    Corsair TX750W
    Antec Nine Hundred
    Samsung Syncmaster 2253BW
    Steelseries Ikari Laser