Indlæg af [Max]

    Ja, skal købe 3 nye Wow spil, og randyrun er jo mega billigt, i forhold til butikkerne, men er de til at stole på?


    Får man overhovedet CD-key'en, eller hvad?



    Hvis ikke.. Kender i andre steder der er billige at købe? Foretrækker i USD, da den er lav :-)



    Max.

    Hvad er det så der gør at fx hos mig kan vi være 4 på nettet, uden det crasher og uden lag.


    Men hos en ven, kan vi kun være 2, ellers lagger det og crasher hele tiden.


    Er det ikke upload?


    så en 50/2 forbindelse, så ville jeg godt kunne have 6-7 personer på besøg, og sidde og spille i samme server i css :-)?



    Max.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    De er jo allesammen mærkelige og kan bevises meget simpelt.. Det er jo ikke det der er det sjove - Nej en kineser skal ikke nødvendigvis på rigshospitalet, og nej en lappedykker er ikke slang osv.. :P


    Du nedern, mand. Du skal jo ikke tænke over dem.. tsk!

    Hvis det er som du siger at den telefon jeg har betalt for er blevet væk hvorfor skal jeg så betale for den. Det er en telefon der er blevet væk for dig og ikke mig. Det er dig der har ejerskabet over den til den er i mine hænder. Jeg har ikke engang en kvittering for indlevering. (det var den du skulle sende en mms af) Hvis du nu får penge i erstatning for den hvad gør du så med de penge? Det mest rimelige for os begge ville være at du betalte mig mine 1175 kr tilbage og så kan vi handle når du har fået telefonen igen. Eller også kan du beholde erstatningspengene hvis det er det det ender med. Lige nu scorer du på begge måder, mine penge for en telefon jeg aldrig har fået og/eller penge i erstatning. Alt i alt virker du som en svindler og her kan du læse begrundelsen for at jeg skriver om dig her. Alt i alt beder jeg bare om mine penge tilbage. Det er vel ikke et helt urimeligt krav?

    Har selv en skole + kæreste at passe så, ja.


    Jamen, det er da fint. Hvorfor må jeg så ikke set et billed af den kvittering?
    Og sjovt, du ikke har svaret på msn så? Men fint nok, du havde jo nogle problemer med msn på et tidspunkt.


    Hvorfor fik jesper ikke sine penge tilbage, som du så lovede? (ved intet om den handel, kun hva han fortæller mig :) )


    Når, du ikke selv giver noget respons så er det lidt svært, og sjovt alt det her liiige sker med dig.


    1. du sover over dig 2. T&T nummeret virker ikke 3. Dit tlf nummer virker ikke 4. Pakken er "forsvundet"


    Nej, det ikke mord du er anklaget for, men det er da smart du handler ordenligt med nogen, og ikke med andre. Så kan nogen sige go' for dig.


    Men fint nok, hvis du er overbevist om den er forsvundet hos dem.


    Du kan da lige sende dit nummer i en PB/M, msn eller på min mail, så jeg kan give dig et kald.

    Yep, har set du har handlet med ham.


    Virker som om, han vælger at snyde nogen, og handle ærligt med nogen andre.


    Smart trick.. på den måde, vil der altid komme på nogen positive ting, hvis folk laver en tråd som denne.


    Og på den måde, vil der altid opstå tvivl.


    Men, jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, om han har snydt mig.

    Sendt med GLS, han giver Track 'n trace efter nogen dage (han kommer sent på hverdag, og tit har han ikke tid til en skid), det virker ikke, han siger det måske er skrevet lidt hurtigt ned, osv, der går nogle dage, og så får jeg afvide af ham, at den er forsvundet hos GLS, nu er han aldrig online mere.


    Har søgt på google, og det siger han tit, det med at pakken er forsvundet hos posten.

    1175 kroner. købte en HTC touch diamond.


    Jamen, kan godt se han har lavet nogle gode handler.


    Ja, der bor ingen. Men han sagde til mig, det var fordi han's adresse, var gjort hemmelig, eller hvad man nu kalder det.


    Men han bruger de samme historier, når han snyder.


    "Posten har mistet pakken" el. lign.

    Fint nok du har fjernet dem, hvis nogen er interesseret skriv til mig på: maximum9@ofir.dk



    Og nej, det er 100% han har snydt mig (og mange andre) ingen tvivl der.


    Han er vist noget EDB halløj, så at det ikke er samme IP, siger jo ikke så meget.

    Jeg er sådan set ligeglad (ikke for at virke sur)


    Kan se, hvis jeg søger på google at han har snydt flere, end mig.


    Og bare det han oplyser falsk adresse, ja.

    Jeg vil bare advare jer, om personen, med brugernavnet:


    Shadowlit (http://www.mobildebat.dk)
    CAHS (http://www.tweak.dk)


    Han udgiver sig for at bo på denne adresse: 5400 bogense.


    Men banken har oplyst mig om at han bor i det mørkejylland på adressen: 9900 Frederikshavn.


    Jeg har snakket sammen med en anden bruger fra http://www.mobildebat.dk som også har handlet med ham, og vi går vist nok sammen til politet, selvom det nok ikke hjælper så meget.


    Hvis der er nogen som er mere intresseret, og/eller kender denne mand (fx bleven snydt af ham) bedes i kontakte mig på emailen:


    Maximum9@ofir.dk



    Max.



    UPDATE: Har fundet ham her også på tweak.dk http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=104394


    Clausen, det samme mand som jeg er bleven snydt af.