Vac Banned!!!

• Så skete det, blev sku vac banned!!! Vil lige sige at jeg ikke vil flames for denne tråd!!!

Kommer hjem søndag aften med tømmermænd og vil spille lidt CSS, kan ikke gå ind på nogen servere, da jeg er blevet VAC banned. WTF. tænker jeg, jeg cheater overhovedet ikke, men har gjort det engang for omkring et halv års tid siden. Fandme mærkeligt at jeg bliver banned nu. Men fuck det har lånt en m8s konto, som han ikke bruger, så jeg er klar til at give høvl igen :clap:

Hvorfor banner de mig først nu??? Blev sku først lidt gal, men det er io fint nok, så får man jo lige en lille lærestreg, men jo heller ikke for at sovs koster det vilde mere...

• VAC banner når fyrene inde hos Valve ber den om at banne... så de kan sagtens have ventet men et halvt år lyder af lidt lang tid...
    VAC ar heller ikke ligefrem den store cheat buster... faktisk ok nem at omgå

Oprindeligt indlæg af Alex
    VAC banner når fyrene inde hos Valve ber den om at banne... så de kan sagtens have ventet men et halvt år lyder af lidt lang tid...
    VAC ar heller ikke ligefrem den store cheat buster... faktisk ok nem at omgå

Meget nem. Der er server scripts der er bedre imo.

• har aldrig brugt cheat men er også vac bannet, og det samme er flere af mine venner, og man kan intet gøre mod det...valve vil ikke ud med hvornår eller fra hvilken ip det er sket, så selvom politiet rent faktisk havde teknologi og ressourcer til det, så kan du ikke få dem til at finde synderen....alene pga det, (og så mange jeg kender godt, der altid har været meget imod cheat) der pludseligt er vac bannet, giver mig altså en anden mistanke.....måske prøver valve at sælge flere keys...eller få folk til at spille source ved ganske eneklt at banne folk random...de KAN gøre det uden nogen kan checke det med deres nuværende system....personligt spiller jeg nu source, for jeg vil ikke betale valve 1 kr mere, sålænge man ikke kan få at vide hvorfra og hvornår man skulle have cheatet.....og nogle af de kammerater der er er bannet ved altså godt hvordan man undgår spyware osv, hvilket personligt taler for at det er valve der enten pga fejl elelr bevidst banner uskyldige....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det var den sygeste konspirationsteori, tror ikke steam/valve banner randomly det lyder jo fuldstændig absurt det ville de jo ikke tjene penge på. Deres support linie er jo crashet nok i forvejen.

De gør bare lige som punkbuster har gjort i flere spil, fanger antal cheatere og venter i lang tid, og så banner dem. På den måde er der ingen cheatere der kan føle sig sikre fordi de ikke ved om de er vac banned eller ej.

Kender personligt ingen som er blevet vac banned uden grund.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af tunfisk
    En af mine venner er også blevet VAC banned,
    det er også ca. et halvt år siden han cheatede,
    men hvorfor ikke lade vær? :S

Fordi det er ganske underholdende... :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Oprindeligt indlæg af Alex
    VAC banner *næsten* kun altid folk der cheater, og hvis man ikke har snydt så er det en falsk positiv de banner ikke for at få penge det er jo absurd.

det er da ikke absurd, de tjener jo faktisk ikke en skid på de folk der HAR købt en key.....de tjener på dem der køber en ny...og siden ingen kan få adgang til deres data har du ingen mulighed for at se om ban er korrekt eller ej.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Oprindeligt indlæg af Fragman

det er da ikke absurd, de tjener jo faktisk ikke en skid på de folk der HAR købt en key.....de tjener på dem der køber en ny...og siden ingen kan få adgang til deres data har du ingen mulighed for at se om ban er korrekt eller ej.

Gammel tråd... men helt ærligt. Tror du at VAC bare banner folk for at banne dem så Valve kan tjene flere penge? nej det troede jeg heller ikke.

• Så hvis du blir banned i cs er det kun fordi valve vil tjene penge, ikke fordi du har snydt? eller er der noget jeg har misforstået?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af MvK

Fordi det er ganske underholdende... :)

Det er sgu da det mest lamme jeg kan komme i tanker om :ph34r: en cheater kan ødelægge spillet fuldstændigt for resten..Arrrrgh jeg hader det :boxed:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu