Jeg synes egentlig at designet er ok, men kunne klart bedre lide måden den gamle hp var sat op på!
Imo er det en om'er!
Jeg synes egentlig at designet er ok, men kunne klart bedre lide måden den gamle hp var sat op på!
Imo er det en om'er!
QuoteOprindeligt indlæg af Marquis
Ved ikke om det er mig der er dum og blind, men jeg kan seriøst ikke finde strømforsyninger på deres side.
De gemmer dem under Casemodding
Personligt kan jeg også godt lide det nye design på edbpriser.dk. Det er i mine øjne en klar forbedring, selvom der kommer meget hvidt når man blokerer reklamerne. Edbpriser.dk har dog i lang tid været - for mig - umulig at besøge uden AdBlock.
Fik sgu da et chock, og troede FF var gået amok. Jeg vil tro det lige kræver en smule tilvænning, og så er den ikke længere.
Hm det ser meget flot ud... men det gamle var sgu lidt nemmere at finde rundt i...
Syntes det nye design er okay, men man skal dog lige lære det at kende, men alligevel har edbpriser tænkt sig om og lavet en ekstra side til det gamle design
http://www.prisindex.dk
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
Syntes det nye design er okay, men man skal dog lige lære det at kende, men alligevel har edbpriser tænkt sig om og lavet en ekstra side til det gamle design
http://www.prisindex.dk
Under construction skriver den
Syntes at det er lidt forvirrende i forhold til det gamle, men vi skal nok bare lære det at kende
Men syntes at alle designs af websites kommer til at lige noget fra OS X
Synes det er fint
Det virker lidt mere som en webshop
Det eneste jeg ikke kunne hitte ud af var top fanebladene (vip menu, info osv.)
De virkede mere som eksterne links
Ellers er designet dejligt lyst og strukturen er jo næsten den samme som på deres gamle website
QuoteOprindeligt indlæg af Flindt_DK
Syntes at det er lidt forvirrende i forhold til det gamle, men vi skal nok bare lære det at kende
Det er der jo en grund til
QuoteOprindeligt indlæg af Flindt_DK
virker fint ved mig
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
virker fint ved mig
Virker ikke i FF
EDIT: Og heller ikke i IE..
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
Første jeg tænkte: "hvilken typo har jeg nu lavet"
Men angående siden så syntes jeg sku at den er bedre end den gamle, men rør mig ikke finder rimelig nemt rundt på den gamle såvel som den nye...
LOL....Jeg oplevede det samme. Måtte lige skrive adressen én gang til for at være helt sikker på det ikke var mig, der var galt på den.
Umiddelbart synes jeg ikke det nye design er specielt intuitivt, men man skal nok bare lige vænne sig til det.
jeg ka godt lide designet, men den info der fx var til bundkort er væk, ret trist...
QuoteOprindeligt indlæg af AK409
jeg ka godt lide designet, men den info der fx var til bundkort er væk, ret trist...
Info'en på edbpriser syntes jeg sku er forkert for tit, bruger kun til at tjekke hvilke butikker der sælger det og hva de vil have for det, specs. tjekker jeg andre steder...
Jeg kan også bedst lide det nye her.. Meget simpelt at finde rundt og flotte og rolige farver...
nu virker det slet ikk mere... Begge mine web browsere (FF 3.0 B5 og Safari) lægger layautet fuldstændig forkert op...
Edit: hvilket bestyder at jeg ikk ka søge ordenligt
Gi dem lige en chance for at få den sat ordenlig op
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
Gi dem lige en chance for at få den sat ordenlig op
jam det virkede for 3 timer siden?
Må nok syntes at det er et tungt design, hvis man f.eks. går ind på denne side
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=443479
så henter den i følge tilføjelsen "Extended Statusbar" i firefox, 829 billeder og den henter 1.3MB data, bare for at lave den ene side, det er sku lige meget nok.
Synes da det se pænt ud, Det da heller ikke så svært af finde rundt i.
Men synes det er dårligt at det ikke er spec. man kan se først!
synes det er blevet en nice nok side, dog gør reklamerne at det ser uoverskueligt ud hvis der nu ikke var alle de reklamer så ser det rigtig nice ud.